Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hej til jer alle

3 deltagere

Go down

Hej til jer alle Empty Hej til jer alle

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010, 19:32

Hej alle.

Efter at jeg har læst med hver aften i 2 måneder, har jeg besluttet mig for, at være mere aktiv her på siden. Alle I piger har været en kæmpe inspiration i de 2 måneder. I er for seje Very Happy

Jeg er 22 år og har haft problemer med mad siden jeg var 11 år. Siden dengang har jeg haft yoyo vægt, med en mindste vægt på 48 kg og højeste vægt på 110 kg. Grunden til, at jeg har taget meget på i perioder, skyldes min psykiske lidelse. Ved ikke om I har hørt om den: Emotionelt ustabil personlighedsstruktur af impulsiv type. Kendetegnes ved, at jeg er impulsiv, har ustabile følelser og humør og depression er min livs partner.

I perioder har jeg meget kontrol og er fanatisk med mad, hvor jeg nemt kan smide 10 kg eller mere på meget kort tid. Men når jeg er depressiv er mad min trøst. Det værste ved mad er al den skyldfølelse, som jeg ved I alle har i større eller mindre grad. Jeg er inde i en god periode i mit liv og er opsat på, at tabe mig som aldrig før. Næste sommer vil jeg i bikini uden alle kigger og tænker: fede hval. Jeg drømmer om at kunne passe alt det flotte tøj i butikkerne i de helt små størrelser, at mine kraveben tydeligt kan ses, at mine hofteknogler er tydelige – ja, I kan vel selv forsætte listen.

MEN

Pga. at jeg vejer dobbelt så meget som mange af jer, har jeg været i tvivl om jeg var ”velkommen”. Men håber I vil tage lige så godt imod mig som I har taget imod andre.

Mange søde tanker, positiv energi og heppen fra mig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej til jer alle Empty Velkommen!!

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010, 20:28


Her er plads til alle - ligemeget hvad vi vejer er der mange af de samme kampe vi må kæmpe os igennem Very Happy

Så derfor STORT velkommen til dig!! :-). Jeg håber det hjælper dig at være her og dele dine oplevelser med andre - både gode og dårlige!!

Knusser

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej til jer alle Empty Sv: Hej til jer alle

Indlæg af LoseIt Man 30 Aug 2010, 20:43

Hej JulleNulle Smile

Selvfølgelig er du velkommen!! - der er plads til alle.

Jeg har selv været på hele skalaen, så jeg kan sagtens følge dig, og håber at vi kan dele lidt erfaringer, og være en støtte for hinanden!! - du må endelig skrive!!

Pas godt på dig selv!

- LoseIt I love you
LoseIt
LoseIt

Antal indlæg : 485
Join date : 27/08/10
Age : 35
Geografisk sted : Esbjerg

http://myownchoice.webs.com/

Tilbage til toppen Go down

Hej til jer alle Empty Sv: Hej til jer alle

Indlæg af Kat Man 30 Aug 2010, 21:56

Også velkommen fra mig Very Happy

- og SELVFØLGELIG er du velkommen Smile




"Skyggerne lever kun, hvor der er lys"
Kat
Kat

Antal indlæg : 3236
Join date : 31/03/10
Age : 36
Geografisk sted : Nordjylland :)

Tilbage til toppen Go down

Hej til jer alle Empty Sv: Hej til jer alle

Indlæg af Miss J Tirs 31 Aug 2010, 06:41

Hjertelig velkommen til dig Very Happy
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

Hej til jer alle Empty Sv: Hej til jer alle

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010, 07:55

Velkommen søde, self er du velkommen I love you

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej til jer alle Empty Sv: Hej til jer alle

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010, 16:52

Tusind tak for den varme velkomst Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej til jer alle Empty Sv: Hej til jer alle

Indlæg af Gæst Tirs 31 Aug 2010, 16:56

LoseIt skrev:Hej JulleNulle Smile

Selvfølgelig er du velkommen!! - der er plads til alle.

Jeg har selv været på hele skalaen, så jeg kan sagtens følge dig, og håber at vi kan dele lidt erfaringer, og være en støtte for hinanden!! - du må endelig skrive!!

Pas godt på dig selv!

- LoseIt I love you

Mange tak. Skønt at vide der andre som har prøvet det samme. Vil selvfølgelig meget gerne dele erfaringer Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej til jer alle Empty Sv: Hej til jer alle

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum