Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hej alle sammen

3 deltagere

Go down

Hej alle sammen Empty Hej alle sammen

Indlæg af Gæst Man 08 Nov 2010, 08:07

Jeg har kigget lidt i forummet en måneds tid og har endelig taget mig sammen til at præsentere mig selv; jeg har haft ana og mia skiftevis siden jeg var 13 år gammel, men det er efterhånden 3 år siden at jeg sidst har kastet op - så jeg har heldigvis fået lagt den vane væk, da mine tænder simpelthen er ødelagt: jeg går pt. til tandlæge/tandplejer hver 3 måned i et forsøg på at redde stumperne: indtil nu har jeg fået erstattet 5 tænder med proteser, fordi de gamle simpelthen knækker. Så selv om det indimellem kribler i mig, hvis jeg har haft et ædeflip, så er jeg færdig med at kaste op.

Jeg er nu 30 år gammel og vil tro at jeg måske er den ældste herinde? Jeg har haft ana/mia ca. 17 år og har ligget mellem 45-85kg flere gange frem og tilbage - den store overvægt har bl.a. været resultatet af 3 graviditeter, hvor jeg jo ikke har kunnet kontrollere min mad, men istedet er begyndt at æde fuldstændig uhæmmet. Det er 1,5 år siden jeg fødte sidst og jeg har siden tabt mig 30kg - jeg vejede her til morgen 55,4 kg KLAMT!!! NB er 165 høj.

Til gengæld er mine børn (og self min mand) grunden til at jeg står ud af sengen om morgenen og ikke har et dødsønske. Det betyder at mit mål er 45 kg hverken mere eller mindre. Jeg er nødt til at kunne fungere og være her for familien. Samtidigt er det enormt kompliceret at have en familie når man forsøger at tabe sig: jeg skal konstant lave mad og sørge for at mine børn får det de skal have, men ofte spiser jeg mindre mad end min 9-årige datter.

Anyways: glæder mig til at suse rundt og læse lidt mere herinde Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af Gæst Man 08 Nov 2010, 08:39

Velkommen herind til Søde Very Happy



Det er et super dejligt forum og folk herinde er såå søde og dejligt støttende Very Happy

Ps. Vi er også nogle stykker på din alder, så du er sikkert ikke den ældste Smile
(jeg selv er 30 om 1½år.. hvor tiden dog går hurtigt Smile hehe)


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af Gæst Man 08 Nov 2010, 08:53

Puha... og tak. Jeg havde det totalt dårligt over at fylde 30. Det tager lidt tid at indse, at man aldrig mere kan fortælle nogen, at man er i 20'erne Rolling Eyes

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af Gæst Man 08 Nov 2010, 08:57

emaria80 skrev:Puha... og tak. Jeg havde det totalt dårligt over at fylde 30. Det tager lidt tid at indse, at man aldrig mere kan fortælle nogen, at man er i 20'erne Rolling Eyes

Velkommen hertil. I love you
Du er da ikke for gammel! Herinde er alder kun et tal. (Siger den lille 15-årige teenagetøs, huhu geek)
Folk herinde er vildt søde, og der er ingen der dømmer én.
Jeg håber, at du får det godt herinde. (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af Anti Man 08 Nov 2010, 10:22

velkommen
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af Gæst Man 08 Nov 2010, 15:40

hej. Velkommen til Very Happy

Det er da noget af en historien du har haft. men hvor er det godt at du har din familie, og så synes jeg altså at din vægt er flot... Embarassed Men de synes man jo aldrig selv....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af Gæst Man 08 Nov 2010, 16:10

Tak for hilsner. Det virker som et rigtigt dejligt forum med nogle søde mennesker - jeg glæder mig vildt til at kunne diskutere åbent omkring ana/mia, som jo ellers er tabu... jeg bliver helt lettet bare ved tanken Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af Miss J Man 08 Nov 2010, 21:50

Hjertelig velkommen til dig I love you
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af Gæst Man 08 Nov 2010, 22:29

Velkommen til! Very Happy normalt er jeg en dør til at byde andre velkommen, jeg læser kun andres indlæg xD men ja, jeg tænkte at jeg nu lige så godt kunne ^^'

Så også lige et velkommen til alle jer andre, som jeg glemte clown cheers Embarassed

Knus fra Koala Like a Star @ heaven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af Gæst Tirs 09 Nov 2010, 23:29

Velkommen I love you

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010, 08:44

Tak søde piger I love you

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af LoseIt Ons 10 Nov 2010, 13:14

Velkommen til Wink Tror du bliver glad for det herinde!! Wink
LoseIt
LoseIt

Antal indlæg : 485
Join date : 27/08/10
Age : 35
Geografisk sted : Esbjerg

http://myownchoice.webs.com/

Tilbage til toppen Go down

Hej alle sammen Empty Sv: Hej alle sammen

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum