Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Præsentation af mig...

Go down

Præsentation af mig... Empty Præsentation af mig...

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010, 22:21

Nå, nu er det vidst min tur til at præsenterer mig og give mig til kende..

Jeg er en pige på 18 år, der skal i 2. g.

Jeg bor alene med min mor, mine forældre blev skilt for 5 år siden.
Jeg har været udsat for mobning på min folkeskole fra jeg startede på skolen i børnehaveklassen til jeg gik ud i ottende klasse.

Jeg kom på efterskole i niende klasse, det har været det bedste skoleår i mit liv. Det var også der at jeg for alvor begyndte at kende ana. Dog er det først her i 2010 at jeg har fundet ud af at hun er en rigtig god veninde for mig, som har godt fat.

Jeg har haft en meget svær depression, jeg mistede min far sidste år og, nå ja, min far har i lange perioder været ude i et misbrug af piller og alkohol.

I næste uge, på tirsdag, skal jeg på psykiatrisk afdeling og tale med alle de kloge mennesker, som vil gøre mig rask.

Jeg vil ikke være rask.. Jeg kan ikke slippe ana, det er først nu at hun for alvor har fat. Jeg er overhovedet ikke på nogen måde tynd, derfor vil jeg prøve at snyde så meget jeg kan, hvis de f.eks. giver mig en kostplan..

Jeg må desværre ikke træne ret meget for min mor og de mennesker som er er på "min sag", så jeg må sætte min lid til at kunne lave en masse øvelser hjemme, har allerede været på Youtube og finde en masse gode øvelser + jeg vil lave dem som jeg laver når jeg træner hold i FitnessWorld.

Min mor og jeg er virkelig tætte, fordi vi har været så meget igennem. Hun har en kæreste, som hun tit er ude ved. Dette er guld for mig, da jeg selv kan bestemme hvad jeg spiser og hvor meget jeg træner!

Jeg har lige fundet min cykel frem igen, så nu skal jeg cykle i skole hver eneste dag.

Jeg har i en måned (igen) været på antidepressive piller, denne gang for min sygdom. Da de ikke havde den effekt min læge håbede på, valgte jeg at stoppe. De gjorde mig bare i et dårligt humør, hvor jeg ikke kunne mærke hverken glæde eller tristhed.. Selvfølgelig kan det være rart ikke at kunne mærke at man er ked af det, men hvis prisen er, at jeg heller ikke kan mærke glæde, så vil jeg ikke være med til det. Så heller tage en tudetur engang i mellem (:

Det var lidt om mig, I må endelig spørge hvis der er noget I vil vide. Håber ikke det blev noget værre vrøvl Wink

xoxo


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mig... Empty ..

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010, 12:31

Velkommen til Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mig... Empty Sv: Præsentation af mig...

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010, 13:13

Velkommen til håber du bliver glad for siden :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mig... Empty Sv: Præsentation af mig...

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010, 14:52

Velkommen.
Håber du finder støtte herinde Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Præsentation af mig... Empty Sv: Præsentation af mig...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum