Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Velkommen til mig ;)

4 deltagere

Go down

Velkommen til mig ;) Empty Velkommen til mig ;)

Indlæg af Gæst Ons 22 Aug 2012, 13:09

Hej piger, og måske drenge?

Jeg er ny herinde... Jeg er i gang med at blive ana. Jeg har tabt mig fra 96,8-85,7 indtil nu... Og kæmper stadigvæk med kiloene. Jeg vejede 58,8 INDEN jeg begyndte på alverdens skizofreni medicin...

Ja, jeg lider af skizofreni.... Hvilket betyder jeg er førtidspensionist.

Jeg søger ana veninder

Knus fra Randi


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mig ;) Empty Sv: Velkommen til mig ;)

Indlæg af Karoline Ons 22 Aug 2012, 19:21

Hej Randi.

Denne side er ikke PRO. Og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at ingen herinde ønsker, at du skal "blive ana".

Jeg tror ikke på, at det er noget, man kan "blive" - og jeg finder det meget provokerende, at du gerne vil "være ana". Det er et levende helvede - et uforklarligt dagligt selvhad, der gør nogle dage uendelige...

Du kan sagtens tabe dig til din normale vægt på en sund og fornuftig måde - det vil jeg råde dig til. Der findes et utal af hjemmeside, hvor du kan finde hjælp hertil.

Mange hilsner fra en meget syg pige, der ikke ønsker ana for sin værste fjende.

Karoline

Antal indlæg : 287
Join date : 15/07/10
Age : 34

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mig ;) Empty Sv: Velkommen til mig ;)

Indlæg af facadesarah Tors 23 Aug 2012, 00:13

lige mine ord, karoline,

randi dette er ikke en pro side, og jeg finder det også provokerende, at du ønsker det at have en spiseforstyrrelse, for sådan lyder det i mine øre. det gør mig ked af det. for du er helt fantasik som du er!
en spiseforstyrrelse er et helvede og at leve i. der er intet glamureløs ved det..
og ja der findes en masse hjemme sider omkring det at tabe sig på en sund måde.

knus fra en pige som har levet med en spiseforstyrrelse i ca 4år.
facadesarah
facadesarah

Antal indlæg : 1385
Join date : 13/08/10
Age : 31
Geografisk sted : midtjylland

http://ImellemDIGogMIG.blogspot.com

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mig ;) Empty Sv: Velkommen til mig ;)

Indlæg af Enchanted. Tors 23 Aug 2012, 00:25

Hvordan kan du ligefrem sidde og ønske dig en psykisk sygdom? Har du ikke nok i skizofrenien? Hvorfor have mere at kæmpe med end du har i forvejen? Er du villig til at smide alt det gode du har på gulvet nu og leve i helvede de næste mange, mange år? Og for hvad helt præcis? At skulle smøres ind i bræk og lort? Bogstavlig talt. At skulle tænke mad og kalorier hele tiden? At skide i bukserne midt inde på Strøget fordi du tog for mange afføringspiller dagen forinden og ikke lige kunne finde et offentligt toilet? At skulle veje al maden, lyve ubeskrivelig meget for dig selv og dine omgivelser og have unormale spisevaner? Hvorfor? Hvad er helt præcist din grund? Som Sarah siger er der INTET glamourøst over et spiseforstyrret liv. Heller ikke et liv med anoreksi selvom man er sygeligt undervægtig. Tro mig, jeg taler af erfaring. Undskyld mig, men det der gør mig SÅ vred og jeg synes virkelig det er respektløst og virkelig ikke okay. Tænk sig at sidde og ønske sig mere at kæmpe med. Som om man ikke har nok i skizofrenien. Jeg har selv en skizofreni diagnose, og det er et levende helvede. Så hvorfor ønske sig mere at kæmpe med? Det er simpelthen sygt. Som i virkelig sygt. Hvorfor synes du ikke, at du har nok i din skizofreni? Hvorfor vil du så gerne have mere at kæmpe med? Vil du gerne bruge resten af dit liv som syg? Ja, det er trygt fordi det er det man kender gennem flere år, men det er jo på ingen måde rart. Det er ikke rart at høre stemmer, se ting, mærke ting, lugte ting, smage ting. Det er ikke rart med ekstremt meget tankemylder eller et hoved der brøler. Det er ikke rart ikke at vide hvad der er rigtigt eller forkert og hele tiden gå og tvivle. Så hvorfor fanden vil du have mere oveni skizofrenien? Jeg spørger fordi jeg ikke forstår det, for hvis jeg nogensinde fik ét ønske der kunne gå i opfyldelse, ville det helt klart være, at jeg kunne være rask. Jeg forstår vitterligt ikke hvorfor du ønsker dig at "blive ana". Det er en SYGDOM. Oh ja og forresten så bliver du ikke nødvendigvis tynd fordi "du bliver ana". Du vil altid se dig selv som tyk, så hvis det er nogen trøst, så stay the way you are. Så er der i det mindste mere af dig til de mennesker der elsker dig, i stedet for, at du kender rundt som en udmagret, udmattet pige/kvinde/whatever og ikke kan noget fordi dit psykiske og fysiske overskud er lig nul.
By the way: ASDFGHJHGFDSD.

Enchanted.

Antal indlæg : 2022
Join date : 09/10/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mig ;) Empty Sv: Velkommen til mig ;)

Indlæg af c.agerboe Tors 23 Aug 2012, 08:03

Jeg kunne ikke være mere enig med jer piger!
c.agerboe
c.agerboe

Antal indlæg : 536
Join date : 18/03/12
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Velkommen til mig ;) Empty Sv: Velkommen til mig ;)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum