Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hej alle sammen

3 deltagere

Go down

Hej alle sammen Empty Hej alle sammen

Indlæg af Gæst Man 18 Nov 2013, 16:38

Hej alle sammen.

Jeg er 18 år gammel, og kaldes Levi. Til daglig går jeg på gymnasiet i 2.g, hvilket er fint nok.
Ligesiden jeg var helt lille og til nu, har jeg svinget meget i forhold til vægt. Jeg har både været over og undervægtig. Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal forklare min situation. Da vægten røg op fik jeg det virkelig skidt. Jeg kunne ikke ikke rigtig klare de ting jeg kunne før, sådan psykisk, og jeg faldt et par karakterer i skolen osv og blev isoleret fra både familie og venner. Det hele blev bare det værste. Jeg må og skal tilbage til dengang hvor jeg kunne det hele. Jeg klarede det godt i skolen, derhjemme og med mine veninder. Det var dengang hvor jeg ikke var en stor flodhest og bare kunne ordne alting. Jeg kan heller ikke klare at gå og være så pokkers usikker heletiden, hver gang min kæreste rører ved mig eller hvis folk snakker om overvægtige, tykke osv. Jeg ved godt at jeg i forhold til BMI er ganske normal, men jeg kan ikke holde det ud at være sådan her. Jeg kan ikke.

Jeg håber I vil tage godt imod mig. Hvis I har spørgsmål må I endelig bare spørge..
Måske hører jeg ikke til herinde, men jeg håber at det vil være en hjælp til at få styr på mine tanker, måske. Jeg ved det egentlig ikke. Men det finder jeg vel ud af med tiden..

Knus fra Levi.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af Gæst Man 18 Nov 2013, 20:24

Velkommen til Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af SicLuceatLux Man 18 Nov 2013, 20:53

Ja, velkommen til Smile
SicLuceatLux
SicLuceatLux

Antal indlæg : 2772
Join date : 08/11/11
Age : 29
Geografisk sted : Fyn og øer

Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af LK Man 18 Nov 2013, 21:33

Velkommen! Smile
LK
LK

Antal indlæg : 2866
Join date : 01/05/12
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af Miss J Man 18 Nov 2013, 21:41

Velkommen Smile 
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum