Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten

+3
LMCB
TylerGirl02
Uldtotten
7 deltagere

Go down

En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten Empty En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013, 18:06

For 3 år siden vejede jeg 65,7 kg, havde lige fundet sammen med manden jeg havde ventet på i mange år, jeg havde min egen lejlighed og mine to store teenagerbørn, jeg havde nogle fantastiske venner som betød mere for mig end mine søskende og forældre, jeg cyklede ca 21 km hver dag og spiste sundt (men syndede ofte) jeg var ryger, havde fast arbejde med gode kolleger..... meeeeeeeeeeeeeen afstanden til min kæreste blev alt for lang og jeg kunne slet ikke nyde tiden vi var sammen, fordi det snart var slut igen, jeg kunne ikke tænke på andet når jeg var på arbejde og var trist hele tiden. Så vennerne og børnene rådede mig til at vi rykkede teltpælene op og flyttede ned til kæresten. Det første år kørte jeg 150 km hver vej til og fra arbejde, men ryggen kunne ikke klare det så jeg blev sygemeldt og efter længere tid fyrret. Jeg var stoppet med at ryge og kiloene vrimlede på, kæresten en en mand på 150 kg som sætter stor pris på mad og fløde i maden, trods mine formaninger om at jeg vil have det i min mad og jeg slet ikke er vandt til så fed mad som han vil have, så er jeg så småt begyndt at trøstespise, når han ikke gider tabe sig, hvorfor skal jeg så tænke på min vægt. 1 år efter vi var flyttet sammen havde jeg taget 25 kg på og mistet endnu et job, fordi jeg havde fået mig 2 discosprolapser som gav enorme smerter. Endelig for 4 mdr siden fanst lægerne ud af at jeg skulle have epelepsi medicin mod mine smerter, men de bevirker at jeg tager endnu mere på. Jeg skulle egentlig motionere, men jeg kan simpelthen ikke drive mig selv afsted til nogen form for sport alene, og jeg kan ikke få kæresten med. nu har jeg så oven i det hele fået allergi astma og føler bare mit liv er på stærkt ned ad gående fart... trænger vildt til lidt opdrift et eller andet sted fra... da jeg også har mistet alle vennerne fra den gamle by.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten Empty Sv: En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013, 18:21

Du er klar over, at det er et forum for spiseforstyrrede ikke? Det er bare siden du ikke rigtig nævner det Smile Men at spise sine følelser væk er selvfølgelig også en spiseforstyrrelse, vil bare være sikker på at du er "havnet" det "rigtige" sted Smile
Hvis det er tilfældet så velkommen til selvfølgelig Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten Empty Sv: En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013, 18:58

Jeg er fuldstændig godt klar over at det er for spiseforstyrrelser, jeg trøste spiser dagen lang nu og kan gå helt i panik, hvis ikke vi har noget sødt i huset. Jeg kan også sagtens spise 3 portioner til aftensmad, og har virkelig svært ved ikke at gøre det.... netop fordi jeg har opgivet og mistet lysten....nok mest lysten til livet, så vil bare gerne have en ende på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten Empty Sv: En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten

Indlæg af Uldtotten Tirs 11 Jun 2013, 19:23

Velkommen til :-)
Uldtotten
Uldtotten
Admin
Admin

Antal indlæg : 1301
Join date : 03/08/11
Age : 33
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten Empty Sv: En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten

Indlæg af TylerGirl02 Tirs 11 Jun 2013, 19:29

Velkommen til Smile
TylerGirl02
TylerGirl02

Antal indlæg : 2514
Join date : 04/05/12
Age : 37
Geografisk sted : Næstved

http://livspigen.blogspot.com

Tilbage til toppen Go down

En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten Empty Sv: En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten

Indlæg af LMCB Tirs 11 Jun 2013, 19:31

Velkommen til - og håber da, du genfinder lysten til livet! Der er ikke noget værre end at rende rundt og være ked af det eller nede hele dagen..
LMCB
LMCB

Antal indlæg : 4338
Join date : 12/05/11
Age : 37
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten Empty Sv: En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten

Indlæg af baby27 Tirs 11 Jun 2013, 20:07

Hjertelig velkommen Smile
baby27
baby27

Antal indlæg : 6241
Join date : 13/10/11
Age : 40
Geografisk sted : nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten Empty Sv: En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten

Indlæg af ocularie Tirs 11 Jun 2013, 21:31

Velkommen til! :-)
ocularie
ocularie

Antal indlæg : 1075
Join date : 19/02/12
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten Empty Sv: En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013, 21:52

Tusinde tak alle sammen Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten Empty Sv: En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten

Indlæg af Miss J Tirs 11 Jun 2013, 23:23

Velkommen Smile
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten Empty Sv: En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten

Indlæg af Silverchair Ons 12 Jun 2013, 08:41

Hvor jeg dog føler med dig. Jeg bliver helt forpustet når jeg læser det du skriver, det må være hårdt at stå i.
Godt at du fandt herind, håber at siden kan gavne dig. Vi skal nok være her for dig Smile Skriv endelig hvis du har brug for at snakke.
Og hjerteligt velkommen Very Happy
Silverchair
Silverchair

Antal indlæg : 872
Join date : 30/08/10
Age : 31
Geografisk sted : Rungsted Kyst

http://www.highcarb-nocruelty.blogspot.dk

Tilbage til toppen Go down

En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten Empty Sv: En voksen dame som på 3 år sidder og har mistet lysten

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum