Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ny i i forum

Go down

Ny i i forum Empty Ny i i forum

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010, 09:01

Hej Alle
Jeg er en ny bruger her på siden, men har læst mange af jeres indlæg igennem. I virker alle sammen super søde og støttende. Jeg håber meget, jeg må være en del af jeres univers herinde.
Jeg er en pige på 24 år, som studerer til dagligt og da jeg bor sammen med min kæreste kan det være svært at skippe måltider, for han holder godt øje med mig.
Jeg tabte mig 25 kg sidste år og i december var jeg nede på 45 kg. Min kæreste samt behandling har gjort, at jeg nu vejer 53 kg!!!! Det betyder, at min selvtillid er helt i bunden og har det meget, meget skidt med mig selv. Hvis bare jeg igen kunne komme under 50 kg..... Det er mit mål. Håber på jeres støtte i kampen, for jeg vil i hvert fald hjælp jer, som godt som jeg kan.

Kh Varanen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i i forum Empty Sv: Ny i i forum

Indlæg af Anti Lør 15 Maj 2010, 10:28

Velkommen Smile
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

Ny i i forum Empty Sv: Ny i i forum

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010, 03:19

Velkommen til Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i i forum Empty Sv: Ny i i forum

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010, 10:42

Velkommen! Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i i forum Empty Sv: Ny i i forum

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010, 15:03

Velkommen, selvfølgelig vil jeg det du kan bare skrive Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i i forum Empty Sv: Ny i i forum

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010, 17:38

25 kg. på et år Shocked du må have nogle gode tips at ryste ud af ærmet! velkommen til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i i forum Empty Sv: Ny i i forum

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010, 19:47

Ja vi glæder os til at hører dine tips. og velkommen til Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i i forum Empty Sv: Ny i i forum

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010, 21:00

Hej alle...
Ja med hensyn til vægten gik det skide godt.... jeg var i klinik et halvt år, hvor jeg ikke spise mege andet end morgenmad og salat til aftensmad. Jeg boede på hospitalet og var kun hjemme i weekenderne, så det var nemt nok at snyde for måltiderne.Daglig løbeture og masser af overarbejde. Kiloene raslede af, og jeg husker det egentlig ikke som svært...
MEEEEn så kom jeg hjem og blev tvunget i behanding. Skal tage 500 g ugentlig for ikke at blive indlagt. Jeg fylder mig godt med vand inden vejning, men har altså desværre også taget på. Desuden var det et krav fra min kæreste. Mit et og alt, som jeg ikke vil undvære trods alt
Mine bedste råd er tyggegummi, motion og bukser der er for små:-)Det hjælper for motivationen og tyggegummier holder sulten nede.

Følelsmæssigt er det dog noget rod. Min forældre blev skilt, og min elskede storebror blev ramt af kræft - som han stadig kæmper imod. Det betød nok også at min appetit blev væsentlig mindre....

Men hvis jeg kan hjælpe jer på nogen måde, så skriv endelig. Jeg suger også til mig af jeres tips og ideer:-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i i forum Empty Sv: Ny i i forum

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010, 21:48

Hvad spiste du til morgenmad i den periode? Smile Jeg eeelsker havregrød, men synes det giver for mange kalorier på en gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i i forum Empty Sv: Ny i i forum

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010, 17:28

Med hensyn til morgenmad, så er det klart der, jeg indtager flest kalorier.... Det gør at jeg lettere kan undvære mad resten af dagen og at forbrændingen kick startes. Desuden synes jeg det er nemmere at holde sig selv i ørerne, når man har "opbrugt" meget af sin kaloriekvote fra morgenstunden, for det betyder at man skal forbrænde det man spiser, så hvis man ikke har tid til motion = ingen kalorie. Det virker for mig for det meste. Jeg skal ikke lyde skin hellig, for jeg kan satme også falde i og være grovædende klam, hvis mit blodsukker bliver for lavt!!!!!

Men sjovt du skriver at du elsker havregryn... Jeg har det præcis på samme måde. Det er det eneste jeg virkelig virkelig savner. Kunne æde mig fed i havregryn og müsli.... Ved godt jeg er mærkelig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i i forum Empty Sv: Ny i i forum

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010, 18:48

Det giver jo også mening at indtage sit største måltid tidligt på dagen, så har man også resten af døgnets timer til forbrænde i, i modsætning til at man spiser en ordentlig omgang aftensmad. Hvilket jeg lige har gjort, øv!

Hehe ja musli (hvor er u med omlyd?!) er også fantastisk. Med vaniljeyoughurt! Eller rent for den sags skyld. Hvor er det uretfærdigt at der skal være så meget lækkert mad der er proppet med kalorier.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i i forum Empty Sv: Ny i i forum

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum