Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Manoreksi eller sådan noget.

+2
NastyHabits
JamesStJames
6 deltagere

Go down

Manoreksi eller sådan noget.  Empty Manoreksi eller sådan noget.

Indlæg af JamesStJames Lør 18 Apr 2015, 03:12

Hey!
21 år gammel "dreng" her.
Øh. lang historie kort;
Jeg har altid været tynd, højt stofskifte osv.
Så kom jeg på noget medicin, og det resulterede i 30 kg vægtøgning på 5 måneder, hvilket betød at jeg var i den gode ende af "normalvægt"-skalaen. I mine øjne er jeg bare fed og ulækker nu.
Jeg har altid været meget opmærksom på hvad jeg spiser, og hvor meget.
Men efter jeg tog på, er det blevet til alt jeg går op i.
Jeg har "været på kur" de sidste 7 måneder, hvilket har resulteret i mange ting, bla. har jeg droppet mine studier, da jeg simpelthen ikke havde energi og tid til at læse, samtidig med at jeg skulle træne.
Det begyndte med at jeg sprang enkelte forelæsninger og workshops over for at løbe en tur i stedet, men endte så med at jeg faktisk aldrig mødte op.
Så da jeg ikke mødte op til vintereksaminerne blev jeg altså opfordret til at droppe ud, hvilket jeg glædeligt gjorde, da jeg så kunne fokusere et hundrede procent på min krop.


Jeg har brug for hjælp.


Jeg ønsker ikke at være kontrolleret af mad, men samtidig NÆGTER jeg at tage på.
Professionel hjælp er ikke en mulighed, da jeg med garanti bliver indlagt, da jeg allerede er i systemet.
Kan ikke gå til familie, da de blot vil ringe til Psyk og få ovenstående ordnet.
Jeg har brug for nogen at snakke med, der forstår hvad jeg føler, og hvad jeg har behov for.
Tips og tricks modtages ikke, jeg tror, at min krop er/bliver ødelagt nok af hvad jeg i forvejen kan/ved.

Så ja, skriv hvis du har en ekstra skulder, eller selv har brug for en, så vil jeg da forsøge at låne min til dig.

JamesStJames

Antal indlæg : 2
Join date : 17/04/15
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Manoreksi eller sådan noget.  Empty Sv: Manoreksi eller sådan noget.

Indlæg af NastyHabits Lør 18 Apr 2015, 03:50

Hej og velkommen til!!
Det kan ske, jeg spørger helt fjollet, men hvis du er overbevist om at du ville blive indlagt, tror du så ikke, du kunne risikere at få noget godt ud af det? Nu ved jeg selvfølgelig intet om dig, eller din erfaring med det hele, så det er bare et spørgsmål, for at blive klogere på det og dig.

Anyway, jeg har hele to skuldre, så just say the word, hvis du får lyst eller brug for det Smile Held og lykke med det hele.
NastyHabits
NastyHabits

Antal indlæg : 674
Join date : 28/12/11
Age : 27
Geografisk sted : Frankrig

Tilbage til toppen Go down

Manoreksi eller sådan noget.  Empty Sv: Manoreksi eller sådan noget.

Indlæg af LMCB Lør 18 Apr 2015, 12:06

Velkommen til - og omg elsker bare James St. James, "The original club kid". I love you
LMCB
LMCB

Antal indlæg : 4338
Join date : 12/05/11
Age : 37
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

Manoreksi eller sådan noget.  Empty Sv: Manoreksi eller sådan noget.

Indlæg af JamesStJames Lør 18 Apr 2015, 13:05

Nej tvangsindlæggelse betyder tvangsfodring, samt udarbejdelse af en ny kostplan, som tvinger mig op på hvad jeg betragter som rigtig mange kalorier.


Haha LMCB den originale er nu Michael Alig i mine øjne, men siden ville ikke lade mig hedde det Sad

JamesStJames

Antal indlæg : 2
Join date : 17/04/15
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Manoreksi eller sådan noget.  Empty Sv: Manoreksi eller sådan noget.

Indlæg af Enchanted. Lør 18 Apr 2015, 13:13

Det er nu meget sjældent at man tvangsindlægger folk pga. sf. Men i og med at du allerede er i systemet, så synes jeg da du skal efterspørge hjælp og terapi så du kan få det bedre Smile Som udgangspunkt så forsøger man at løse problemet ambulant og går det helt galt så kan man vælge en indlæggelse. Du skal være ret langt ude før du bliver tvangsindlagt for din spiseforstyrrelse.

Enchanted.

Antal indlæg : 2022
Join date : 09/10/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Manoreksi eller sådan noget.  Empty Sv: Manoreksi eller sådan noget.

Indlæg af Caught Lør 18 Apr 2015, 14:31

Velkommen til - jeg håber, du finder den hjælp, du søger herinde, men vil ligesom de andre selvfølgelig opfordre til at søge behandling.
Caught
Caught

Antal indlæg : 415
Join date : 01/04/13
Geografisk sted : Vestsjælland

Tilbage til toppen Go down

Manoreksi eller sådan noget.  Empty Sv: Manoreksi eller sådan noget.

Indlæg af LMCB Søn 19 Apr 2015, 17:24

JamesStJames skrev:Nej tvangsindlæggelse betyder tvangsfodring, samt udarbejdelse af en ny kostplan, som tvinger mig op på hvad jeg betragter som rigtig mange kalorier.


Haha LMCB den originale er nu Michael Alig i mine øjne, men siden ville ikke lade mig hedde det Sad

Hehe, det var også bare sådan lidt for sjov, fordi James siger det i Party Monster overfor Michael. But I love them both, også selvom det, der skete med Angel selvfølgelig var tragisk.
LMCB
LMCB

Antal indlæg : 4338
Join date : 12/05/11
Age : 37
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

Manoreksi eller sådan noget.  Empty Sv: Manoreksi eller sådan noget.

Indlæg af Silverchair Søn 19 Apr 2015, 22:05

Velkommen til Smile
Jeg har altid en skulder til rådighed Smile forstår din desperation, og håber at du kan finde noget hjælp og støtte både her og i dine omgivelser.
Har du fortalt nogen om dine problemer med mad/vægt?
Du skal altid være velkommen til at skrive til mig Smile
Silverchair
Silverchair

Antal indlæg : 872
Join date : 30/08/10
Age : 31
Geografisk sted : Rungsted Kyst

http://www.highcarb-nocruelty.blogspot.dk

Tilbage til toppen Go down

Manoreksi eller sådan noget.  Empty Sv: Manoreksi eller sådan noget.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum