Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

passer jeg ind her?

2 deltagere

Go down

passer jeg ind her? Empty passer jeg ind her?

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010, 16:03

er meget i tvivl om jeg hører til herinde? for har aldrig haft ana, men efter at have læst lidt i jeres forum siden igår, synes jeg bare jeg har samme vaner som jer? med at spise mindst mulig kcal om dagen, og faste i en dag eller mere? tæller også kcal, og hvis min veninde spiser noget fed mad kommentere jeg det, og fortæller hvor mange kcal der er i og hvor meget hun skal træne for at få dem til at forsvinde? nogen gange falder jeg også selv i og får ædeflip? og får dårlig samvittighed og sidder og spænder musklerne på maven igen og igen og håber at jeg forbrænder kcal? vejer omkring 53-54 kg og er ca 164 høj, min ideal vægt er 45-48, men har ALDRIG vejet så lidt, ikke engang været tæt på. vejede 59-60 kg da jeg var 12-13 år, og tabte meget af det i en sommerferie ved at spise mindst muligt(mange dage ingenting)(blev mobbet i skolen)

passer jeg ind her, eller ville det være at fornærme jer? har bare brug for råd og støtte til at nå min ideal vægt?

kram Kristina

(sletter mig selv igen hvis i mener at jeg ik passer ind)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

passer jeg ind her? Empty Sv: passer jeg ind her?

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010, 16:23

Nu er jeg ikke læge eller noget, men det lyder meget som om at du faktisk er en smule syg, eller rettere sagt er. Man behøves ikke at have en vildt lav vægt før at man er syg, også selv om man først bliver diagnosticeret som anorektisk med en vægt 15% under normal. Dog vil jeg sige at der sikkert er MANGE derude der ikke har en faretruende vægt, men anorektiske symptomer ovs. Og når du sådan tæller kalorier og for ædeflip, ovs ville jeg nok mene der var/er noget som ikke er helt 'normalt' (:
Så jo, velkommen til sødde I love you

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

passer jeg ind her? Empty Sv: passer jeg ind her?

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010, 16:38

årrh tak (:
- på en måde vil jeg gerne ha anoreksi pga det hurtige vægttab og på en anden måde vil jeg ik, for vil ha det skal styre mig til at tabe mindre end jeg selv har lyst til. vil bare gerne have kontrol over mig selv og hva jeg putter i munden.
stoppede for 3 år siden med at spise slik og drikke cola, spise hvid brød, pasta, og ris.(dog spiser jeg noget af det nogle gange, når jeg er sammen med familien, men med dårlig samvittighed) elsker at motionere, men hver gang jeg skal til det siger en stemme i mit hovede at jeg skal lade være pga så det et tegn på at jeg har anoreksi, fordi det er normalt når jeg har spist noget usundt (: tæller som sagt kcal og vejer al min mad op. er det forkert af mig at ønske at få ana? min vægt svinger mellem 52-54 (: 51 på gode dage, hehe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

passer jeg ind her? Empty Sv: passer jeg ind her?

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010, 16:44

Man skal skam ikke motionere meget for at have anoreksi, altså jeg fik diagnostiseret atypisk anoreksi, fordi jeg ikke motionerede. Så det betyder egentlig ikke noget. Måske har du det allerede, uden at vide det? Hvis man tænker meget på mad, og på vægt er det allerede et dårligt tegn. Det jo ikke normalt at måle sin mad og gå så meget op i det sååå? (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

passer jeg ind her? Empty Sv: passer jeg ind her?

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010, 16:55

sé der var noget jeg ik vidste :O stuff to think about. mange tak for din tid Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

passer jeg ind her? Empty Sv: passer jeg ind her?

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010, 17:08

Hvis man er på side , høre man til her :')

Du kiggede jo nok på siden , fordi du følte det var et sted for dig Smile

Så velkommen til søde du I love you

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

passer jeg ind her? Empty Sv: passer jeg ind her?

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010, 17:10

ja VELKOMMEN

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

passer jeg ind her? Empty Sv: passer jeg ind her?

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010, 17:11

mange tak <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

passer jeg ind her? Empty Sv: passer jeg ind her?

Indlæg af Kat Man 16 Aug 2010, 23:25

Også velkommen fra mig Smile

Håber du bliver glad for at være her..




"Skyggerne lever kun, hvor der er lys"
Kat
Kat

Antal indlæg : 3236
Join date : 31/03/10
Age : 36
Geografisk sted : Nordjylland :)

Tilbage til toppen Go down

passer jeg ind her? Empty velkommen

Indlæg af livetsomrask Lør 21 Aug 2010, 13:32

også velkommen fra mig : ) håber du finder hjælp til det du søger..
livetsomrask
livetsomrask

Antal indlæg : 2272
Join date : 03/04/10
Age : 36

Tilbage til toppen Go down

passer jeg ind her? Empty Sv: passer jeg ind her?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum