Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Præsentation? (:

Go down

Præsentation? (: Empty Præsentation? (:

Indlæg af Gæst Tirs 05 Okt 2010, 15:07

Hej! Smile. Øh.., jeg hedder stella, og er 14! (; det er lidt svært at forklare hvor lang tid jeg har været 'syg', for er ikke engang sikker på at jeg er syg.., endnu? Men lige siden jeg var lille, har jeg set mig selv som 'for tyk' (selvom jeg sikkert var ret normal) og altid tænkt at de andre var/er meget tyndere osv.., kan huske helt tilbage fra børnehaven faktisk. Men har det lidt dårligt med at ha det dårligt /: for jeg har altid haft det ret så godt på alle måder! Jeg er aldrig blevet mobbet, aldrig været ensom, gode forældre, god normal familie med god økonomi, gode karaktere, god til alting næsten, hmmn ja.. Haft det godt! Og så alligevel er jeg her, drømmer om at være tyyynd, tage en pause, uden at blive beskyldt for alt muligt, uden at skulle bekymre sig om alt muligt åndssvagt. Åndssvage ligegyldige ting! Bare en paaaaause. Okay så., nu ved i jeg eksistere! q: håber det er et godt, og aktivt forum. Selvom det virker rimelig stort/: .. Og let at komme ind på. (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Præsentation? (: Empty Sv: Præsentation? (:

Indlæg af Kat Tirs 05 Okt 2010, 21:29

Velkommen til Smile Håber du bliver glad for at være her..




"SKyggerne lever kun, hvor der er lys"
Kat
Kat

Antal indlæg : 3236
Join date : 31/03/10
Age : 36
Geografisk sted : Nordjylland :)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum