Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ang dagbøgerne

Go down

Ang dagbøgerne Empty Ang dagbøgerne

Indlæg af Gæst Ons 09 Jun 2010, 16:12

Jeg kan se at dagbøgerne er skjult for gæster men i disse tider hvor der kommer så mange nye til var det måske en ide at ligge en spærer så man f.eks skal have skrevet 50 indlæg for at kunne læse med...

Det kan godt være det er mig der er lidt paranoid men jeg tænker bare at det er temmelig nemt at oprette sig og så snuse rundt uden at nogensinde skrive et indlæg.... Personligt har jeg ikke det issue der hedder forældre og jeg har også dagbog på min hjemmeside som er ret offentlig men jeg kan da forestille mig at nogen herinde skriver ting i dagbogen som hele verden ikke behøver læse...

BAre en tanke til hvis du kommer i tanke om din admin kode (;

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ang dagbøgerne Empty Sv: Ang dagbøgerne

Indlæg af Gæst Ons 09 Jun 2010, 16:16

*synes godt om*

Du har sgu fat i noget dér Shocked

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ang dagbøgerne Empty Sv: Ang dagbøgerne

Indlæg af Gæst Ons 09 Jun 2010, 16:31

Synes på en måde godt om... bortset fra jeg med mine sølle 36 (37, nu) indlæg nødigt ville undvære hverken min egen eller andres dagbøger.
Men jeg kan godt lide idéen Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ang dagbøgerne Empty Sv: Ang dagbøgerne

Indlæg af Gæst Ons 09 Jun 2010, 16:43

amalie skrev:Synes på en måde godt om... bortset fra jeg med mine sølle 36 (37, nu) indlæg nødigt ville undvære hverken min egen eller andres dagbøger.
Men jeg kan godt lide idéen Smile

det kan også være 30 indlæg, det handler mest om at jeg slet ikke er i tvivl om at der sidder folk og læser med enten for at snage (forældre og andre bekymrede) eller luskere som bare synes det er sjovt og dem ville man undgå læste dagbøger hvis de skulle skrive indlæg, i bund og grund kan det også sættes helt ned til 20 da det jo vil være svært for en ikke ana at få skrevet 20 indlæg der giver mening herinde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ang dagbøgerne Empty Sv: Ang dagbøgerne

Indlæg af Gæst Ons 09 Jun 2010, 16:48

Jeg synes det er en god ide. 20 eller 30.. 50 er måske i overkanten.
Synes måske tanken om at folk der intet har at gøre med ana/mia sidder herinde og glor, og måske endda griner over nogle af de ting der bliver skrevet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ang dagbøgerne Empty Sv: Ang dagbøgerne

Indlæg af Gæst Ons 09 Jun 2010, 16:51

Padish skrev:Jeg synes det er en god ide. 20 eller 30.. 50 er måske i overkanten.
Synes måske tanken om at folk der intet har at gøre med ana/mia sidder herinde og glor, og måske endda griner over nogle af de ting der bliver skrevet..

ja jeg er egentlig enig, jeg samlignede nok lidt med andre fora jeg er på hvor grænsen er 100 indlæg men det er også fora hvor folk nærmest skriver 100 på en dag

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ang dagbøgerne Empty Sv: Ang dagbøgerne

Indlæg af Gæst Ons 09 Jun 2010, 16:54

Nåh, okay.. Ja. Det kan da også godt være at det skal sættes så højt.
Det er måske bare også synd for de nye (inkl. mig selv) som ikke har skrevet så mange endnu, men stadig er aktive!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ang dagbøgerne Empty Sv: Ang dagbøgerne

Indlæg af Gæst Ons 09 Jun 2010, 17:03

Padish skrev:Nåh, okay.. Ja. Det kan da også godt være at det skal sættes så højt.
Det er måske bare også synd for de nye (inkl. mig selv) som ikke har skrevet så mange endnu, men stadig er aktive!

ja men tror som også 20 er fint det er vel svært for en der 'ikke hører til' at skrive 20 fornuftige indlæg herinde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ang dagbøgerne Empty Sv: Ang dagbøgerne

Indlæg af Gæst Ons 09 Jun 2010, 17:04

Ja præcis :-) !

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ang dagbøgerne Empty Sv: Ang dagbøgerne

Indlæg af Anti Ons 09 Jun 2010, 17:05

Jeg tror slet ikke at programmet har en sådan funktion. Men når jeg en dag kan komme på igen, så skal jeg nok undersøge sagen.
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

Ang dagbøgerne Empty god idé

Indlæg af Gæst Tors 05 Aug 2010, 12:29

Det lyder ikke som en helt dum idé.
Er bange for at mange af mine bekendte ville kunne finde på at snage rundt herinde silent
Og jeg er meget forsigtigt med ikke at give oplysninger... men stadig. Jeg er kun 13 og jeg er måske ikke fantastisk til at skule ana. Og hvis mine forældre vidste det ville der blive ballade.
Så god idé cheers

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ang dagbøgerne Empty Sv: Ang dagbøgerne

Indlæg af Gæst Man 18 Okt 2010, 15:11

Hej Piger :O)

Jeg er ny herinde.. Hvad er det for dagbøger, som I skriver om?? Er det de blanke ark, som man kan finde inde under "calender" eller??
Det ku da være vildt fedt at skrive i en online dagbog.. ved bare ikke om jeg også har sådan én her på min nye profil?? Har jeg det?? Jeg skal jeg betale for at få sådan én??

Knus :O)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ang dagbøgerne Empty Sv: Ang dagbøgerne

Indlæg af Anti Man 18 Okt 2010, 18:10

gå ind under dagbøger: http://neverperfect.dk/dagboger-f5/
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

Ang dagbøgerne Empty Sv: Ang dagbøgerne

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum