Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

hej med jer!

3 deltagere

Go down

hej med jer! Empty hej med jer!

Indlæg af mummitrolden Lør 23 Okt 2010, 16:26

Jeg føler mig egentlig for gammel til at være proana, jeg er 25, burde være for fornuftig, men det er jeg ikke.
Jeg skifter mellem bulimi og anoreksi, men holder mig på en vægt hvor min mens udebliver.
Mine andre lidelser er cutting, depression, suicidal og Aspergers syndrom (en form for autisme).
Jeg har været indlagt på psykiatrisk hospital 11 gange på to år, 7 gange var jeg indlagt med en overdosis af panodiler og nu er jeg tvunget til at bo på en institution.


Sidst rettet af mummitrolden Lør 23 Okt 2010, 16:28, rettet 1 gang
mummitrolden
mummitrolden

Antal indlæg : 2565
Join date : 23/10/10
Age : 39
Geografisk sted : Viborg

http://asperger-pige.blogspot.com/

Tilbage til toppen Go down

hej med jer! Empty Sv: hej med jer!

Indlæg af Miss J Lør 23 Okt 2010, 16:27

Hjertelig velkommen - du er bestemt ikke for gammel I love you
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

hej med jer! Empty jeg er sgu også en gammel tøs!

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010, 17:39

Er 29 år....og tænker også at jeg sgu burde været kommet videre og ikke være medlem på en "sådan side".

MEN lige nu er jeg bare rigtig glad for sitet....god støtte, tips og diskussioner.


Bor også på botilbud...indlæggelser bag mig, skizofreni, intensiv i juni pga overdosis osv. Nu handler alt om mad og vægten...giver mig lidt fokus. Ved godt at det måske ikke er super sundt, det jeg har gang i lige nu, men lige nu er det bare nødvendigt!

.....og ellers velkommen til, håber du bliver glad for det


Augusten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hej med jer! Empty Sv: hej med jer!

Indlæg af Gæst Lør 23 Okt 2010, 18:21

Velkommen hertil :O)




Du er slet ik for gammel :O) Jeg er selv 28 og her er vildt fedt lige meget hvor gammel man er. Masse gode råd, tips og ideer vi kan hjælpe hinanden med :O)


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hej med jer! Empty Sv: hej med jer!

Indlæg af Blueberrybird Søn 24 Okt 2010, 09:48

Velkommen til Smile Jeg er 26, så kan sige ligesom de andre at du bestemt ikke er for gammel Wink
Men ville da bestemt også ønske at jeg ikke sad på en side som denne nu, ikke havde 13-15 indlæggelser bag mig og stadig er noget rod i hovedet.
MEN sådan er det nu engang, og siden her er fantastisk, så dejlige mennesker der støtter op om både det ene og det andet (incl at ville ud af spiseforstyrrelsen og være rask), så det er en befrielse Smile
Blueberrybird
Blueberrybird

Antal indlæg : 1848
Join date : 30/03/10
Age : 39
Geografisk sted : Djursland

Tilbage til toppen Go down

hej med jer! Empty Sv: hej med jer!

Indlæg af Gæst Søn 24 Okt 2010, 12:05

Velkommen hertil! I love you

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hej med jer! Empty Sv: hej med jer!

Indlæg af Gæst Søn 24 Okt 2010, 14:59

Hej. Velkommen til. Jeg er 25 og tja.. Føler mig også for gammel til det her selvhad og var endda så dum at før jeg kom på siden troede jeg at anamia kun var for dem under 16 år Razz Og at de så på magisk vis voksede fra det når de rundede de 16 år vel..? Lol, jeg ved det faktisk ikke. Men mente i i hvert fald at det var en "ungdomssygdom."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hej med jer! Empty Sv: hej med jer!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum