Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet

+3
Anti
LoseIt
Tigerlilli
7 deltagere

Go down

Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet Empty Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet

Indlæg af Tigerlilli Fre 24 Dec 2010, 23:34

Hej - så er jeg tilbage igen.

Jeg ved ikke helt, hvor mange nye brugere her er, og hvormange af de "gamle" der er tilbage. Men jeg er altså Tigerlilli, jeg har været her og på det gamle forum, så der er nok nogen, som stadigvæk kender mig.

Jeg har siden MinHemmeligeVeninde.dk .....Lidt endnu i hvert fald. Jeg får slettet min side, når mit abonnement udløber. Jeg har været nødt til at slette min gæstebog, fordi jeg ikke magtede flere tåbelige beskeder fra folk, der ikke ved, hvad de taler om. Jeg var træt af journalister, forfattere, elever med skoleopgaver. Jeg har bare haft lukket mig fuldstændig inde i mig selv, i et forsøg på at lukke verden ude. Men den tilstand kender I nok selv.

Jeg er i hvert fald tilbage her. Og jeg glæder mig til at høre om, hvordan I alle sammen har haft det, det sidste lange stykke tid.

Mange hilsner Tigerlilli
Tigerlilli
Tigerlilli

Antal indlæg : 2210
Join date : 24/12/10
Age : 48
Geografisk sted : Sydsjælland

http://MinHemmeligeVeninde.dk

Tilbage til toppen Go down

Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet Empty Sv: Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet

Indlæg af Gæst Fre 24 Dec 2010, 23:53

Velkommen igen. Er så ked af det med din side, surfer dagligt rundt på den. Det er helt latterligt at den skal lukke Shocked Men god jul ihvertfald!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet Empty Sv: Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet

Indlæg af Tigerlilli Lør 25 Dec 2010, 00:23

Mange tak Smile

Jeg forstår det heller ikke. Jeg synes selv, at det er en meget informativ side. Selvfølgelig siger jeg ikke: "at alle med en spiseforstyrrelse skal gå til læge". For det mener jeg jo ikke. Men det er åbenbart ifølge nogle folk det samme som at slå ihjel.

Skysite argument er, at de er ligeglad med, hvad jeg skriver, men de får for mange klager over min side. Det kan jeg ikke kæmpe imod.

Jeg har endnu ikke bestemt mig for: at lave en ny side; eller "bare" flytte; eller om jeg overhovedet skal have en side mere.

God jul til dig også santa
Tigerlilli
Tigerlilli

Antal indlæg : 2210
Join date : 24/12/10
Age : 48
Geografisk sted : Sydsjælland

http://MinHemmeligeVeninde.dk

Tilbage til toppen Go down

Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet Empty Sv: Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet

Indlæg af LoseIt Lør 25 Dec 2010, 00:59

Hvor hyggeligt at du er tilbage...! Du har været savnet!!

Er ked af at høre det med din side...!! - sikke noget møg...!! Synes det er en helt igennem genial side...!! Ærgeligt at den skal lukke... - ikke mindst, fordi at du jo har lagt en masse arbejde i den...!

- men hyggeligt at du er tilbage her...!!

Kram fra mig I love you
LoseIt
LoseIt

Antal indlæg : 485
Join date : 27/08/10
Age : 35
Geografisk sted : Esbjerg

http://myownchoice.webs.com/

Tilbage til toppen Go down

Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet Empty Sv: Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet

Indlæg af Anti Lør 25 Dec 2010, 03:18

Velkommen tilbage Smile
Jeg var også så ked af at lukke din bruger, men nogengange er regler desværre bare regler..
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet Empty Sv: Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet

Indlæg af Kat Lør 25 Dec 2010, 03:52

Velkommen tilbage Tigerlilli Smile

Dejligt at du er her igen.. Very Happy
Kat
Kat

Antal indlæg : 3236
Join date : 31/03/10
Age : 36
Geografisk sted : Nordjylland :)

Tilbage til toppen Go down

Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet Empty Sv: Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet

Indlæg af Gæst Lør 25 Dec 2010, 12:51

Velkommen tilbage Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet Empty Sv: Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet

Indlæg af Tigerlilli Lør 25 Dec 2010, 15:31

Mange tak for alle hilsnerne

Anti skrev:Velkommen tilbage Smile
Jeg var også så ked af at lukke din bruger, men nogengange er regler desværre bare regler..
Det har jeg fuld forståelse for. Jeg har jo ikke været aktiv. Og en gang imellem skal der jo ryddes op Smile Jeg kan godt lide det nye design at foraet.

Håber I allesammen får nogle gode juledage
Tigerlilli
Tigerlilli

Antal indlæg : 2210
Join date : 24/12/10
Age : 48
Geografisk sted : Sydsjælland

http://MinHemmeligeVeninde.dk

Tilbage til toppen Go down

Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet Empty Sv: Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet

Indlæg af Gæst Lør 25 Dec 2010, 21:25

Velkommen tilbage tigerlilli Very Happy
Lang tid siden, og ganske belastende med din hjemmeside!
Men velkommen tilbage sunny

Knus Warren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet Empty Sv: Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet

Indlæg af Gæst Lør 25 Dec 2010, 21:58

Velkommen tilbage. Ærgerligt med din side:-(

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet Empty Sv: Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet

Indlæg af KunMig Lør 25 Dec 2010, 23:55

Velkommen tilbage (: Du er savnet!

Jeg synes du skal flytte din side til en anden udbyder! Hjemmesiden er super fantastisk. Det er du også!
KunMig
KunMig

Antal indlæg : 612
Join date : 05/05/10
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet Empty Sv: Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet

Indlæg af Miss J Søn 26 Dec 2010, 11:23

Hej Tigerlilli

Hjertelig velkommen tilbage I love you
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet Empty Sv: Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet

Indlæg af ttirb Søn 26 Dec 2010, 12:43

Velkommen tilbage Smile
Er ked af at høre det med din hjemmeside! Jeg har været fast læser, og faktisk været inde at kigge hver dag, derfor kunne jeg heller ikke forstå der lige pludselig ikke blev skrevet dagbog mere, og det var som om siden bare var helt død. Har undret mig over hvad der mon var sket, og om du havde det godt. Jeg synes helt klart du skal flytte siden, for den er super god!

ttirb

Antal indlæg : 1850
Join date : 31/05/10
Age : 29
Geografisk sted : Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet Empty Sv: Jeg opdagede, at jeg var blevet slettet

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum