Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

hej fra mig.

+2
baby27
Enchanted.
6 deltagere

Go down

hej fra mig.  Empty hej fra mig.

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013, 10:24

Hej!
Jeg er en ung kvinde på 18 år... vil helst ikke fortælle så meget andet om mig herinde af frygt for at blive opdaget (:
Jeg vejer 73,3 kilo og er 164 høj, ALT for meget. Vil så gerne være slank, så søger støtte i dette her forum som virker rigtigt godt.
Jeg er først lige blevet venner med ANA og MIA tager sig af mig når jeg ikke kan følge ANAs strenge regler. Så jeg håber de kan hjælpe mig af med alt med mit dumme fedt.

glæder mig til at være en del af det her forum!

kh.
Miss S

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hej fra mig.  Empty Sv: hej fra mig.

Indlæg af Enchanted. Man 29 Apr 2013, 12:00

Det lyder simpelthen SÅ spændende at du lige er blevet veninder med ANA. Det må du fortælle mig noget mere om! Jeg tænker ANA = anoreksi eller? Gud, hvor lyder det bare fantastisk at blive veninder med en livsfarlig sygdom som ødelægger én. Og at blive venner med en der ikke acceptere én som man er, men egentligt bare vil ændre på en. Det lyder som det bedste venskab ever altså. Jeg tænker at ANA helt sikkert vil sidde ved siden af dig og støtte dig når du ligger og er døende. Og hvad ønsker man sig mere end en ven der støtter?

Enchanted.

Antal indlæg : 2022
Join date : 09/10/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

hej fra mig.  Empty Sv: hej fra mig.

Indlæg af baby27 Man 29 Apr 2013, 12:55

Småkage, En..
baby27
baby27

Antal indlæg : 6241
Join date : 13/10/11
Age : 40
Geografisk sted : nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

hej fra mig.  Empty Sv: hej fra mig.

Indlæg af Uldtotten Man 29 Apr 2013, 13:04

Du er først lige blevet venner med ANA og MIA? Så synes jeg at du skal skynde dig noget så gevaldigt, at blive uvenner med dem igen.

Ellers velkommen til den sikre død. Der er nok et par stykker der er igang med nedtællingen og nogen stykker herinde, altså herinde på denne side, der kæmper for at blive raske. Ikke mere syge eller bedre venner med 'ANA' eller 'MIA'. Men R-A-S-K-E.
Uldtotten
Uldtotten
Admin
Admin

Antal indlæg : 1301
Join date : 03/08/11
Age : 33
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

hej fra mig.  Empty Sv: hej fra mig.

Indlæg af Anti Man 29 Apr 2013, 13:10

Det her er ikke en pro-ana side. Det er er en støtteside for spiseforstyrrede.
Det er tilladt at skrive alt herinde bortset fra et par enkelte ting. Man skal bare være opmærksom på, at rigtigt mange herinde er virkeligt syge og ved at drage en parallel til spiseforstyrrelser som en religion/hobby, kan man indirekte være skyld i at folk får det værre eller kreperer. Derfor opfodres det til at man lader være.

Styr lige jeres sprog i 2. Det er et følsomt emne, men trådstarter kan have haft svært ved at formulere sig.
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

hej fra mig.  Empty Sv: hej fra mig.

Indlæg af Uldtotten Man 29 Apr 2013, 13:27

Hvis det i det mindste bare var en stor løgn, at det var en ret sikker død. Det er det desværre bare ikke.

Ja, TS kan have haft svært ved at formulere sig, men det ændrer bare stadig ikke på fakta. Ja, man kan sige det på lidt blidere måder. Men sket er sket.

Jeg er enig med dig, Anti og beklager mit indlæg, selvom jeg stadig holder fast i det jeg skrev. Det pisser mig bare lidt af, når nogen synes, at de lige skal være 'venner' med 'ANA' og 'MIA' på den måde, da det på ingen måde er en fornøjelse, når man er syg.
Uldtotten
Uldtotten
Admin
Admin

Antal indlæg : 1301
Join date : 03/08/11
Age : 33
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

hej fra mig.  Empty Sv: hej fra mig.

Indlæg af baby27 Man 29 Apr 2013, 13:30

Rigtigt godt formuleret, anti Smile
Det er svært altid at vide hvilket ben man skal stå på i sådanne situationer, så det er dejligt at du lige ridser tingene op Smile
baby27
baby27

Antal indlæg : 6241
Join date : 13/10/11
Age : 40
Geografisk sted : nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

hej fra mig.  Empty Sv: hej fra mig.

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013, 13:52

Hej.
Ja, undskyld min måde at formulere tingene på. Men synes ikke der er nogle grund til at falde over mig på den måde Sad
Måske er det dumt skrevet. Men faktum er at jeg er blevet fanget af et spiseforstyrrelses monster, som ikke rigtigt vil slippe mig igen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hej fra mig.  Empty Sv: hej fra mig.

Indlæg af Uldtotten Man 29 Apr 2013, 14:05

Jeg beklager - det skulle ikke menes så hårdt, som det er skrevet. Det virkede meget til i dit indlæg, at det lige var noget 'du synes'. Man kan ikke altid formulere sig på skrift, som man ønsker. Mange ting kan misforstås for alle, fordi man ikke får den samme mimik.

Velkommen til!
Siden her gør desværre mange mere syge end de er i forvejen, så pas godt på, på din vej herinde. Samtidig er der en fantastisk god støtte, det ER fantastiske piger der er herinde, uanset om de kæmper for at blive raske eller er på kur.

Velkommen til Smile
Uldtotten
Uldtotten
Admin
Admin

Antal indlæg : 1301
Join date : 03/08/11
Age : 33
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

hej fra mig.  Empty Sv: hej fra mig.

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013, 14:18

mange tak (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hej fra mig.  Empty Sv: hej fra mig.

Indlæg af fedekath Ons 01 Maj 2013, 22:12

Velkommen til :-)

Husk aldrig at se anoreksi eller bulimi som din ven. De er djævle.
fedekath
fedekath

Antal indlæg : 1237
Join date : 17/06/10
Geografisk sted : Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

hej fra mig.  Empty Sv: hej fra mig.

Indlæg af facadesarah Lør 04 Maj 2013, 16:24

Velkommen til Smile
facadesarah
facadesarah

Antal indlæg : 1385
Join date : 13/08/10
Age : 31
Geografisk sted : midtjylland

http://ImellemDIGogMIG.blogspot.com

Tilbage til toppen Go down

hej fra mig.  Empty Sv: hej fra mig.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum