Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

på tide noget om mig !!!

Go down

på tide noget om mig !!! Empty på tide noget om mig !!!

Indlæg af livetsomrask Lør 21 Aug 2010, 13:23

jamen heej alle skønne piger : D

jeg troede rent faktisk at jeg havde præsenteret mig, men da jeg sad og så alle igennem var jeg der ikke, ret underligt, så det er da på tide at i ved lidt om mig : )

jeg er en pige på 22 år, jeg har kendt til spiseforstyrrelser i mange år, tror den første tanke strejfet mig allerede som 9 årige men siden er det blevet værre og værre, men først her de seneste 5-8 år har jeg virkelig gjort alt for at få vægten ned... jeg er også selvskader og har været det siden jeg var 12 år

jeg blev fjernet hjemmefra da jeg var 9 år, først i aflastnings familie til jeg var 11 og efter der røg jeg videre til døgn instition (staves?) der boede jeg til jeg var 16, så kom jeg til et nyt sted, en unge afdeling af stedet, boet der ca 1½ år, blev så indlagt for første gang som 17 årige og efter indlæggelsen mente stedet jeg boede på at de ikke kunne tage sig af mig og sendte mig videre, boede kort ved min mor og blev indlagt et års tid, hvor der under indlæggelsen blev fundet et nyt sted hvor jeg kunne bo, der boede jeg også kun meget kort for de kunne slet ikke hjælpe mig der, så blev indlagt igen, og fik så et hjertestop i 2006 som har givet mig men for resten af livet, var ca på den lukkede 2 år med få udskrivelser hos min mor, og så blev der igen fundet et nyt sted til mig, hvor jeg så stadig bor, og har boet her i 3 år snart, jeg ved faktisk ikke om de vil have mig mere, for de er begyndt at snakke om at jeg ikke kan bo her hvis ikke jeg spiser noget mere? hm, men nu må jeg se, for aner ikke hvad jeg ellers skal gøre..

nogle læger siger min diagnose er anorksi, andre atypisk anoreksi, jeg ved det ikke selv.. og så har jeg en emotionel personlighedsforstyrrelse..

der var da lidt om mig, hvis i vil vide mere så spørg gerne : D

livetsomrask
livetsomrask

Antal indlæg : 2272
Join date : 03/04/10
Age : 36

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum