Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lille præsentation af mig

3 deltagere

Go down

Lille præsentation af mig Empty Lille præsentation af mig

Indlæg af Miss J Tirs 10 Aug 2010, 14:12

Hej piger!

Jeg har længe luret lidt herinde og læst lidt i trådene. Men nu fik jeg lyst til at tilmelde mig og selv være aktiv herinde Surprised.
Jeg er en pige på 19 år, der bor i København. Ana er først rigtig kommet ind i mit liv de seneste 6 måneder, men jeg har nok altid haft en snert af hende. Det er bare først nu, at hun rigtig viser sig.
Jeg er 171 cm. høj og pt. vejer jeg 61,6 kg. Det er dog efter en weekend med lidt synderi. Mit delmål er, at komme ned på 58,4 kg. som jeg vejede d. 3 august 2010. Jeg har "vejedag" på torsdag, så det bliver spændende Very Happy.

Når det delmål er nået, vil jeg gerne ned på ca. 48 kg. Jeg håber, at kunne finde støtte og inspiration herinde.
Super ide med denne hjemmeside, hvor piger som os kan hjælpe hinanden.

Pas på jer selv derude!

Kh fra
Miss J
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

Lille præsentation af mig Empty Sv: Lille præsentation af mig

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010, 16:12

Velkommen til miss J! (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lille præsentation af mig Empty Sv: Lille præsentation af mig

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010, 17:37

Velkommen :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lille præsentation af mig Empty Sv: Lille præsentation af mig

Indlæg af panda Tirs 10 Aug 2010, 18:08

Velkommen til Miss J.. Jeg er også selv ny herinde:) men ja, jeg blev også glad da jeg fandt denne hjemmeside så vi kan dele snakken om Ana... Hvordan intrådte Ana hos dig og hvornår?
panda
panda

Antal indlæg : 1297
Join date : 09/08/10
Age : 38
Geografisk sted : Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Lille præsentation af mig Empty Sv: Lille præsentation af mig

Indlæg af Miss J Tirs 10 Aug 2010, 18:36

Dav Panda Surprised .

Ana indtrådte første gang omkring sommerferien sidste år. Jeg havde længe gået og spekuleret over, at jeg gerne ville tabe mig. Men i hverdagen med stress, lektier osv. var det svært at planlægge måltider med henblik på kalorieregning. Så da jeg fik sommerferie, havde jeg jo lige pludselig ekstra tid til at planlægge mine måltider for hver dag og lave rigtige kostplaner.
Jeg fortsatte (heldigvis) den vane og det har jeg så gjort lige siden. I løbet af de seneste 6 måneder er jeg dog blevet mere "streng" omkring, hvad jeg må spise.

Jeg sørger for at skrive al den mad ned, som jeg spiser i løbet af dagen og har derfor et nogenlunde overblik over, hvor mange kalorier jeg får. Jeg spiser som regel omkring 5 små måltider om dagen, for jeg vil gerne holde forbrændingen i gang.
De dage, hvor jeg spiser mest, ligger kalorieantallet vel på 300-400.
Men det er jo altid godt, at kalorieindtaget svinger lidt de forskellige dage - ellers kan vægttabet gå helt i stå Shocked .

Hvordan fik du Ana?
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

Lille præsentation af mig Empty Sv: Lille præsentation af mig

Indlæg af panda Tirs 10 Aug 2010, 18:59

Flot du kan holde til kun at spise 3-400 kcal om dagen Smile Det er ikke altid jeg kan holde det så lavt.. Dog spiste jeg ca kun 150 kcal igår Very Happy

Ana trådte ind for mig da jeg var omkring 16 på en efterskole.. Kunne ikke rigtig lide maden der, og så begyndte jeg bare at springe måltiderne over og helt lade være at kommer i "kantinen" når der var mad. Fandt ud af jeg tabte mig rigtig meget sådan og så gik det kun nedad herfra hvor meget jeg spiste... i ca 5 år har jeg gået mange dage uden overhovedet at spise noget og de dage hvor jeg spiste var det måske bare en pose matadormix eller sådan...

Idag har jeg taget en del på igen og er oppe på 52, 2kg (i morges). Jeg har svært ved ikke at spise idag, men regner hele tiden på kcal og stræber efter næsten ikke at spise noget Crying or Very sad hvilket jeg dog altid kommer til Shocked Crying or Very sad

Selvfølgelig er jeg heller ikke ude på at dø eller sådan, men vil bare rigtig gerne lige under de 50 kg ...

har du også en målvægt du gerne vil nå?
panda
panda

Antal indlæg : 1297
Join date : 09/08/10
Age : 38
Geografisk sted : Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Lille præsentation af mig Empty Sv: Lille præsentation af mig

Indlæg af panda Tirs 10 Aug 2010, 19:00

ups - kan se du har skrevet den vægt du gerne vil nå ovenfor:) Jeg gad virkelig også gerne nå 48 kg Very Happy
panda
panda

Antal indlæg : 1297
Join date : 09/08/10
Age : 38
Geografisk sted : Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Lille præsentation af mig Empty Sv: Lille præsentation af mig

Indlæg af Miss J Tirs 10 Aug 2010, 19:25

Idag har jeg også nogenlunde spist omkring 150 kcal. Jeg har lavet en kæmpe portion grøntsagssuppe, som jeg har delt op i små portioner. Regner med at spise al suppen på ca. 4 dage - både som frokost og aftensmad. Spiste den også som aftensmad idag og den er faktisk super god. Jeg kom en hel rød chili i, der sætter ekstra gang i forbrændingen. Og så elsker jeg bare varm, stærk suppe Very Happy.

Har du erfaringer med de der Nupo-barer, der kan erstatte et måltid? Hvis jeg husker rigtigt, så mener jeg, at der er omkring 110 kcal i sådan en bar. Jeg synes, at den ser ret usund og fed ud, så tænkte på om det ikke er meget sundere at spise f.eks. et stykke frugt eller et lille knækbrød i stedet for? Man sparer vel også en del kalorier på den konto.
Jeg har aldrig prøvet nogen form for Nupo-produkter, men det kunne være, at man skulle undersøge sagerne lidt Smile.

Motionerer du? Og hvor meget?
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

Lille præsentation af mig Empty Sv: Lille præsentation af mig

Indlæg af panda Tirs 10 Aug 2010, 20:15

idag og igår har jeg også primært spist suppe:) Samt nogle frisk pastiller uden sukker:)

Sjovt du lige spørger mht nupo. Har aldrig før prøvet det, men efter at have læst en rigtig positiv tråd om det her inde, gik jeg faktisk ned og købte en pakke idag. Nu kan jeg jo godt lide kaffe, så købte den smag med caffe latte, havde ellers også tænkt på den med kakao smag:) Jeg har ikke smagt det endnu, da jeg allerede synes jeg har fået nok kcal idag. Men regner med at kunne prøve det inden for de næste 3 dage. Er nogle gange lidt svært når man er på arb. Men skal nok skrive når jeg har prøvet det:)

Jeg tænker præcis det samme med de der nupo bare, dem kunne jeg heller ikke finde på at kæbe. Tror det er til folk der virkelig har trang til noget sødt chokolade agtig og så tror jeg vidst også det er meningen de skulle mætte lidt, havd et stykke knækbrød eller æble jo desværre ikke altid gør Wink

For en månedstid siden motionerede jeg meget og gik i fitness center, men efter det blev så varmt syntes jeg det blev svært:( Og nu er jeg også inde i en periode hvor jeg spiser meget lidt, og ikke rigtig har energi til det.

Hvad med dig? motionere du meget?
panda
panda

Antal indlæg : 1297
Join date : 09/08/10
Age : 38
Geografisk sted : Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Lille præsentation af mig Empty Sv: Lille præsentation af mig

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010, 21:11

Nupo måltids-erstatningbarer indeholder hhv. 214-224 kcal. Snack-barerne indeholder 99 kcal.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lille præsentation af mig Empty Sv: Lille præsentation af mig

Indlæg af Miss J Tirs 10 Aug 2010, 21:30

Mange tak, Koalabjørn Wink
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

Lille præsentation af mig Empty Sv: Lille præsentation af mig

Indlæg af fedekath Tirs 10 Aug 2010, 21:50

velkommen til I love you
fedekath
fedekath

Antal indlæg : 1237
Join date : 17/06/10
Geografisk sted : Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Lille præsentation af mig Empty Sv: Lille præsentation af mig

Indlæg af Miss J Ons 11 Aug 2010, 13:34

fedekath skrev:velkommen til I love you

Takker Wink
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

Lille præsentation af mig Empty Sv: Lille præsentation af mig

Indlæg af Miss J Ons 11 Aug 2010, 13:40

panda skrev:idag og igår har jeg også primært spist suppe:) Samt nogle frisk pastiller uden sukker:)

Sjovt du lige spørger mht nupo. Har aldrig før prøvet det, men efter at have læst en rigtig positiv tråd om det her inde, gik jeg faktisk ned og købte en pakke idag. Nu kan jeg jo godt lide kaffe, så købte den smag med caffe latte, havde ellers også tænkt på den med kakao smag:) Jeg har ikke smagt det endnu, da jeg allerede synes jeg har fået nok kcal idag. Men regner med at kunne prøve det inden for de næste 3 dage. Er nogle gange lidt svært når man er på arb. Men skal nok skrive når jeg har prøvet det:)

Jeg tænker præcis det samme med de der nupo bare, dem kunne jeg heller ikke finde på at kæbe. Tror det er til folk der virkelig har trang til noget sødt chokolade agtig og så tror jeg vidst også det er meningen de skulle mætte lidt, havd et stykke knækbrød eller æble jo desværre ikke altid gør Wink

For en månedstid siden motionerede jeg meget og gik i fitness center, men efter det blev så varmt syntes jeg det blev svært:( Og nu er jeg også inde i en periode hvor jeg spiser meget lidt, og ikke rigtig har energi til det.

Hvad med dig? motionere du meget?

Du må meget gerne skrive, når du har afprøvet Nupo Very Happy .

Mht. til at have trang til noget sødt, så klarer jeg ofte de situationer med et par Läkeroler (eller nogen gange en hel æske Embarassed ). Jeg mener, at der i én æske er lige omkring 27 kcal. Passer det mon?
En anden ting, som jeg har læst mig frem til, er de der kanelknækbrød fra Wasa (tror jeg nok). De skulle indeholde 60 kcal. pr stykke og være god, hvis man har trang til det søde.

Jeg prøver at få motion i mindst 45 minutter hver dag. Jeg løber hver anden dag og power-walker dagene imellem de dage, hvor jeg løber. Udover det, så laver jeg mavebøjninger hver dag.
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

Lille præsentation af mig Empty Sv: Lille præsentation af mig

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010, 14:54

Velkommen Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lille præsentation af mig Empty Sv: Lille præsentation af mig

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010, 15:37

Hej Miss J, og velkommen til. Very Happy

Jeg håber du finder det du søger herinde, og kommer til at nyde "samværet" ligeså meget, som jeg har gjort.

Mht. Nupo snackbarer, så tror jeg det er forkert, at lade sig snyde af deres udseende. De ser måske usunde ud, men til forskel fra et stykke knækbrød eller et æble, så indeholder de mere eller mindre ALT, hvad kroppen umiddelbart har brug for. I en meget lille og kompakt indpakning. Smile
Jeg spiser dem ofte om morgenen - og sådan en enkelt bar med kun 99 kcal, kan nemt holde mig "mæt" indtil frokost.
Og så er det jo pludselig meget færre kalorier end et morgenmåltid bestående af et morgenmadsprodukt. Smile

Jeg er umiddelbart ganske tilfreds med nupo. Plus at de der snack barer smager MEGA godt. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lille præsentation af mig Empty Sv: Lille præsentation af mig

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum