Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

guldkaramellen

5 deltagere

Go down

guldkaramellen Empty guldkaramellen

Indlæg af Gæst Tirs 22 Feb 2011, 23:39

Hej hej

Jeg er en 25 årig pige...Jeg savner nogle at dele mine tanker og problemer med mad. Jeg døjer med for meget mad (og opkast til tider)

Jeg er i tvivl om jeg passer ind, men føler mig bare meget alene med min kamp med maden, så håber jeg her kan finde lidt støtte. Jeg fandt siden gennem nogle links fra andre sider..

Jeg kan ikke lige overskue at skrive min vægt pt, men jeg vil gerne smide nogle kilo.


kærlig hilsen

Guldkaramellen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

guldkaramellen Empty Sv: guldkaramellen

Indlæg af Elana Tirs 22 Feb 2011, 23:56

Velkommen til Smile når du siger du har problemer med for meget mad og opkast. Er det så sådan at det virkelig er for meget eller fordi dit hoved synes det er for meget? Får du nogen form for hjælp? Hvor lang tid har du været syg?
Elana
Elana

Antal indlæg : 6295
Join date : 16/10/10
Geografisk sted : Sydsjælland

http://kolboetteliv.blogspot.com/

Tilbage til toppen Go down

guldkaramellen Empty Sv: guldkaramellen

Indlæg af Miss J Ons 23 Feb 2011, 02:24

Velkommen til Smile
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

guldkaramellen Empty Sv: guldkaramellen

Indlæg af Anti Ons 23 Feb 2011, 16:11

Velkommen Smile
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

guldkaramellen Empty Sv: guldkaramellen

Indlæg af Kat Ons 23 Feb 2011, 17:46

Velkommen til Very Happy
Kat
Kat

Antal indlæg : 3236
Join date : 31/03/10
Age : 36
Geografisk sted : Nordjylland :)

Tilbage til toppen Go down

guldkaramellen Empty Sv: guldkaramellen

Indlæg af Gæst Tors 24 Feb 2011, 00:16

Elana skrev:Velkommen til Smile når du siger du har problemer med for meget mad og opkast. Er det så sådan at det virkelig er for meget eller fordi dit hoved synes det er for meget? Får du nogen form for hjælp? Hvor lang tid har du været syg?

Det startede så småt da jeg var 16, hvor jeg begyndte at kaste op efter måltider, dog ikke så tit... Det var også der hvor jeg begyndte at få disse her ædeflip. da jeg var 20 kastede jeg tit op efter mad, det fortsatte skiftevis til jeg blev 21 og jeg blev indlagt på psykiatrik (andre årSager)... Men efter et halv år på psyk, fra den ene dag til den anden lod jeg være med at kaste op, og jeg tog rigtig meget på, fordi mine ædeflip fortsatte. Så man kan vil sige at jeg har bed, men jeg kaster op engang imellem, men lige pt. kan jeg ikke kaste op! jeg ved simpenhen ikke hvad der sker. pis! er bange for at tage yderlig på. Men ja Jeg er blevet en overvægtig pige.
Jeg får ingen hjælp med hensyn til mine spisevaner... og jeg er også i meget tvivl om jeg passer ind... Men jeg har bare sådan behov for at få luftet mine tanker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

guldkaramellen Empty Sv: guldkaramellen

Indlæg af Gæst Tors 24 Feb 2011, 00:19

Velkommen til Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

guldkaramellen Empty Sv: guldkaramellen

Indlæg af Xxx Tors 24 Feb 2011, 08:41

Velkommen I love you
- Og jeg tror ikke, du skal være bange for ikke at passe ind, her er plads til lidt af hvert. - Hvis man trods alt har lidt problemer med maden Wink

Xxx

Antal indlæg : 1182
Join date : 08/11/10
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

guldkaramellen Empty Sv: guldkaramellen

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum