Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hej alle sammen :)

3 deltagere

Go down

Hej alle sammen :) Empty Hej alle sammen :)

Indlæg af Gæst Tors 04 Nov 2010, 15:40

Hej :-)

Jeg er en pige på 15 år, som i ca 3 måneder har fokuseret urtolig meget på min vægt.
Jeg har ikke anoreksi, og ved ikke helt om jeg passer ind her, men synes bare tit, jeg mangler nogen, der kan forstå hvordan jeg har det.
Når jeg slår øjnene op om morgnen er mad det første jeg tænker på, og det er det sidste inden jeg falder i søvn igen om aftenen. Jeg fører en indre dialog med mig selv døgnet rundt. Jeg tæller kalorier hele tiden. Og jeg kan aldrig blive enig med mig selv, om det jeg gør er forkert eller rigtigt.
Jeg er 163cm høj, og vejer 40kg. Jeg har holdt denne vægt i et par uger nu, og er egenligt tilfreds nok med den - jeg er bare utrolig bange for at tage på!
Jeg spiser omkring 1000kcal om dagen - tror i jeg kan holde min vægt på 40kg på den måde?

Derud over har jeg også et andet spørgsmål til jer..
Tror i, at jeg kan risikere at min menstruation udebliver? s: Jeg er virkelig nervøs for det, og vil gerne undgå det! Sidste månede synes jeg ikke den varede så længe som den plejer - bruger P-piller så den er meget reglmæssig. Måske var det bare et tilfælde, men er alligevel lidt nervøs..

Det var lidt om mig.. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen :) Empty Sv: Hej alle sammen :)

Indlæg af Blueberrybird Tors 04 Nov 2010, 16:02

Hejsa BareMig, først, velkommen til Smile
Din vægt er meget lav, men behøver jeg nok ikke fortælle dig... Har du det dog godt fysisk på den tror jeg godt du ville ku holde den ved at spise ca.1000 kcal om dagen, alt efter hvor aktiv du er nok også lidt mere.
Ang din mens. så har jeg samme højde som dig, og på p-piller har jeg fået den selv på en lavere vægt. Det skal dog siges at det jo er kunstigt, så du kan ikke rigtig regne med at du ville have fået den på naturlig vis hvis det var. Jeg havde det kun i ca 3 dage, men regelmæssigt. Håber du kan bruge svaret Wink
Blueberrybird
Blueberrybird

Antal indlæg : 1848
Join date : 30/03/10
Age : 39
Geografisk sted : Djursland

Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen :) Empty Sv: Hej alle sammen :)

Indlæg af Gæst Tors 04 Nov 2010, 16:07

Blueberrybird skrev:Hejsa BareMig, først, velkommen til Smile
Din vægt er meget lav, men behøver jeg nok ikke fortælle dig... Har du det dog godt fysisk på den tror jeg godt du ville ku holde den ved at spise ca.1000 kcal om dagen, alt efter hvor aktiv du er nok også lidt mere.
Ang din mens. så har jeg samme højde som dig, og på p-piller har jeg fået den selv på en lavere vægt. Det skal dog siges at det jo er kunstigt, så du kan ikke rigtig regne med at du ville have fået den på naturlig vis hvis det var. Jeg havde det kun i ca 3 dage, men regelmæssigt. Håber du kan bruge svaret Wink

Tusind tak for dit svar Wink Er glad for at kunne beholde min mens. lidt endnu Smile!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen :) Empty Sv: Hej alle sammen :)

Indlæg af Anti Tors 04 Nov 2010, 18:00

Velkommen Smile
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen :) Empty Sv: Hej alle sammen :)

Indlæg af Gæst Fre 05 Nov 2010, 16:31

Anti skrev:Velkommen Smile
Mange tak Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen :) Empty Sv: Hej alle sammen :)

Indlæg af Miss J Fre 05 Nov 2010, 16:34

Hjertelig velkommen I love you
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen :) Empty Sv: Hej alle sammen :)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum