Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Helt ny i dette forum :O) og ny med ana..

Go down

Helt ny i dette forum :O) og ny med ana.. Empty Helt ny i dette forum :O) og ny med ana..

Indlæg af Gæst Man 18 Okt 2010, 15:22

Hej Piger :O)

Jeg er ny herinde :O) Jeg så et link på en ana side og tænkte, at dette her sted lige var noget for mig :O)

Jeg har hele mit liv været udsat for mobning/holdt udenfor, hvorfor at jeg har trøstespist/overspist i mange år.. For 3 md siden sagde jeg til migselv, at nu skulle det være nok med alt det spisning!! NU VIL JEG TABE MIG!!..

Det er så 15 kg siden :O) weee...jeg mangler stadig meget!! Jeg er 1,68 høj og vejer nu mellem 79-80kg :O( Mit mål er 60-65kg.. Det føles sååå langt væk.. suk suk..

Min vægt har stået stille i 1 hel måned nu.. Jeg spiser ikke rigtig noget og kan pga en sygdom ikke dyrke motion.. Mit eneste hår er, at mit lav kacl indtag kan få mig til at tabe mig i vægt..

Min kost står for det meste af:
Morgen: fladbrød (knækbrød 12 kacl pr stk) med agurk
frokost: let salat (helst med agurk, tomat og salat)
aften: grønsager ind i ovnen med mager kød eller fisk..

Jeg aner vitterligt ikke hvad jeg skal gøre ved min vægt.. Hvordan kan jeg få den mere ned?? Hvad virker?? MIN DRØM ER AT OP LEVE BARE EN GANG I MIT LIV AT VÆRE SLANK!!! Har altid været 10-20kg ulækker overvægtig..

Næsten hele døgnet tænker jeg på mad.. Det bliver så heller ikke bedre af, at jeg går hjemme for tiden.. Hvordan kan man komme de mad-tanker til livs?? Hvad plejer I at gøre?? Hvad virker for jer??

Glæder mig til at komme i gang i dette forum :O) Tak piger :O) Super glad for at have fundet dette forum..

Knus

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Helt ny i dette forum :O) og ny med ana.. Empty Sv: Helt ny i dette forum :O) og ny med ana..

Indlæg af Gæst Man 18 Okt 2010, 15:38

Velkommen herhid I love you

Jeg ved desværre ikke hvordan man får tankerne væk fra mad, når man går hjemme og ikke spiser. Er selv i samme situation, og ærlig talt, så er mad det eneste jeg kan tænke på når jeg er alene. Mit råd må være at være så meget sammen med andre mennesker som muligt - så bliver man lissom afledt Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Helt ny i dette forum :O) og ny med ana.. Empty Sv: Helt ny i dette forum :O) og ny med ana..

Indlæg af Gæst Tirs 19 Okt 2010, 07:38

Hej :O)

Tak for dit svar :O) Det vil jeg huske på :O)

Knus

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Helt ny i dette forum :O) og ny med ana.. Empty Sv: Helt ny i dette forum :O) og ny med ana..

Indlæg af Gæst Tirs 19 Okt 2010, 08:18

Velkommen Smile

Har også selv lige fåët en super velkomst hertil - folk er bare søde, er de Smile

Jeg vil faktisk sige det samme som Fragile.. Hold dig igang - sådan virkelig, se venner, browse i butikker, find gode bøger, se film!!

Og er det al træning du ikke kan? Eller kan du fx gå? Eller lave situps eller lign? Svømning måske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Helt ny i dette forum :O) og ny med ana.. Empty Sv: Helt ny i dette forum :O) og ny med ana..

Indlæg af Gæst Tirs 19 Okt 2010, 09:58

Hey sasmika :O)

Tak :O) Det er rigtig nok, at jeg ikke kan dyrke motion. Jeg bliver syg, når jeg sveder :O( Kan ikke tåle det.. Mega æv.. men en lille gåtur gør ikke noget :O) Så det benytter jeg mig meget af :O)

Ska da helt klart ud at kigge vinduer i dag :O) så det er min motion i dag :O)

Du må har en super god efterårsferie dag :O)

Knus

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Helt ny i dette forum :O) og ny med ana.. Empty Sv: Helt ny i dette forum :O) og ny med ana..

Indlæg af Gæst Tirs 19 Okt 2010, 12:07

Velkommen hertil (:
Jeg vil egentlig råde dig til, at gå til en kostvejleder. Han/hun kan hjælpe dig med hvad din krop har brug for, for at du taber dig.
Og det er ikke fordi, at du ikke er velkommen her, selvfølgelig er du det. Jeg ønsker bare ikke for dig (eller nogen anden), at de ryger ind i spiseforstyrrelse-helvedet. For det er et helvede, at være spise forstyrret, trust me. Det er det virkelig. Jeg har selv besøgt en del anasider, og forums som dette, og det gjorde mig ikke ligefrem rask, må jeg nok indrømme.
Knus og tanker herfra. I love you

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Helt ny i dette forum :O) og ny med ana.. Empty Sv: Helt ny i dette forum :O) og ny med ana..

Indlæg af Miss J Tirs 19 Okt 2010, 18:20

Hjertelig velkommen I love you
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

Helt ny i dette forum :O) og ny med ana.. Empty Sv: Helt ny i dette forum :O) og ny med ana..

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum