Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

hei alle sammen :D

2 deltagere

Go down

hei alle sammen :D Empty hei alle sammen :D

Indlæg af facadesarah Fre 13 Aug 2010, 23:12

hej, jeg hedder sarah og er 17år gammel
jeg lærte ana og mia kende i 2008, ved ik helt om det var pga men ex eller om jeg endlig hade fået øjende op for at jeg var blivet for fed, vejed dengang ca 58-60kg.

jeg bor i pleje og har gjort i over 11år nu, selvom jeg godt kender min rigtig familie, min mor hun er syg og min far arbejder meget (nået jeg normalt siger hvis folk spørger mig hvorfor jeg er i pleje)

jeg skal på efterskole i morgen, vilket jeg ik rigtig glæder mig til, er bange for at meste mine to beste veninder ana og mia. fylder 18 til september vilket jeg ik glæder mig til, alt det med at blive voksen, tage ansvar ovs, er jeg altså ik parrat til endnu, det skrammer mig faktisk rat meget!!
nå men det var så lidt om mig, hvis du vil vide mere er du mere en velkommen til og at spørger mig
knus sarah<3
facadesarah
facadesarah

Antal indlæg : 1385
Join date : 13/08/10
Age : 31
Geografisk sted : midtjylland

http://ImellemDIGogMIG.blogspot.com

Tilbage til toppen Go down

hei alle sammen :D Empty Sv: hei alle sammen :D

Indlæg af fedekath Lør 14 Aug 2010, 00:07

velkommen til sarah I love you
håber du finder støtte her
fedekath
fedekath

Antal indlæg : 1237
Join date : 17/06/10
Geografisk sted : Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

hei alle sammen :D Empty Sv: hei alle sammen :D

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010, 18:27

Velkommen sarah (: Kender det alt for godt, det med man ikke føler man er klar til at tage ansvar! Jeg har heller ikke den mindste lyst til at blive voksen og 'ansvarlig', selvom alle omkring én forventer man er det.... Knus

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hei alle sammen :D Empty Sv: hei alle sammen :D

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum