Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Vil ik slettes

Go down

Vil ik slettes Empty Vil ik slettes

Indlæg af Gæst Lør 05 Mar 2011, 17:28

Jeg læser tit og ofte med herinde, men jeg indrømmer, jeg er dårlig til at skrive indlæg. Jeg skriver på min hp i stedet for. Fik en besked, at jeg risikerer sletning, hvis ikke jeg skriver. Så derfor dette indlæg.
Og god kaMp til jer alle

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vil ik slettes Empty overvejelser og rammer...

Indlæg af Gæst Søn 06 Mar 2011, 19:41

- hvis jeg skal være ærlig, så syntes jeg faktisk, at det er problematisk, hvis der er for mange der "bare kigger med"....Dialogen er jo det aller vigtigste herinde, og var alle som dig, ville dette forum slet ikke kunne eksistrere...så syntes faktisk det er rigtig godt at lurere blir slettet.

Jeg bryder mig ikke om tanken om lurere....hvor mange mon "lurere" mon der er?!?...vi ved intet om jer....hvorfor vælge denne side, når der findes så mange andre steder, hvor det ikke er dialogen/diskutionerne/støtten der er det centrale...



Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vil ik slettes Empty Sv: Vil ik slettes

Indlæg af Gæst Søn 06 Mar 2011, 21:29

Hey, jeg synes det er fint nok. Der gik også et godt stykke tid fra jeg opdagede siden (det var så den gamle) til jeg tog mig sammen tilatgive mig til kende. Og selvom jeg jeg har været her længe og sk revet mange indlæg, har jeg af og til perioder hvor jeg ofte logger ind uden at skrive noget. Det vil jeg egentlig gerne kunne...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vil ik slettes Empty Sv: Vil ik slettes

Indlæg af Gæst Søn 06 Mar 2011, 21:59

Selvom jeg selv er ret ny herinde, vil jeg bare sige, at jeg nu synes det er fint, hvis man bare gerne vil kigge med, så længe man for eksempel godt kan reagere på en advarsel om at blive slettet.

Måske lyder det underligt, men man kan godt være for genert til at skrive på internettet. Men alligevel kan man godt få en følelse af at 'være med' ved bare at læse hvad andre skriver.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vil ik slettes Empty Sv: Vil ik slettes

Indlæg af Anti Man 07 Mar 2011, 17:12

Coca skrev:Selvom jeg selv er ret ny herinde, vil jeg bare sige, at jeg nu synes det er fint, hvis man bare gerne vil kigge med, så længe man for eksempel godt kan reagere på en advarsel om at blive slettet.

Måske lyder det underligt, men man kan godt være for genert til at skrive på internettet. Men alligevel kan man godt få en følelse af at 'være med' ved bare at læse hvad andre skriver.

Reglen blev lavet, fordi at vi fik fornemmelsen af at nogen lurerede med. Der var tale om, at behandlere måske sad bag skærmen også. Da jeg gjorde forummet lukket (det var synligt for alle før) kom der pludseligt en stor portion brugere (20+) på få dage. Da reglen om aktivitet blev lavet, slettede jeg omkring 100 brugere de første par måneder.
Så uden tvivl har der siddet personer derude som ikke hørte til.
Nu er reglerne jo heller ikke så hårde: 1 indlæg hver 90. dag som minimum. Det burde være til at overkomme Smile
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

Vil ik slettes Empty Sv: Vil ik slettes

Indlæg af Gæst Man 07 Mar 2011, 17:38

Jeg syntes den plan lyder rigtig fin....Anti.
For det er ikke fordi, at jeg som sådan direkte er i mod, at nogle er mere aktive end andre. Det er helt forståeligt. Men tanken om, at det var muligt for folk uden spise-issues, at følge med herinde, bare fordi de syntes det måske var "spændende" at snage i folk med spiseproblemers issues liv, var ikke rar. (denne kommentar er ikke myntet på dig, xborder)

Et indlæg på 90 dage, ja så burde man kunne være med...og udelukke de værste "snagere"


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vil ik slettes Empty Sv: Vil ik slettes

Indlæg af Gæst Tirs 08 Mar 2011, 00:43

Anti skrev:
Coca skrev:Selvom jeg selv er ret ny herinde, vil jeg bare sige, at jeg nu synes det er fint, hvis man bare gerne vil kigge med, så længe man for eksempel godt kan reagere på en advarsel om at blive slettet.

Måske lyder det underligt, men man kan godt være for genert til at skrive på internettet. Men alligevel kan man godt få en følelse af at 'være med' ved bare at læse hvad andre skriver.

Reglen blev lavet, fordi at vi fik fornemmelsen af at nogen lurerede med. Der var tale om, at behandlere måske sad bag skærmen også. Da jeg gjorde forummet lukket (det var synligt for alle før) kom der pludseligt en stor portion brugere (20+) på få dage. Da reglen om aktivitet blev lavet, slettede jeg omkring 100 brugere de første par måneder.
Så uden tvivl har der siddet personer derude som ikke hørte til.
Nu er reglerne jo heller ikke så hårde: 1 indlæg hver 90. dag som minimum. Det burde være til at overkomme Smile


Det er jeg klar over, men syntes bare at Augusten lød lidt hård omkring, at der ikke burde være folk som kun kiggede med.
Og i hendes indlæg, er det mere argumentet som 'Vi kender jeg ikke, find en side uden forum' (som jeg opfattede det), fremfor at det var problematisk på grund af behandlere eller lignende.

Jeg kritiserer som sådan ikke, siger bare, at jeg synes det er fint nok, hvis man gerne bare vil læse mere end skrive.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vil ik slettes Empty Sv: Vil ik slettes

Indlæg af Gæst Tirs 08 Mar 2011, 09:25

coca..........har du læst den videre kommentar.....???



JEG SKREV:
Jeg syntes den plan lyder rigtig fin....Anti.
For det er ikke fordi, at jeg som sådan direkte er i mod, at nogle er mere aktive end andre. Det er helt forståeligt. Men tanken om, at det var muligt for folk uden spise-issues, at følge med herinde, bare fordi de syntes det måske var "spændende" at snage i folk med spiseproblemers issues liv, var ikke rar. (denne kommentar er ikke myntet på dig, xborder)

Et indlæg på 90 dage, ja så burde man kunne være med...og udelukke de værste "snagere"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vil ik slettes Empty Sv: Vil ik slettes

Indlæg af Gæst Tirs 08 Mar 2011, 15:23

augusten skrev:coca..........har du læst den videre kommentar.....???



JEG SKREV:
Jeg syntes den plan lyder rigtig fin....Anti.
For det er ikke fordi, at jeg som sådan direkte er i mod, at nogle er mere aktive end andre. Det er helt forståeligt. Men tanken om, at det var muligt for folk uden spise-issues, at følge med herinde, bare fordi de syntes det måske var "spændende" at snage i folk med spiseproblemers issues liv, var ikke rar. (denne kommentar er ikke myntet på dig, xborder)

Et indlæg på 90 dage, ja så burde man kunne være med...og udelukke de værste "snagere"


Ja, jeg er ikke idiot, men det der havde du ikke skrevet, da jeg skrev mit første indlæg, hvilket var det, Anti svarede på, og dermed også det jeg refererede til i mit andet indlæg.
Desuden skrev jeg "[...]men syntes bare at Augusten lød lidt hård omkring [...]"
Syntes = Datid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vil ik slettes Empty Sv: Vil ik slettes

Indlæg af Gæst Tirs 08 Mar 2011, 16:20

Fair nok.......jeg skriver egentlig bare mine mine tanker og syntes ikke jeg har udgivet udtryk for du skulle være dum eller nogen idiot. Syntes det er blevet en rigtig dum tråd....ingen blir klogere her, men vi fik da debateret et åbenbart sårbart emne.

Men nu har vi alle vist givet udtryk for deres holdninger...jeg slutter tråden fra min side her. Men i må self gerne diskuterer videre...







Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vil ik slettes Empty Hovsa.

Indlæg af Gæst Tirs 08 Mar 2011, 17:48

Det var slet ikke min mening, at der skulle komme en hel debat ud af mit indlæg. Jeg overvejede faktisk, om jeg skulle skrive det, jeg skrev, eller om jeg bare skulle skrive et svar på noget inde i debatten.

Jeg kan nemlig sagtens forstå, at det kan virke provokerende, at nogle (mig) bare læser med uden at deltage i debatterne. Og så har jeg ovenikøbet den frækhed at vælge den nemme løsning, når lokummet brænder, og jeg risikerer at blive lukket ude fra forum.
Slemme mig :-9

Men - intet er så skidt, det ikke er godt for noget. Jeg vil nu læse i de forskellige debatter, og hvis det er relevant, vil jeg smide en kommentar.

Jeg tror faktisk, jeg indtil nu har set dette forum som værende et pro ana sted. Men på det sidste synes jeg, der er kommet mere fokus på behandling og støtte til at slippe sygdommen. og så er forum pludselig relevant for mig, der er indlagt og har været det i over 4 mdr..... jeg vil sgu være rask!

God kamp :-) sulten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vil ik slettes Empty Sv: Vil ik slettes

Indlæg af Anti Tirs 08 Mar 2011, 20:57

Så er det emne vidst udebatteret Smile

Er der yderligere spørgsmål til regler mv. så kan man smide en PM.
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

Vil ik slettes Empty Sv: Vil ik slettes

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum