Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hej. Ny pige i klassen:)

+5
fedekath
KunMig
Enchanted.
Miss J
mummitrolden
9 deltagere

Go down

Hej. Ny pige i klassen:) Empty Hej. Ny pige i klassen:)

Indlæg af Gæst Tors 23 Jun 2011, 14:05

Hej søde piger.

Jeg plejer være den der smuglæser og aldrig deltager, fordi jeg ikke vil acceptere min lille hemmelighed. Men her er jeg så.. Nu er den "officiel" og jeg tænker at det hjælper på motivationen at have nogen at dele tankerne med.

Jeg er garanteret ældre end de fleste her. Jeg er 27, og har brugt over 10 års tankevirksomhed på min vægt og mit udseende.
Jeg var et tyndt stativ da jeg var lille. Så begyndte jeg at svømmetræne og det gjorde mig større og stærkere. Da jeg startede på efterskole for 12 år siden (uha det er frygtelig lang tid siden) stoppede træningen, mens min usædvanligt store appetit fortsatte. Resultat: 15 kg på et år.
Op og ned gik vægten. Fra 55-75 kg vil jeg skyde på (jeg er 175 cm). Wow det er altså meget...

Efter at jeg er holdt op med at ryge har jeg igen taget på. Nu vil jeg være tynd. Tynd - ikke slank. Tynd som alle de thinspo-piger jeg ser på hver dag. Tynd og glad.

Men jeg vil gøre det rigtigt. Jeg har været rigtig dårlig til at passe på min krop, har taget mange stoffer, har røget i mange år, drukket meget alkohol, for lidt søvn, for mange fester. Det er altså ikke måden at blive smuk på.
Nu vil jeg spise de gode ting, men i bittesmå mængder. En skive æble i stedet for et helt. Et lille glas skummetmælk i stedet for et stort glas letmælk. 2 stykker vingummi i stedet for en hel pose, og holde mig under 1000 kcal om dagen. Helst meget mindre, men det er ikke altid muligt, hvis man er sammen med nogen f.eks.

Håber min færden i dette forum bliver et HIT!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej. Ny pige i klassen:) Empty Sv: Hej. Ny pige i klassen:)

Indlæg af mummitrolden Tors 23 Jun 2011, 14:07

Velkommen til, jeg er selv 26.
Jeg er lidt forvirret over dit indlæg. Hvis du forventer at dette er en proana side vil du blive skuffet
mummitrolden
mummitrolden

Antal indlæg : 2565
Join date : 23/10/10
Age : 39
Geografisk sted : Viborg

http://asperger-pige.blogspot.com/

Tilbage til toppen Go down

Hej. Ny pige i klassen:) Empty Sv: Hej. Ny pige i klassen:)

Indlæg af Miss J Tors 23 Jun 2011, 14:33

Velkommen til! Som Mummi siger, håber jeg du ved, at siden her ikke er pro - her er der stor fokus på at få det bedre Smile
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

Hej. Ny pige i klassen:) Empty Sv: Hej. Ny pige i klassen:)

Indlæg af Enchanted. Tors 23 Jun 2011, 15:59

Velkommen til. Jeg vil gerne lige gøre dig opmærksom på, at man ikke bliver glad af at være tynd. Tværtimod. Det hele bliver værre fordi man ikke har kræfter nok til at klare almindelige dagligdagsting. Du bliver alt andet end glad, når du er tynd.

Enchanted.

Antal indlæg : 2022
Join date : 09/10/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Hej. Ny pige i klassen:) Empty Sv: Hej. Ny pige i klassen:)

Indlæg af Gæst Tors 23 Jun 2011, 16:26

Velkommen Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej. Ny pige i klassen:) Empty Sv: Hej. Ny pige i klassen:)

Indlæg af KunMig Tors 23 Jun 2011, 17:20

Velkommen Very Happy

btw. nu hvor i nævner det, er der faktisk meget stor fokus på at få det bedre! det er ikke noget jeg altid tænker over, men det er faktisk sådan... Et sted hvor mange kæmper! med at tabe sig, tabe på, stabilisering, mad kampe med mere. Kampe for at få det bedre, men med dårlige dage, hos alle I love you I klarer det utrolig flot alle sammen I love you
KunMig
KunMig

Antal indlæg : 612
Join date : 05/05/10
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

Hej. Ny pige i klassen:) Empty Sv: Hej. Ny pige i klassen:)

Indlæg af fedekath Tors 23 Jun 2011, 19:31

Velkommen til I love you
fedekath
fedekath

Antal indlæg : 1237
Join date : 17/06/10
Geografisk sted : Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Hej. Ny pige i klassen:) Empty Sv: Hej. Ny pige i klassen:)

Indlæg af Anti Tors 23 Jun 2011, 23:21

Velkommen Smile

Hvordan fandt du os?

og rolig nu tøser! Man skal have lov til at være her, uanset hvordan man udtrykker sin spiseforstyrrelse og om man er motiveret for behandling eller ej Smile
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

Hej. Ny pige i klassen:) Empty Sv: Hej. Ny pige i klassen:)

Indlæg af Gæst Fre 24 Jun 2011, 00:33

....du er bestemt ikke den ældste herinde.....hehe....er 29 år og det tænker jeg nu ikke så meget over herinde...

Håber du bliver glad for stedet....man kan blive helt afhængig af alle disse dejlige tøser herinde... Very Happy Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej. Ny pige i klassen:) Empty Sv: Hej. Ny pige i klassen:)

Indlæg af Tigerlilli Fre 24 Jun 2011, 11:43

Jeg tror faktisk, at jeg med mine 35 år er den ældste herinde.

Men alder betyder faktisk ikke når meget. Vi taler jo om de problemer spiseforstyrrelsen giver, og de er de samme, uanset hvilken alder man har. Man skal selvfølgelig ikke skjule sig for forældre, men så er det en kæreste eller børn man gemmer sf for, og dermed er problematikken præcis det samme.

Følelsen af kalorier er angstprovokerende, og at man er så klam og ulækker, hvis man har spist for meget er heller ikke aldersbestemt.

Så glem din alder, tal med alt og alle, og du vil opdage, at du ikke er alene. Det er nemlig Neverperfects absolutte force.

Velkommen til Very Happy
Tigerlilli
Tigerlilli

Antal indlæg : 2210
Join date : 24/12/10
Age : 48
Geografisk sted : Sydsjælland

http://MinHemmeligeVeninde.dk

Tilbage til toppen Go down

Hej. Ny pige i klassen:) Empty Sv: Hej. Ny pige i klassen:)

Indlæg af Tigerlilli Fre 24 Jun 2011, 11:46

Solsikke skrev: Jeg har været rigtig dårlig til at passe på min krop, har taget mange stoffer, har røget i mange år, drukket meget alkohol, for lidt søvn, for mange fester.
Og det lyder præcis som noget fra mit liv Very Happy
Tigerlilli
Tigerlilli

Antal indlæg : 2210
Join date : 24/12/10
Age : 48
Geografisk sted : Sydsjælland

http://MinHemmeligeVeninde.dk

Tilbage til toppen Go down

Hej. Ny pige i klassen:) Empty Sv: Hej. Ny pige i klassen:)

Indlæg af Skyggeblomst Fre 24 Jun 2011, 13:14

Velkommen til fra den 2. ældste på 32 Very Happy

Som Tigerlili siger, så har vi de samme spekulationer så alderen hænges der ikke så meget i Wink
Skyggeblomst
Skyggeblomst

Antal indlæg : 1568
Join date : 02/09/10
Age : 45
Geografisk sted : Sydjylland

Tilbage til toppen Go down

Hej. Ny pige i klassen:) Empty Sv: Hej. Ny pige i klassen:)

Indlæg af LMCB Fre 24 Jun 2011, 13:20

Velkommen til. Smile
LMCB
LMCB

Antal indlæg : 4338
Join date : 12/05/11
Age : 37
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

Hej. Ny pige i klassen:) Empty Sv: Hej. Ny pige i klassen:)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum