Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

præsentation af mig

2 deltagere

Go down

præsentation af mig Empty præsentation af mig

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011, 16:24

Hej!
Jeg er en pige på 18 år, har lidt af en spiseforstyrrelse i knap 4 år nu. Jeg lider af bulimi med anoretiske og ortoretiske tendenser. Anoreksien ved jeg ikke helt hvor kommer ind, da jeg ikke er er den mindste mulig tynd Sad
Kaster sjældent op, istedet sulter jeg mig som "udrensing" efter et ædeflip. Jeg hader mine ædeflip og vil helst komme af med dem.
Jeg elsker den ortoretiske (og anoretiske) del af min sp. Jeg får normalt ikke ædeflip når jeg går hjemme - hvilket gør at jeg taber mig, da jeg jo så spiser lidt. I mit sabbatår (2011/2012), skal jeg gå hjemme (og arbejde) og satser på at atbe mig en masse Smile

Jeg bor nord for kbh og går til behandling for min sp. har kendt til mia og ana i langtid, men det var min "ana/mia ven" der foreslog denne side - tak til hende Wink


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

præsentation af mig Empty Sv: præsentation af mig

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011, 20:59

Velkommen.... flower

Tænker i forhold til at du skriver: Jeg elsker den ortoretiske (og anoretiske) del af min sp Dette er måske mere et sted hvor vi ikke ligefrem hylder ana og tips og tricks er heller ikke specielt velkomne herinde....spiseforstyrelsen er der og vi lever med den herinde, men ja....Spiseforstyrelser er måske ikke så meget værd at hylde.....Hyld livet istedet...det er meget mere værd!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

præsentation af mig Empty Sv: præsentation af mig

Indlæg af Anti Lør 16 Apr 2011, 21:42

Velkommen Smile

Som skrevet så er vi ikke et "pro" forum (mere). Der skal være plads til at dele sine tanker og handlinger, men går nogen for vidt, så sletter jeg det igen..
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

præsentation af mig Empty Sv: præsentation af mig

Indlæg af Tigerlilli Søn 17 Apr 2011, 06:11

velkommen til Smile

Håber du bliver glad for at være her
Tigerlilli
Tigerlilli

Antal indlæg : 2210
Join date : 24/12/10
Age : 48
Geografisk sted : Sydsjælland

http://MinHemmeligeVeninde.dk

Tilbage til toppen Go down

præsentation af mig Empty Sv: præsentation af mig

Indlæg af Gæst Søn 17 Apr 2011, 13:02

Elske er nok det forkerte ord. Jeg er ikke anoretiker, derfor er der ikke noget at "elske". Og når jeg mener den "ortoretiske del", så mener jeg et alment sundt menneske, for jeg ønsker ikke at komme tilbage til det ekstreme. Jeg ønsker ikke at være syg, men jeg må se realistisk på det: Jeg bliver nok aldrig helt rask Sad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

præsentation af mig Empty Sv: præsentation af mig

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum