Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Mig.. anana :D

5 deltagere

Go down

Mig.. anana :D Empty Mig.. anana :D

Indlæg af Gæst Lør 19 Mar 2011, 21:50

Hej chickas (;

jeg hedder Amalie Smile
jeg er 14 aar
jeg er 'ana'

mit daglige kcal indtag er hver dag ca mellem 300-800 kcal! Very Happy
jeg vejer 55 kg Sad vil gerne ned paa 48
jeg er 172 cm høj
jeg har haft ana siden ca. 12 aars alderen What a Face

hvad med jer? hvad er jeres maal, vægt osv? Very Happy Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af Gæst Lør 19 Mar 2011, 22:17

Velkommen til Very Happy


Mål, vægt og så videre kan blandt andet findes under 'vægttab' :p

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af Gæst Lør 19 Mar 2011, 22:33

Velkommen til Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af fedekath Søn 20 Mar 2011, 01:36

Velkommen til <3
fedekath
fedekath

Antal indlæg : 1237
Join date : 17/06/10
Geografisk sted : Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af mummitrolden Søn 20 Mar 2011, 07:13

velkommen til,
Det gør mig virkeligt ondt at se så unge piger herinde
mummitrolden
mummitrolden

Antal indlæg : 2565
Join date : 23/10/10
Age : 39
Geografisk sted : Viborg

http://asperger-pige.blogspot.com/

Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2011, 11:58

Mange mange tak!! Very Happy<3
havde ikke regnet med at i skrev velkommen til I love you I love you det varmer om mit '<3'.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2011, 12:00

mummitrolden skrev:velkommen til,
Det gør mig virkeligt ondt at se så unge piger herinde

hvorfor det?? Neutral

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2011, 12:09

Velkommen til Smile Smile

Enig med Mummi, men ja self velkommen til....ville dog ønske at du ikke skulle være "tvunget" ud i spise-halløj så ung. Der er så meget du skal nå og maden begrænser bare så meget en i et leve...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2011, 12:30

Giver Augusten og Mummi ret. Du er selvfølgelig velkommen, men det er virkelig trist at se. Min spiseforstyrrelse startede også meget tidligt. Håber du bliver klar over, hvor meget en spiseforstyrrelse ødelægger for dig en dag, og at du får mod på at forsøge at blive rask.

Velkommen I love you

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2011, 12:33

augusten skrev:Velkommen til Smile Smile

Enig med Mummi, men ja self velkommen til....ville dog ønske at du ikke skulle være "tvunget" ud i spise-halløj så ung. Der er så meget du skal nå og maden begrænser bare så meget en i et leve...

tak (:
- men jeg føler ikke jeg er tvunget, jeg har selv valgt at leve med ana.. men ja det begrænser en i et stort omfang, men jeg føler at jeg har kontrol.. det er selvf. ikke altid ANA er saa rar mod mig, men 'hun' gør det fordi hun elsker mig og ønsker mig det bedste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af Anti Søn 20 Mar 2011, 13:20

Skal lige gøre opmærksom på, at dette IKKE er et pro-ana/mia forum. Man vælger ikke en spiseforstyrrelse, det er ikke noget 'sejt' eller en livsstil - det er en leg med døden og skal tages seriøst.

Folk dør sgu af det lort..
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af Miss J Søn 20 Mar 2011, 13:38

Velkommen Smile
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2011, 13:54

Okay, jeg kan sgu ikke lade være med at føle mig en smule provokeret, så jeg bliver altså nødt til at skrive et indlæg. En spiseforstyrrelse er ikke noget man vælger at få! Det er en psykisk sygdom, som er meget alvor og rigtig svær at komme ud af. Hvis du har valgt det selv, og bare kan spise normalt imorgen uden større problemer, så har du ikke en spiseforstyrrelse. Anoreksi er ikke bare kontrol, anoreksi er så meget andet. Er du klar over hvor farligt det er, at sulte sig selv i så ung en alder? Man kan dø af det.
Jeg føler ligesom jeg blev nødt til at skrive noget, for det ville sgu være forkert at ignorere..

Håber ikke det bliver opfattet som surt opstød, synes bare det er vigtigt at du forstår, hvor farlig denne sygdom er.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af Xxx Søn 20 Mar 2011, 13:59

Velkommen til.

Men jeg vil egentlig også gerne understrege dét, Anti skriver.
I'm sorry to say - men jeg bliver en smule stødt, når folk skriver, at de selv har valgt dette helvede. Hvis jeg havde et valg, havde jeg godt nok ikke valgt dette! Det har fucked mit liv fuldstændig op.
Det er ikke for sjov - og som Anti skriver; folk dør af lortet.

Jeg beklager, hvis det opfattes som et surt opstød. - Det er bestemt ikke meningen.

Xxx

Antal indlæg : 1182
Join date : 08/11/10
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2011, 14:29

jeg tror jeg fik formuleret mig forkert!! Sad
Jeg mener: jeg har haft ana i godt 2 aar nu, og jeg mente det ikke paa den maade, mente at jeg har valgt at acceptere at jeg har en SF.. ikke fordi jeg gerne VIL have det!! SLEt ikke!! Sad jeg har bare valgt at acceptere at det er den jeg er!

det var bestemt ikke min mening at provokere andre! Sad Sad
jeg mener heller ikke det er sejt at have en SF.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2011, 14:34

og jeg ved godt det er ekstremt usundt og dødsens farligt!!! Jeg kan ikke være i stand til at spise normalt imorgen hvis jeg ville!! Jeg har en SF og er BEStEMt ikke stolt!! jeg hader at det begrænser mig, men et lille sted inden i mig elsker naar jeg har nok kontrol over mad, at jeg kan tabe mig! jeg hader hader hader naar jeg spiser over 500 kcal om dagen og flipper nærmest ud med taarer, skrig og raab.

jeg mente ikke at fornærme nogen, og undskuld jeg fik formuleret mig forkert.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2011, 14:36

Okay fair nok så. Men pas virkelig på. I love you

Er du i nogen form for behandling?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2011, 14:39

Takeme skrev:Okay fair nok så. Men pas virkelig på. I love you

Er du i nogen form for behandling?

Ville gerne, og har flere gange overvejet at snakke med mine forældre om det, men jeg vil ikke være en fed ko igen!! jeg er ogsaa virkelig bange for læger, jeg vil VIL ikke være fed igen:( jeg snakker tit med min storebror paa 17 aar, om min SF og han hjælper mig meget! især naar jeg er ved at flippe ud, fordi jeg faar mine ædeflip. han har hjulpet mig og min SF er blevet 'mindre' i løbet af det her aar, men Ana er stadig desværre inde i mig og har sine kløer godt fast.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2011, 14:48

Okay, godt at du har din storebror Wink Jeg gik selv med min spiseforstyrrelse alene i flere år, inden at det blev opdaget, men så kom jeg i behandling, og fandt ud årsagen osv. til det hele. Det har hjulpet mig rigtig meget, og jeg er blevet så meget klogere på mig selv. Jeg forsøger at komme ud af spiseforstyrrelsen, som virkelig har ødelagt rigtig meget for mig. Det var rigtig rart at snakke med nogen professionelle om det hele, og de har på intet tidspunkt forsøgt at fede mig op Wink
Desuden er raskhed ikke lig med fedme - siger det bare I love you

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2011, 14:54

Takeme skrev:Okay, godt at du har din storebror Wink Jeg gik selv med min spiseforstyrrelse alene i flere år, inden at det blev opdaget, men så kom jeg i behandling, og fandt ud årsagen osv. til det hele. Det har hjulpet mig rigtig meget, og jeg er blevet så meget klogere på mig selv. Jeg forsøger at komme ud af spiseforstyrrelsen, som virkelig har ødelagt rigtig meget for mig. Det var rigtig rart at snakke med nogen professionelle om det hele, og de har på intet tidspunkt forsøgt at fede mig op Wink
Desuden er raskhed ikke lig med fedme - siger det bare I love you

Jeg er super glad for at du er kommet i behandling og er paa vej fremad! Smile)
Men mht vægt saa er jeg bange for at tingene bliver ligesom før ANA, at jeg mister kontrollen og bliver fed igen Sad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2011, 15:03

Det forstår jeg godt, det er/var jeg også. Men egentlig så ved jeg jo også godt inderst inde, at det vigtigeste er at jeg har det godt med mig selv, og det kan vægten ikke ændre på. Ligemeget hvad jeg vejer, er jeg jo stadig den samme, og folk kan lide mig for den jeg er, og ikke for hvordan jeg ser ud. Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2011, 15:37

Mulle skrev:jeg tror jeg fik formuleret mig forkert!! Sad
Jeg mener: jeg har haft ana i godt 2 aar nu, og jeg mente det ikke paa den maade, mente at jeg har valgt at acceptere at jeg har en SF.. ikke fordi jeg gerne VIL have det!! SLEt ikke!! Sad jeg har bare valgt at acceptere at det er den jeg er!

det var bestemt ikke min mening at provokere andre! Sad Sad
jeg mener heller ikke det er sejt at have en SF.

Selvfølgelig var det ikke meningen du ville provokerer Wink personligt startede det hele for mig en eller anden dag, hvor jeg havde svært ved at knappe mine bukser og syntes mine lår var lige store nok, og så sagde jeg til mig selv, at jeg fra nu af, ville spise noget mindre. det tog slvfølgelig overhånd, måske fordi jeg altid er så perfeksionistisk (hvem ved?) og i dag ville jeg ønske det aldrig var sket... På den måde var det jo mit eget valg, men det var ikke mit eget valg at se de store lår i spejlet. Neutral (For de var jo ikke store)
Så, altså jeg forstår godt hvad du mener, men jeg håber som alle de andre at du (hurtigst muligt) finder ud af, at livet er meget federe, når man ikke sætter en masse total meningsløse regler op som er med til begrænse éns liv. Livet er kan være hårdt, meningsløst, uretfærdigt og kedeligt nok i selv selv, vi behøver jo ikke gøre det værre Razz Razz I love you
Og, velkommen til flower

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2011, 16:16

Baremig skrev:
Mulle skrev:jeg tror jeg fik formuleret mig forkert!! Sad
Jeg mener: jeg har haft ana i godt 2 aar nu, og jeg mente det ikke paa den maade, mente at jeg har valgt at acceptere at jeg har en SF.. ikke fordi jeg gerne VIL have det!! SLEt ikke!! Sad jeg har bare valgt at acceptere at det er den jeg er!

det var bestemt ikke min mening at provokere andre! Sad Sad
jeg mener heller ikke det er sejt at have en SF.

Selvfølgelig var det ikke meningen du ville provokerer Wink personligt startede det hele for mig en eller anden dag, hvor jeg havde svært ved at knappe mine bukser og syntes mine lår var lige store nok, og så sagde jeg til mig selv, at jeg fra nu af, ville spise noget mindre. det tog slvfølgelig overhånd, måske fordi jeg altid er så perfeksionistisk (hvem ved?) og i dag ville jeg ønske det aldrig var sket... På den måde var det jo mit eget valg, men det var ikke mit eget valg at se de store lår i spejlet. Neutral (For de var jo ikke store)
Så, altså jeg forstår godt hvad du mener, men jeg håber som alle de andre at du (hurtigst muligt) finder ud af, at livet er meget federe, når man ikke sætter en masse total meningsløse regler op som er med til begrænse éns liv. Livet er kan være hårdt, meningsløst, uretfærdigt og kedeligt nok i selv selv, vi behøver jo ikke gøre det værre Razz Razz I love you
Og, velkommen til flower

Mange tak for forstaaelsen! :')
det staretede præcis paa samme maade med mig.. mine laar var, og er for store Sad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af Gæst Søn 20 Mar 2011, 16:46

"- men jeg føler ikke jeg er tvunget, jeg har selv valgt at leve med ana.. men ja det begrænser en i et stort omfang, men jeg føler at jeg har kontrol.. det er selvf. ikke altid ANA er saa rar mod mig, men 'hun' gør det fordi hun elsker mig og ønsker mig det bedste."


Anoreksi elsker dig ikke...og vil ikke dit bedste!! En spiseforstyrelse dræber en, livet, glæden og overtager kontrollen OVER en....tilsidst ved man slet ikke, hvordan man kan leve uden. Ja en spiseforstyrelse manipulerer egentlig bare en til at smadre ens eget liv. fandme sørgeligt...

Så hvis du stadig skulle have valget, så vælg ikke dette, kæreste....der er meget du skal nå og det når du ikke med ana... flower flower

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mig.. anana :D Empty Sv: Mig.. anana :D

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum