Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ny aktiv (men været passiv på sidelinjen længe ;) )

2 deltagere

Go down

Ny aktiv (men været passiv på sidelinjen længe ;) ) Empty Ny aktiv (men været passiv på sidelinjen længe ;) )

Indlæg af Gæst Man 07 Jun 2010, 21:30

Hej med jer Smile

Jeg har været herinde længe, men været meget passiv. syntes dog lige at i skulle vide hvad jeg var for en, hvis jeg er aktiv i nogle tråde.

Jeg er en pige på tyve, som i mange år har levet i dette 'helvede', startede ud med noget anoretisk og derefter kørt over i bulimien. Jeg skal til at starte i behandling om snart, og mine følelser er utrolig splittet omkring det. Mine positive tanker omkring at få et normalt liv på benene igen, holder mig dog oppe og også derfor at jeg er 'positiv' for behandling.

Syntes det er dejligt at følge jer andre som har en hård hverdag, samt at ensomheden bliver brudt lidt med dette forum.

Kærlige hilsner Jay*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny aktiv (men været passiv på sidelinjen længe ;) ) Empty Sv: Ny aktiv (men været passiv på sidelinjen længe ;) )

Indlæg af Gæst Man 07 Jun 2010, 21:32

Du føler dig altså også ensom i den her enormt trælse sindstilstand??

Og velkommen (; glæder mig til at følge dig :*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny aktiv (men været passiv på sidelinjen længe ;) ) Empty Sv: Ny aktiv (men været passiv på sidelinjen længe ;) )

Indlæg af Gæst Man 07 Jun 2010, 21:39

det er i hvert fald ikke det sociale der tager pusten fra mig Wink

Men tak, tak..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny aktiv (men været passiv på sidelinjen længe ;) ) Empty Sv: Ny aktiv (men været passiv på sidelinjen længe ;) )

Indlæg af Anti Man 07 Jun 2010, 23:04

Velkommen Smile
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

Ny aktiv (men været passiv på sidelinjen længe ;) ) Empty Sv: Ny aktiv (men været passiv på sidelinjen længe ;) )

Indlæg af Gæst Tirs 08 Jun 2010, 00:15

Velkommen


her


til



...

Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny aktiv (men været passiv på sidelinjen længe ;) ) Empty Sv: Ny aktiv (men været passiv på sidelinjen længe ;) )

Indlæg af ttirb Tirs 08 Jun 2010, 08:47

Velkommen Very Happy

ttirb

Antal indlæg : 1850
Join date : 31/05/10
Age : 29
Geografisk sted : Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Ny aktiv (men været passiv på sidelinjen længe ;) ) Empty Sv: Ny aktiv (men været passiv på sidelinjen længe ;) )

Indlæg af Gæst Tirs 08 Jun 2010, 21:50

Hej og velkommen Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny aktiv (men været passiv på sidelinjen længe ;) ) Empty Sv: Ny aktiv (men været passiv på sidelinjen længe ;) )

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum