Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hej alle sammen

2 deltagere

Go down

Hej alle sammen Empty Hej alle sammen

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010, 12:21

Hej derude.

Jeg er 21 år gammel, og fra Århus. Jeg har gået hen og udviklet en spiseforstyrrelse, det er livsstilsomlægningen der løb af sporet. Jeg har brug for at være et sted, hvor jeg kan dele mine tanker, og hvor der er nogen der forstår hvor svært det er..

Jeg vil meget gerne ud af det, og kunne få et normalt forhold til mad. Jeg håber dette forum kan være en hjælp, er det også beregnet til dem der gerne vil videre?

Mange hilsner fra mig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010, 12:27

Velkommen - og jeg kæmper selv for at komme ud af det Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af Miss J Tirs 21 Dec 2010, 12:39

Velkommen! Jeg håber, at du finder en vej ud af det Smile
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010, 13:01

Tak skal i have.

Jeg har dog lidt svært ved at forstå, at der både er om ana/mia, og længere nede, hvordan man kommer ud af sin spiseforstyrrelse.. Burde det ikke være 2 helt forskellige forum? Man prøver at komme op, men bliver så trukket lidt ned.. Havde lige sagt til mig selv at jeg skulle holde mig væk fra ana forummet, men alligevel går jeg derind, selvom jeg bar ønsker at blive rask..

Har jeg fat i noget helt forkert? Er der plads til alle?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010, 13:05

Det fantastiske ved dette forum, og alle pigerne, er at man kan benytte det som man vil. Det er et forum for spiseforstyrrede af alle slags, dem der kæmper mod sygdommene og dem der kæmper for at få en hverdag til at fungere.
Jeg vil ikke lyde hård, men så kan du nok ikke benytte forummet, for alle skal jo som sagt være her, så der skrives alle slags emner Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af Anti Tirs 21 Dec 2010, 14:39

^godt skrevet klat Smile Ja, forummet kan bruges til både at komme videre og til at have en normal hverdag i. Alle spiseforstyrrede har tankerne fulde af deres kostplaner, motionsprogrammer og vejninger - det skal der selfølgelig også være plads til. Som Admin slår jeg dog ned, når jeg finder, at det går for vidt for sig. Fx hvis nogen opmundrer nogen som tydeligvis er langt, langt ude, til at tabe sig yderligere eller hvis der bliver postet link til farlige slankepiller.
Jeg må så sige, at jeg slår en del hårdere ned end jeg har gjort tidligere, måske fordi at jeg selv er kommet en del mere ud af min spiseforstyrrelse Smile


Men velkommen til Smile
Nye folk plejer at få en standart pm + mail om at skrive en præsentation, men den udlader jeg så lige i dit tilfælde. Det overlever du vel nok? Wink
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af Gæst Tirs 21 Dec 2010, 14:48

Velkommen til Very Happy


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum