Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jeg er her også

2 deltagere

Go down

Jeg er her også Empty Jeg er her også

Indlæg af Gæst Tirs 03 Aug 2010, 13:12

Hej alle,

Jeg læser lidt med på sidelinien og vil lige sige hej. Jeg er en kvinde på 35 år, der desværre har udviklet anoreksi gennem årene. Har altid været for tyk; nu er jeg for tynd. Det er meget mærkeligt. Jeg har lavet en blog, hvor jeg beskriver min kamp mod anoreksi.
http://bettinab.urbanblog.dk/
Hvis I vil læse et lidt anderledes syn på anoreksi fra en gammel kone :-), så kan I jo læse med.
Findes der nogle herinde i min aldersgruppe?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg er her også Empty Sv: Jeg er her også

Indlæg af Gæst Tirs 03 Aug 2010, 21:33

Jeg er også 35, jeg tror faktisk det er en meget normal alder at have spisefortyrrelser i. Det er jo ikke betinget af religion, kultur, race eller alder. Vores spiseforstyrrelse ser bare lidt anderledes ud end spiseforstyrrelse hos børn.
Men velkommen til og jeg vil da lige bruge lidt tid på at læse din blog :0)
Mange hilsner Tigerlilli

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg er her også Empty velkommen

Indlæg af Gæst Tirs 03 Aug 2010, 22:08

velkommen hertil... jeg er lige lidt yngre end dig :-) nemlig 25 år :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg er her også Empty Sv: Jeg er her også

Indlæg af Gæst Tirs 03 Aug 2010, 22:49

Tigerlili, jeg har hørt, at det netop er betinget af kultur, at det kun ses i vestlige samfund Smile Ved ikke, om det passer..

Velkommen til, xborder! Jeg er bare 22, men ville lige give mig til kende og byde dig hjerteligt velkommen her på siden. EFter hvad jeg lige hurtig kunne opfange fra et kig på din blog, lyder det, som om du kæmper rigtig flot mod din sygdom, og det er jo inspirerende.
Håber du finder dig til rette herinde.

Knus

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg er her også Empty Sv: Jeg er her også

Indlæg af Kat Tirs 03 Aug 2010, 23:10

Også velkommen fra mig Smile

Jeg er også 22, så lige lidt yngre end dig.. Men jeg tror nu alligevel, at man er har meget til fælles - uafhængigt af alder. Jeg har lige læst din blog igennem, og synes du skriver rigtig godt OG ikke mindst kæmper utrolig flot! Jeg vil helt sikkert også læse med og heppe på dig..

Knus Kat




"Skyggerne lever kun, hvor der er lys"
Kat
Kat

Antal indlæg : 3236
Join date : 31/03/10
Age : 36
Geografisk sted : Nordjylland :)

Tilbage til toppen Go down

Jeg er her også Empty takker

Indlæg af Gæst Ons 04 Aug 2010, 15:59

Tigerlilli - så jeg er ikke den eneste "ældre". Hvordan lever du med familie, job osv. med din spiseforstyrrelse? Modtager du behandling? Jeg er jo i behandling, men jeg kommer nemt til at føle mig som en teenager, da det føles som en "ung" sygdom, jeg har. Jeg kommer derfor let over i den trodsige rolle, hvilket ikke er optimalt, da den eneste jeg trodser jo er mig selv, men det er lidt svært at forstå/se. Hmm..... Tror, jeg prøver at skrive lidt om det på bloggen.

Til jer andre - 1000 tak for jeres tilkendegivelser. Det er dejligt, I gider læse min blog. Selvom jeg skriver for min egen skyld, er det dejligt at vide, at der er nogle, der følger lidt med. Gør mig mindre usynlig så at sige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg er her også Empty Sv: Jeg er her også

Indlæg af Gæst Ons 04 Aug 2010, 19:30

Jeg er ikke i behandling. Det var jeg mange gange som barn og teenager. Men ikke som voksen.
Jeg får taget nogle blodprøver engang imellem, for at tjekke blodets indhold for vitaminer og mineraler. Så jeg kan få ekstra kosttilskud, hvis jeg mangler noget (sidst var det B-vitamin).
Jeg bor for mig selv, ingen mand eller børn. Det gør tingene noget nemmere. For jeg kan spise eller lade være. Eller jeg kan fylde køleskabet med broccoli, hvis det er lige det, jeg kan få ned.

Jeg håber, du klarer det, og jeg vil følge med i din blog Smile

Til Anacita: Niks det er ikke kultur bestemt. Spiseforstyrrelser findes i alle kulturer. Og anoreksi har være kendt i flere tusinde år. Første nogenlunde sikre tilfælde var kongedatteren Wilgefortis ca. 1000 år før vor tidsregning. I middelalderen var der periodisk epedimier af sultende jomfruer, eks. Catarina af Siena.
Jeg er ked af det, men alle kan blive ramt af en spiseforstyrrelse :/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg er her også Empty Sv: Jeg er her også

Indlæg af Gæst Tors 05 Aug 2010, 12:43

Velkommen. Jeg er 25 år Smile

Ja, jeg troede faktisk at det kun var teens der fik det og havde det. Synes det konstant og evigt er den aldersgruppe man hører om. Så det var den ide jeg havde, indtil jeg blev en del af det online samfund...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg er her også Empty Sv: Jeg er her også

Indlæg af fedekath Søn 08 Aug 2010, 14:56

velkommen til I love you
fedekath
fedekath

Antal indlæg : 1237
Join date : 17/06/10
Geografisk sted : Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Jeg er her også Empty Nu med hp

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010, 14:55

Jeg har skiftet min blog ud og er nu ved at lave en hjemmeside. Adr:
http://skysite.dk/anoreksihelvede/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg er her også Empty Sv: Jeg er her også

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum