Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Manglende respons på hinandens indlæg

4 deltagere

Go down

Manglende respons på hinandens indlæg Empty Manglende respons på hinandens indlæg

Indlæg af Secretdiæt Tors 05 Apr 2012, 20:37

Først og fremmest vil jeg sige, at jeg er super glad for, at jeg har fundet denne side. Dejlige at kunne følge med i mange, som er i samme båd som en selv. Plus at kunne spørge om alt i et åbent forum!
Dernæst synes jeg lidt, jeg savner, at man kommenterer på hinandens indlæg. Fx i skraldespanden osv. Mange skriver en masse ting, som burde besvares. Ved ikke om det bare er mig, men ville I ikke synes, det var rart, hvis nogle reagerede på ens indlæg? Og desuden at besvare andres indlæg?
-OBS jeg refererer IKKE til deciderede spørgsmål, for disse synes jeg besvares fint Smile
Secretdiæt
Secretdiæt

Antal indlæg : 73
Join date : 20/03/12
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Manglende respons på hinandens indlæg Empty Sv: Manglende respons på hinandens indlæg

Indlæg af Elise Tors 05 Apr 2012, 20:58

Nu ved jeg ikke om du har adgang til dagbøgerne - men for mit eget vedkommende, er jeg stor tilhænger af dem, og der er meget mere respons derinde. Og desuden kan man sagtens skrive en PM til folk Smile Så jeg kan udemærket godt forstå hvordan du tænker - men du vil nok senere opdage, at det faktisk ikke er sådan Smile I hvertfald ikke i en så høj grad..

Og du har ret, det er en fantastisk side Smile Er også selv mega glad over, at jeg har fundet den!


Sidst rettet af Elise Tors 05 Apr 2012, 21:09, rettet 1 gang
Elise
Elise

Antal indlæg : 754
Join date : 26/09/11
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

Manglende respons på hinandens indlæg Empty Sv: Manglende respons på hinandens indlæg

Indlæg af Elana Tors 05 Apr 2012, 21:06

jeg tror det er fordi forummet er ret stille pt...


Normalt synes jeg der også er god respons i off topic emnerne....
Elana
Elana

Antal indlæg : 6295
Join date : 16/10/10
Geografisk sted : Sydsjælland

http://kolboetteliv.blogspot.com/

Tilbage til toppen Go down

Manglende respons på hinandens indlæg Empty Sv: Manglende respons på hinandens indlæg

Indlæg af Gæst Tors 05 Apr 2012, 21:25

Som Elana siger, så er forummet stille for tiden.
Jeg er ikke selv så aktiv længere, men som jeg umiddelbart ser det, er mange af de "gamle" ikke så aktive, og det er mest "nye" brugere der skriver. Måske tager jeg fejl.
Men, det jeg vil frem til er bare, at det er naturligt hvis man har tendens til at svare og kommentere på dem "man kenders" indlæg i feks. skraldespanden.

Jeg kan se, at du indtil videre kun har skrevet 17 indlæg, så jeg forestiller mig at du med tiden vil få større tilhørsforhold til siden og de forskellige brugere, og dermed også opleve mere hyppig feedback på dine indlæg.

En måde at give indtryk af hvem du er, og samtidig få indtryk af hvem andre er, kunne som Elise siger, være at bruge dagbøgerne hvis/når du har adgang dertil.


Og, noget lidt andet, som jeg måske ikke bør blande mig i, men alligevel lige gør..
Jeg håber ikke, at for eksempel Skraldespands-tråden ender ud i at være en form for "se mig og sig det er synd"-tråd.....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Manglende respons på hinandens indlæg Empty Sv: Manglende respons på hinandens indlæg

Indlæg af Elana Tors 05 Apr 2012, 23:06

Coca skrev:


Og, noget lidt andet, som jeg måske ikke bør blande mig i, men alligevel lige gør..
Jeg håber ikke, at for eksempel Skraldespands-tråden ender ud i at være en form for "se mig og sig det er synd"-tråd.....

Tror jeg ikke den gør Smile

Personligt bruger jeg den bare for at læsse af... Nogen gange har man bare brug for at skrive det et eller andet sted for at få det ud, også selvom der ikke kommer respons, hvis du kan følge mig?
Elana
Elana

Antal indlæg : 6295
Join date : 16/10/10
Geografisk sted : Sydsjælland

http://kolboetteliv.blogspot.com/

Tilbage til toppen Go down

Manglende respons på hinandens indlæg Empty Sv: Manglende respons på hinandens indlæg

Indlæg af Secretdiæt Fre 06 Apr 2012, 07:04

Tak for respons. Hvor finder/laver man dagbøger???
Secretdiæt
Secretdiæt

Antal indlæg : 73
Join date : 20/03/12
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Manglende respons på hinandens indlæg Empty Sv: Manglende respons på hinandens indlæg

Indlæg af Elana Fre 06 Apr 2012, 10:19

det dukker helt automatisk op når du har skrevet nok indlæg, en sikkerhedforanstaltning Smile
Elana
Elana

Antal indlæg : 6295
Join date : 16/10/10
Geografisk sted : Sydsjælland

http://kolboetteliv.blogspot.com/

Tilbage til toppen Go down

Manglende respons på hinandens indlæg Empty Sv: Manglende respons på hinandens indlæg

Indlæg af Secretdiæt Fre 06 Apr 2012, 12:16

OKay, smart Smile
Secretdiæt
Secretdiæt

Antal indlæg : 73
Join date : 20/03/12
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Manglende respons på hinandens indlæg Empty Sv: Manglende respons på hinandens indlæg

Indlæg af Anti Lør 07 Apr 2012, 18:26

Her sker ik så meget pt. Du skulle gerne have adgang til dagbøgerne nu?

OT trådene er meget til bare at læsse af på. Lidt ligesom en slags statusopdatering på fb. Ikke så meget ment til de store dybe diskussioner. Så starter man enten selv en tråd om noget eller bruger sin dagbog (hvis man har adgang).

Nå, det er vidst sagt før. Syntes bare jeg skulle give en voldsomt klog respons Rolling Eyes
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

Manglende respons på hinandens indlæg Empty Sv: Manglende respons på hinandens indlæg

Indlæg af Secretdiæt Lør 07 Apr 2012, 21:46

Det var meget klogt, smil.

Jeg har adgang til dagbøgerne nu. Er i fuld gang med at få læst de forskellige. Hvor er det rart at se, at andre er ligeså fyldt med alle de tanker som mig Smile
Secretdiæt
Secretdiæt

Antal indlæg : 73
Join date : 20/03/12
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Manglende respons på hinandens indlæg Empty Sv: Manglende respons på hinandens indlæg

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum