Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hej Piger

Go down

Hej Piger Empty Hej Piger

Indlæg af Never2Skinny Søn 05 Sep 2010, 14:43

Hej Piger (og drenge) Smile

Jeg har i lang tid kigget her på siden og har nu besluttet mig for at tilmelde mig. Jeres indlæg har virkelig hjulpet mig meget, når jeg har haft det allerværst og ikke kunne samle tankerne om noget som helst. Jeg synes virkelig, at denne side er genial, og jeg håber, at jeg kan være med til at gøre den endnu bedre...

Jeg er en pige på 19 år, som skiftevis har lidt af anoreksi og bulimi gennem de sidste 6 år. Da jeg var 14 var jeg indlagt på Psykiatrisk Hospital i Risskov i knap et år, hvor jeg fyldte læger og psykologer med så mange løgne, at de tilsidst udskrev mig, selvom jeg på daværende tidspunkt var langt mere syg, end da jeg blev indlagt. Siden da har jeg forgæves forsøgt at overbevise mine forældre, om at jeg ikke fejler noget, selvom det er SÅ tydeligt, at mit liv ikke er andet end sygdom.
Jeg kan være meget temperamentsfuld og hver gang mine forældre konfronterer mig med min sygdom, ender det altid i ENORME skænderier, hvilket har medført, at min sygdom ikke længere nævnes...
Derfor håber jeg, at jeg her på siden kan få lov til at tale ud om nogen af de ting, som virkelig nærer mig.

// Nina
Never2Skinny
Never2Skinny

Antal indlæg : 50
Join date : 05/09/10
Age : 32

Tilbage til toppen Go down

Hej Piger Empty Sv: Hej Piger

Indlæg af Gæst Søn 05 Sep 2010, 17:22

Velkommen til Nina! Wink
Håber du finder en masse støtte her! <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej Piger Empty Sv: Hej Piger

Indlæg af Gæst Søn 05 Sep 2010, 18:17

Velkommen til!

Det lyder super hårdt at du ikke kan tale med dine forældre om din sygdom, men det må også være hårdt at I kun kan skændes om det.. Jeg tror bare aldrig man kan komme til enighed i sagen om sygdommen, de vil aldrig kunne forstå hvordan man kan have et sygt kaos indeni..

Igen, velkommen til! Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej Piger Empty Sv: Hej Piger

Indlæg af Gæst Søn 05 Sep 2010, 18:20

Velkommen til Smile

Jeg er også ny her, så, så er vi 2 Smile

Her kan du ihvertfald tale frit uden at blive dømt på kryds og tværs... Og få frit løb for dine følelser....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej Piger Empty Sv: Hej Piger

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum