Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

iiih! Endelig oprettet bruger ;) er klar til at være AKTIV!

Go down

iiih! Endelig oprettet bruger ;) er klar til at være AKTIV! Empty iiih! Endelig oprettet bruger ;) er klar til at være AKTIV!

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010, 22:16

Hey alle Smile
Har længe læst om ALT herinde, uden egentlig selv at bidrage med noget så har nu oprettet en bruger. Er en pige på 19 år, har en kæreste.. Har vel altid haft en spiseforstyrrelse, men har bare altid spist også haft det dårligt bagefter uden egentlig at gøre noget ved det.. LIGE INDTIL;
At jeg så nogle billeder af mig selv! Føj! var pludselig blevet tyk! Var gået fra at være hende den tynde der ikke KUNNE tage på til at være hende man kunne se spiste!

Er 1,78 høj og vejede på det tidspunkt 70kg!
Vejer nu 61 kg og vil gerne ned på 55-57kg! (eller mindre?)

Har aldrig nydt mit liv så meget som at hører alle omkring mig fortælle mig at jeg har TABT MIG! I love it! "Du er jo blevet tynd" ! De skulle bare vide, hvor jeg er på vej hen! Er jo først lige begyndt..

For mig handler det om ikke at ødelægge mig selv, jeg spiser små måltider over hele dagen og spiser ikke EKSTREMT lidt! Spiser gerne 1000 kcal om dagen. Vil gerne være tynd, men vil ikke være tynd også være blevet GRIM og hærget af sygdommen! Nej tak!

Jeg gør det på min måde, og det FUNGERE! Min kæreste? hmm.. Han spiser ALT, pizza, slik, sodavand hele lortet til hverdag. Han er pisse perfekt! Han tager ikke på! Er så misundelig... Så i weekenderne må jeg desværre tit blive NØDT til at synde. Han er dog blevet bedre til at købe sundt. (Fordi jeg opfordre ham til at være mere synd, får det til at lyde som om det er ham der er forkert på den og bliver syg)...


Glæder mig til at bidrage med en masse herinde Very Happy Vi ses tøser!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

iiih! Endelig oprettet bruger ;) er klar til at være AKTIV! Empty Sv: iiih! Endelig oprettet bruger ;) er klar til at være AKTIV!

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010, 10:55

Velkommen til Very Happy
Jeg bliver lige nødt til at fortælle dig, at det var sådan jeg startede. Men pludselig fik det grebet om mig. Bare pas på dig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

iiih! Endelig oprettet bruger ;) er klar til at være AKTIV! Empty Sv: iiih! Endelig oprettet bruger ;) er klar til at være AKTIV!

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010, 10:58

tusind tak Very Happy Ja, ved godt hvad det er jeg er gået ind til.. Men det gør mig på en måde lykkelig & er overbevist om at gøre det her på en god måde Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

iiih! Endelig oprettet bruger ;) er klar til at være AKTIV! Empty Sv: iiih! Endelig oprettet bruger ;) er klar til at være AKTIV!

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010, 11:02

Har lige et spørgsmål jeg håber nogle kan svare mig på; hvordan tilføjer man et profilbillede? Smile Kan virkelig ikke finde ud af hvordan man gør det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

iiih! Endelig oprettet bruger ;) er klar til at være AKTIV! Empty Sv: iiih! Endelig oprettet bruger ;) er klar til at være AKTIV!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum