Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

... Super!! - endelig et godt forum...!

2 deltagere

Go down

... Super!! - endelig et godt forum...! Empty ... Super!! - endelig et godt forum...!

Indlæg af LoseIt Lør 28 Aug 2010, 00:42

Hej:)

Endelig fandt jeg et godt og seriøst forum... - det er jo bare herligt! Smile

Vil lige skrive lidt om mig selv... :

Jeg er 22 og har on/off haft ana tanker siden jeg var efterskoleelev i 2004... - det eskalerede da jeg var omkring 19. Det seneste halve år har jeg været på 'fedekur'... - hvilket vil sige at jeg har taget næsten 15 kilo på igen... - og har det værre, end jeg nogensinde har haft det...!! - Så jeg er mere end nogensinde før super motiveret på at få styr på mit liv igen!!

Håber I har lyst til at sludre og dele erfaringer;)

LoseIt
LoseIt

Antal indlæg : 485
Join date : 27/08/10
Age : 35
Geografisk sted : Esbjerg

http://myownchoice.webs.com/

Tilbage til toppen Go down

... Super!! - endelig et godt forum...! Empty Sv: ... Super!! - endelig et godt forum...!

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010, 08:21

Velkommen til!

Hold da op, hvis du har taget 15 kg på, var du da også meget tynd?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

... Super!! - endelig et godt forum...! Empty Sv: ... Super!! - endelig et godt forum...!

Indlæg af LoseIt Lør 28 Aug 2010, 09:27

Hmm... - nej egentligt ikke... - jeg lod dem bare tage kontrollen i behandlingen, og det gik ligesom galt;)
LoseIt
LoseIt

Antal indlæg : 485
Join date : 27/08/10
Age : 35
Geografisk sted : Esbjerg

http://myownchoice.webs.com/

Tilbage til toppen Go down

... Super!! - endelig et godt forum...! Empty Sv: ... Super!! - endelig et godt forum...!

Indlæg af Kat Lør 28 Aug 2010, 12:48

Velkommen til Smile

Håber du bliver rigtig glad for siden.. Din historie lyder lidt som min (vi er også lige gamle Wink) - inden jeg tog på efterskole, havde jeg godt nok også problemer med maden (har jeg haft, siden jeg var 13), men indtil jeg kom hjem fra efterskole, havde jeg været heldig, at der altid var nogen, som havde "reddet" mig, inden det blev rigtig slemt.. Men ja, så gik det kun nedad derfra og endte i indlæggelse og alt muligt andet. Og som dig gav jeg også til sidst efter, og nu har jeg taget næsten 20 kg på på 3 år, og folk er lykkelige - undtagen mig!! Et sted ved jeg godt, at det ER godt, at jeg har taget på, men jeg synes det er alt for meget, og heldigvis er jeg efterhånden vågnet op og er begyndt at få kontrollen tilbage. Så det kan sagtens lade sig gøre - det er aldrig for sent Smile

Knus Kat




"Skyggerne lever kun, hvor der er lys"
Kat
Kat

Antal indlæg : 3236
Join date : 31/03/10
Age : 36
Geografisk sted : Nordjylland :)

Tilbage til toppen Go down

... Super!! - endelig et godt forum...! Empty Sv: ... Super!! - endelig et godt forum...!

Indlæg af LoseIt Lør 28 Aug 2010, 14:22

Mange tak for velkomsten;)

Ja, jeg har præcis samme følelse... - logisk set, ved jeg godt at det er forkert... -men det er ligesom bare ikke nok. Mennesker i min omgangskreds er også overlykkelige over at jeg har taget på...

Da jeg valgte at gå i behandling, var det fordi at man nærmest lovede mig, at jeg ville få det meget bedre med mig selv, og at jeg ville blive meget mere glad... - men hmm... - det skete ligesom ikke, og nu føler jeg mig et eller andet sted en enorm vrede over, at jeg lod dem overtage kontrollen, da det jo er indlysende, at de ingen kontrol har;) - og jeg kan mærke at min glæde stiger for hver dag, hvor jeg er i kontrol...! - det er dejligt!

Det er dejligt at møde nogle på ens egen alder... - synes tit at det har været de lidt yngre, der har været i andre forums, og har følt mig lidt malplaceret;)

Det kunne være fedt hvis vi kunne støtte hinanden lidt, da du jo også er i den situation, at du har taget meget påWink

Fedt at du skrev!

Kram fra mig;)
LoseIt
LoseIt

Antal indlæg : 485
Join date : 27/08/10
Age : 35
Geografisk sted : Esbjerg

http://myownchoice.webs.com/

Tilbage til toppen Go down

... Super!! - endelig et godt forum...! Empty Sv: ... Super!! - endelig et godt forum...!

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010, 14:56

Velkommen til (-:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

... Super!! - endelig et godt forum...! Empty Sv: ... Super!! - endelig et godt forum...!

Indlæg af Kat Søn 29 Aug 2010, 00:26

Præcis.. Der er rigtig mange ambivalente tanker i den forbindelse! Jeg synes, at jeg HAR givet det en chance, jeg har virkelig forsøgt, men jeg kan ikke klare det mere. Jeg ved ikke præcis, hvad jeg vejer, men jeg ved, at mit bmi er nok næsten er oppe på 19 efterhånden. Det taget i betragtning ved jeg jo godt, at jeg ikke er FED, men det føles sådan, og jeg savner at være tynd og have fuld kontrol over mig selv! Jeg skammer mig så forfærdeligt meget over, at jeg har været så grådig og har taget så meget på - bare fordi de sagde, jeg skulle! Men jeg kan ikke give dem skylden, for det er MIG, der har spist og ingen andre, og derfor er det også mig, der må tage konsekvensen. De sagde også til mig, at jeg ville få det meget bedre, men jeg synes aldrig, jeg har haft det værre!! - så tak til dem.. På trods af det, er min psykiater stadig en af de personer, som jeg holder allermest af, så det er også lidt svært på den måde. Men nu kan jeg altså ikke mere...
Jeg ved ikke, hvor meget du har læst rundt omkring herinde endnu, men der er rigtig mange søde piger (og Ask) i mange forskellige aldre. Tror den yngste er 13 og den ældste 35 Smile

Du kan altid bare skrive, hvis du har lyst Smile




"Skyggerne lever kun, hvor der er lys"

Kat
Kat

Antal indlæg : 3236
Join date : 31/03/10
Age : 36
Geografisk sted : Nordjylland :)

Tilbage til toppen Go down

... Super!! - endelig et godt forum...! Empty Sv: ... Super!! - endelig et godt forum...!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum