Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hej allesammen :)

5 deltagere

Go down

Hej allesammen :) Empty Hej allesammen :)

Indlæg af Strawberrygirl Ons 19 Jan 2011, 03:49

Hej alle! Smile

Jeg er en pige på 21 år, som egentlig altid har været tynd (uden overhovedet at skulle tænke på hvad jeg spiste, jeg NØD bare mad, uden at tænke over det). Men så begyndte jeg på p-piller (damn you p-piller...) og tog omkring 10 kg på! Men jeg fortsatte bare med at spise normalt, og jeg var stadig slank! Men her det sidste år begyndte min bedste veninde at gå meget op i vægt og sulte sig selv, og jeg gjorde hende "kunsten" efter. Og jeg tabte mig! Så jeg fortsatte med at have flips, sulte i nogle dage, ha' flips igen osv... så tog jeg på her i sommers, og for nogle måneder siden begyndte jeg at træne, spise sundt, men der tabte jeg mig ikke nok. Så jeg lod Ana tage over, og levede af ca. 200 kcal om dagen, flip fre-søn(evt. mandag), tage nogle afføringspiller for at få alt det ud, og igen spise ca. 200 kcal om dagen. Jeg kan slet ikke komme ud af det. Folk siger jeg så meget bedre ud før, men jeg tror ikke på dem. Selv min nye kæreste synes, det ikke ville gøre noget hvis jeg tog 3 kg. på Shocked
Jeg kan ikke gå tilbage til normale spisevaner igen. Spiser jeg bare noget andet end det jeg plejer, har jeg lyst til at gå amok og æde nærmest alt, og tænke "vi begynder bare i morgen igen..."

Det er en ond cirkel, og jeg ville ønske jeg aldrig var begyndt! Min nye kæreste er prof. håndboldspiller og er sund men skejer self. nogle gange ud, mens klamme mig ikke kan styre mig og mine spisevaner er helt fucked. Han skulle bare vide... Sad

Anyways, håber I alle vil tage imod mig herinde, og jeg er velkommen i jeres lille forum, hvor er det hyggeligt! Very Happy

Knus, F
Strawberrygirl
Strawberrygirl

Antal indlæg : 36
Join date : 17/01/11
Age : 35
Geografisk sted : København NV, Danmark

Tilbage til toppen Go down

Hej allesammen :) Empty velkommen

Indlæg af livetsomrask Ons 19 Jan 2011, 10:42

velkommen til Very Happy
livetsomrask
livetsomrask

Antal indlæg : 2272
Join date : 03/04/10
Age : 36

Tilbage til toppen Go down

Hej allesammen :) Empty Sv: Hej allesammen :)

Indlæg af Gæst Ons 19 Jan 2011, 11:59

Velkommen! Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej allesammen :) Empty Sv: Hej allesammen :)

Indlæg af Miss J Ons 19 Jan 2011, 17:16

Velkommen til Wink
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

Hej allesammen :) Empty Sv: Hej allesammen :)

Indlæg af fedekath Ons 19 Jan 2011, 18:23

velkommen til I love you
fedekath
fedekath

Antal indlæg : 1237
Join date : 17/06/10
Geografisk sted : Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Hej allesammen :) Empty Sv: Hej allesammen :)

Indlæg af Kat Ons 19 Jan 2011, 19:51

Selvfølgelig er du velkommen herinde - så også velkommen til fra mig Smile

Spiller din kæreste for en klub i ligaen? Bare for at være nysgerrig (håndboldfreak som jeg er Razz hehe). Er okay, hvis du ikke vil svare på det..
Kat
Kat

Antal indlæg : 3236
Join date : 31/03/10
Age : 36
Geografisk sted : Nordjylland :)

Tilbage til toppen Go down

Hej allesammen :) Empty Sv: Hej allesammen :)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum