Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

hej jeg er ny

5 deltagere

Go down

hej jeg er ny Empty hej jeg er ny

Indlæg af Gæst Tors 20 Jan 2011, 16:57

Hej
Jeg er ny bruger. 23 år.
Jeg har haft en spiseforstyrrelse ana/mia/bed i snart over 10 år. Jeg har været i forskellig behandling og har lavet en side på engelsk for alle der er interesserede i at blive raske og give det her lort et ordentlig los i røven. Siden er https://www.facebook.com/pages/FunLovingLiving/173275126027374 på Facebook
og bloggen er www.funlovingliving.blogspot.com
Jeg prøver at skabe opmærksomhed omkring spiseforstyrrelser, fordi jeg anede ikke før for et år siden at jeg var syg, hvilket på det tidspunkt gør det seriøst svært at give slip på. Jeg synes virkelig det er skod der er så lidt opmærksomhed på problemet, når det er en af de mest udbredte mentale sygdomme og den mentale sygdom med højst dødelighed.
Jeg vil også prøve at oprette et forum, hvor jeg vil holde det primært på at blive rask, men jeg ved at vi alle har brug for støtte og nogen at snakke med så jeg vil gøre diskussionerne åbne. Jeg anede ikke vi havde et forum på dansk, men en veninde introducerede mig til det. Jeg synes det er rigtig godt det findes så man kan støtte hinanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Miss J Tors 20 Jan 2011, 19:23

Velkommen Smile
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Anti Tors 20 Jan 2011, 20:49

Velkommen Smile

Vil lige høre: er du behandler? For Jeg tror ikke at pigerne herinde har den store brug for at der kommer nogen og propper en formaning om behandling ind i hovedet på dem.
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty stop nu det reklame-ræs...

Indlæg af Gæst Tors 20 Jan 2011, 23:09

Hej...

Dette lyder måske mere mave-surt end beregnet...men here it comes...

Fair nok at du gerne vil fortælle om dine sider i dine præsentation, men så skal det måske også være det.... Jeg gider sgu ikke have de der reklame-mails som pm og nu har du så fortalt om dine sider på de fleste tråde herinde...det er måske nok nu....har fattet budskabet...men har det lidt som om at du reklamere for Bilka midt i en Fakta-butik....

Herinde er der også plads til at få støtte til at få mere i mavsen....og ja måske er din side anderledes, men stop nu det der reklame-ræs...

Det er ikke for du ikke skal føle dig velkommen her....men respekter bare også det her forum...vi er mange som finder rigtig god støtte herinde.....og ja der er da helt sikkert for lidt fokus på behandling af spiseforstyrelser....er enig med dig...det er ikke det, men orker ikke mere reklame-kampagne..

Her er der plads til at leve med en spiseforstyrelse og komme ud med de tanker dette måtte medfører...

Augusten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Gæst Fre 21 Jan 2011, 00:12

Det kan også have en negativ effekt at skabe stor fokus på problemet, da flere unge drages til at udtrykke sorgen osv. gennem maden. Der er lavet undersøgelser om problemet, der rent faktisk har vist at sandsynligheden for at blive syg kan være større når man kender til sygdommen..

Det er ikke for at modsige, for jeg ved ikke om der skal enorm meget fokus på problemet eller ej. Jeg husker engang hvor jeg ønskede at få anoreksi. Måske ikke direkte ønskede det, men på en eller anden møde søgte det... Nu søger jeg væk. Mærkelig verden! clown

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Gæst Fre 21 Jan 2011, 13:15

Augusten har jo sagt det direkte; og jeg er enig med hende.

Det er helt fint og hallelujah-fantastisk, at du vil have fokus på problemet og være rask/hjælpe folk til at blive raske - MEEEEEEEN, du har altså linket til din blog, RIGTIG mange steder nu.. Det virker faktisk påtrængende.

Jeg lyder sikkert skide sur, og uforstående for behandling/sygdom. Jeg er ingen af delene, faktisk prøver jeg at blive rask HERINDE - og det kan sagtens lade sig gøre, da man jo delvis selv vælger, hvad man opfatter som ''triggerne''. Du er HELT velkommen herinde absolut; men det virker påtrængende og forstyrrende, at du KONSTANT henviser til den blog og behandling. Herinde, skal vi jo allesammen være, også dem der ikke kan 'overskue' at kæmpe mod sygdommen nu - uden de skal føle sig krænket og provokeret af links.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Miss J Fre 21 Jan 2011, 13:18

Jeg har STOR respekt for, at du arbejder for at skabe opmærksomhed omkring spiseforstyrrelser. Jeg er sikker på, at dit arbejde betyder enormt meget for mange mennesker. Men som nogle af de andre piger også har sagt, så synes jeg heller ikke rigtig, at din reklame hører til herinde. Du må endelig love at fortsætte med det ude i den virkelige verden, for det gavner uden tvivl utrolig mange. Men herinde skal der være plads til at komme med sine inderste tanker omkring sygdommen uden at få alle mulige reklamer om behandlingstilbud smidt i nakken Smile .
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Anti Fre 21 Jan 2011, 17:12

FunLovingLiving er blevet banned i 30 dage pga. spam. Jeg sletter alle hendes indlæg, men lader præsentation stå.

(bare til jer der undrer jer)
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty overvejelser og rammer...

Indlæg af Gæst Fre 21 Jan 2011, 18:53

Det er en lidt "svær" diskussion dette her....

Jeg var ret irriteret på reklame-kampagnen fra Funlovingliving og fair nok at hun er banned en periode....skrev selv til Anti da jeg også fik pm med reklame.

Men jeg tænker alligevel, at man måske skulle give en lignende bruger en chance....altså kommentere på, hvad der er vigtigt herinde og hvad rammerne er og forstår man så ikke dette eller respektere det, så er det ud...men ordet ytringsfrihed rammer mig alligevel, og selvom vi er mange herinde, der passer meget på forummet og også er på vagt over for nye brugere....så tror jeg også vi må give nye en chance for at finde ud af, hvad Never Perfect står for... Dog tænker jeg ikke at der skal være "behandlere" herinde...det skal være et frirum..

Men hun gjorde højst sandsynlig ikke noget i ond mening...det var "bare" meget malplaceret og over the top....men måske en form for reminder om rammerne inden de ryger ud/banned....dette kan sagtens være sket i dette tilfælde, og jeg tænker heller ikke at det skulle være sådan at Elana og Anti skal bruge mange timer på dette...

Og så tænker jeg lige.....der er da ret mange steder/foreninger med tidligere spiseforstyrrede....hvorfor skal alle opfinde den dybe tallerken når den allerede findes....syntes ikke dem jeg har hørt om adskiller sig meget fra LMS og alle de andre...bare en tanke...


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Anti Lør 22 Jan 2011, 12:44

Normalt poster jeg ikke folks mail eller PM'er, men eftersom at der nærmest bliver skreget på en offentliggørelse, så får i den da lige:

Hej
Det var ærgeligt så mange ser det som påtrængende og upassende. Det er ikke spam når det er et offentligt forum og jeg mener desuden jeg har bidraget konstruktiv til diskussioner i alle de indlæg du har valgt at slette. Jeg på dutter ingen noget som helst. Jeg tilbyder ingen former for behandling. Jeg tilbyder et fristed, hvor der er plads til ALLE og hvor man kan snakke med folk positivt om at komme ud af sygdommen. Et sted hvor man ikke bliver påvirket af folk der stadig er så syge at de vil sulte sig og et sted hvor man ikke finder diskussioner om hvordan man kaster op. Det ville jeg selv blive negativt påvirket af og jeg kender en masse piger i hele verden med spiseforstyrrelser der har det på fuldstændig samme måde.
Ytringsfrihed er der intet af i dit forum og det er lukket og snævertsynet og viser ingen tolerance for forandring og der er ikke plads til nye medlemmer. Til svar til en af dine medlemmer så er Landforeningen for spiseforstyrrelse et sted for forældre og ikke et fristed for de unge til at ytre sig. Derudover er det en hjælp til især ressourcesvage familie. Min side er åben for pårørende, syge, mindre syge, venner, veninder der gerne vil hjælpe, hjælpe organisationer i hele verden og et sted for positiv motivation til at blive rask. Det her har intet at gøre med at opfinde den dybe tallerken. Det handler om at jeg har været syg i virkelig mange år og har mødt en masse piger der har efterspurgt et sted som jeg nu har lavet, som ikke har været til rådighed før. Og hvis der så er flere steder som mit, så tror jeg det er helt fint for vi har alle forskellige historier, liv og alle er unikke og derfor er flere sted helt passende. De vil aldrig være helt ens da sider som dem bliver formet af deres brugere. Vores to foraer er ikke de samme. Folk kan selv bestemme. Du kan fint banne min bruger for evigt. Jeg har ikke lyst til at være del af så snævert synet et forum. Hvor der ikke er nogen former for ytringsfrihed eller tolerance for forandring.

Du kan jo så nu vælge at lade være med at poste denne besked videre til alle de andre piger, men det vil igen bare vise hvor diktatur agtigt og censur præget dit forum er.

Held og lykke fremover.

Mvh Miriam
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af mummitrolden Lør 22 Jan 2011, 13:03

wow, kan ikke lige komme på andet at sige om den sag, wow
mummitrolden
mummitrolden

Antal indlæg : 2565
Join date : 23/10/10
Age : 39
Geografisk sted : Viborg

http://asperger-pige.blogspot.com/

Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Gæst Lør 22 Jan 2011, 13:10

Jeg er mundlam!!!

Jeg skrev, fordi det provokerede mig, at brugeren postede sit link i alle hendes indlæg OG sendte privatbeskeder med linket - det får til at føle mig pisset af, på eget territorium. Måske er jeg en blot, en hidsig person, men det var nu sådan det føltes.
Den besked, du Anti, har modtaget fra hende... OH MY GOD! Dette forum, er ALT andet end snæversynet og ensporet! Hvis brugeren, får det skidt, over at se tråde med fremprovokeret opkast osv, hvad lavede hun så her? Man er jo selv herre over, hvor man lurer. Jeg tror bare hun har ondt i måsen. Og vi har sgu da plads til alle! Det irriterer mig, når andet bliver påstået - for jeg synes altid vi tager i mod nye brugere med kyshånd. Er hun ikke den ENESTE der er blevet banned? Never Perfect er jo ikke et sted, der kræver fine papirer fra spiseforstyrrelsesuniversitet! Det er da et sted, hvor spiseforstyrrede i ALLE kategorier, kan snakke om problemer osv. Synes det er direkte flabet, at insinuerer, at dette forum ikke kan gøre folk raske - der er da MEGET fokus på behandling herinde?! Jeg er måske ikke en skid bedre selv, eftersom brugeren ikke kan svare på min besked - men jeg bliver skide harm, når jeg selv er et bevis på, at dette forum kan bruges til at blive rask! Det handler for fanden, om at se tingene, som man gerne selv vil se dem.
Opstød fra THE MAD-KLAT!! What a Face

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Anti Lør 22 Jan 2011, 13:18

Jeg er også totalt mundlam, så skal nok lige sunde mig lidt inden jeg kan finde på noget at skrive om den sag.

Tja, jeg har banned en anden bruger for et stykke tid siden, som oprettede sig 5 gange uden at skrive en præsentation, hvor jeg slettede hende hver gang.. men nej, det er slet ikke noget der sker normalt.
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af mummitrolden Lør 22 Jan 2011, 13:50

Jeg har været inde på hendes sider.
De er efter min mening lige lovligt frelste og sukkersøde, desuden kunne jeg ikke finde noget forum.
mummitrolden
mummitrolden

Antal indlæg : 2565
Join date : 23/10/10
Age : 39
Geografisk sted : Viborg

http://asperger-pige.blogspot.com/

Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Gæst Lør 22 Jan 2011, 15:33

Hvor voldsomt! Shocked
Jeg synes godt nok det er noget fis.. Med alle de links hun postede, fik jeg altså lidt en fornemmelse af at hun prøvede at ændre/overtage siden fuldstændigt. Rolling Eyes

Så vil jeg lige sige, at jeg er altså forholdsvis ny, og jeg synes at jeg er blevet taget fantastisk imod! cheers så igen, tak! Tak fordi i er så søde og varme alle sammen! I love you

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Anti Lør 22 Jan 2011, 18:54

mummitrolden skrev:Jeg har været inde på hendes sider.
De er efter min mening lige lovligt frelste og sukkersøde, desuden kunne jeg ikke finde noget forum.

Det kan jeg da godt forstå søde Mummi, jeg havde også mine problemer Smile Men hvis du scroller helt ned i bunden, så er der et forum med hele 2 indlæg på, som selfølgelig er skrevet af hende selv.

Jeg skrev et forholdsvist kort svar på hendes mail, fordi at jeg var så paf over den. Fik ordene: "Haha flot comeback, hva?". Så nu har jeg skrevet en laaaaang udredning om forummet, hvad det er til for og hvad i er for nogen søde tøser Smile
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af fedekath Lør 22 Jan 2011, 20:16

Godt Anti! Hun skal ikke bare disse vores dejlige forum!
fedekath
fedekath

Antal indlæg : 1237
Join date : 17/06/10
Geografisk sted : Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Gæst Lør 22 Jan 2011, 21:59

Vi var vist fået set, hvor meget forummet betyder for mange af os....og vigtigst er det at det er et FRI-RUM!

Anti, jeg syntes du har håndteret det rigtig godt....men tænker også bare, at hun sgu ikke er værd at bruge flere kræfter på....Du behøver ikke retfærdiggøre forummet, for vi er rigtig mange som VED at det er fantastisk sted og med mange fantastiske tøser...


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Anti Lør 22 Jan 2011, 22:42

Augusten: bare rolig, jeg har heller ikke flere kræfter i mig nu Rolling Eyes Ellers kender jeg iværtfald en del mennesker som ville få et møgfald - især når jeg finder den skyldige smittekilde til min ilderdrengs sygdom!
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af mummitrolden Søn 23 Jan 2011, 06:40

Det er egentlig en lille smule synd for hende. Hun prøvede sikkert bare at gøre noget godt og så rodede hun sig ud i noget hun ikke kunne håndtere, hvilket hun kom ud af i dårligst tænkelige stil.
mummitrolden
mummitrolden

Antal indlæg : 2565
Join date : 23/10/10
Age : 39
Geografisk sted : Viborg

http://asperger-pige.blogspot.com/

Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Tigerlilli Fre 11 Feb 2011, 18:07

mummitrolden skrev:Jeg har været inde på hendes sider.
De er efter min mening lige lovligt frelste og sukkersøde, desuden kunne jeg ikke finde noget forum.

Der er et forum, men det ser ud til at være et forum for hende selv. Hun er i hvert fald den eneste der skriver og svarer... mon ikke hun bliver træt af det i længden.

Og apropos forum, har jeg lige modtaget en mail i dag fra fallenbutterflies. De har åbenbart genåbnet deres forum. Men det er så lang tid siden, at jeg har været der. Så på trods af deres mail, melder jeg mig ikke ind igen.

Der er jo her jeg kender folk, og føler mig hjemme Very Happy
Tigerlilli
Tigerlilli

Antal indlæg : 2210
Join date : 24/12/10
Age : 48
Geografisk sted : Sydsjælland

http://MinHemmeligeVeninde.dk

Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Gæst Fre 11 Feb 2011, 20:12

Okay... Kan se at jeg er gået glip af noget Shocked Har slet ikke lagt mærke til hendes indlæg eller modtaget nogle PMs... Er det mange hun har sendt til?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Tigerlilli Fre 11 Feb 2011, 20:43

ja det er det,jeg fik selv 2 personlige beskeder. Plus jeg en hel dagen fik hendes link i hovedet, uanset hvilke emne jeg læste. Jeg er helt sikker på, hun fejler noget andet end spiseforstyrrelse, og egentlig bare har brug for et område, hvor hun kan være en helt.
Tigerlilli
Tigerlilli

Antal indlæg : 2210
Join date : 24/12/10
Age : 48
Geografisk sted : Sydsjælland

http://MinHemmeligeVeninde.dk

Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Gæst Fre 11 Feb 2011, 22:22

jeg fik også pm's ! m link til facebook, jeg dumt nok gik ind på og måske er jeg egentlig medlem af noget nu... hmm Rolling Eyes jeg bruger ikke min facebook mere, jeg må vist hellere ind og kigge, hvad jeg fik klikket på. Tak fordi i gjorde mig opmærksom på, at man ikke altid bare skal sige ja og amen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Anti Fre 11 Feb 2011, 23:19

Tigerlilli skrev:
mummitrolden skrev:Jeg har været inde på hendes sider.
De er efter min mening lige lovligt frelste og sukkersøde, desuden kunne jeg ikke finde noget forum.

Der er et forum, men det ser ud til at være et forum for hende selv. Hun er i hvert fald den eneste der skriver og svarer... mon ikke hun bliver træt af det i længden.

Og apropos forum, har jeg lige modtaget en mail i dag fra fallenbutterflies. De har åbenbart genåbnet deres forum. Men det er så lang tid siden, at jeg har været der. Så på trods af deres mail, melder jeg mig ikke ind igen.

Der er jo her jeg kender folk, og føler mig hjemme Very Happy

Jeg har fået 3 Shocked
Det er min ex-veninde som jeg skulle have været flyttet sammen med som har forummet. Så jeg vil ellers gerne derind og snage. Men kan stadig ikke logge ind.. IHH!!
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Tigerlilli Lør 12 Feb 2011, 18:30

jeg kan heller ikke logge in. Og som sagt jeg gider ikke at melde mig til forumet for at slippe for deres mail. Men det kan være det ender med det, for jeg har fået rigtig mange mails i dag
Tigerlilli
Tigerlilli

Antal indlæg : 2210
Join date : 24/12/10
Age : 48
Geografisk sted : Sydsjælland

http://MinHemmeligeVeninde.dk

Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Gæst Lør 12 Feb 2011, 19:05

Velkommen! :'DD.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Gæst Lør 12 Feb 2011, 19:18

Noller - læste du i tråden inden du svarede Cool

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Anti Lør 12 Feb 2011, 20:13

Solskin skrev:Noller - læste du i tråden inden du svarede Cool

Laughing
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Gæst Lør 12 Feb 2011, 21:19

Solskin skrev:Noller - læste du i tråden inden du svarede Cool

Nejj?
men efter jeg havde læst overskriften gik jeg ud fra at der var en der var ny
også plejer man at sige velkommen?(-;

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Anti Lør 12 Feb 2011, 21:42

Noller.i: skrev:
Solskin skrev:Noller - læste du i tråden inden du svarede Cool

Nejj?
men efter jeg havde læst overskriften gik jeg ud fra at der var en der var ny
også plejer man at sige velkommen?(-;

Hvis du havde lært hele tråden så ville du have set, at brugeren blev bannet grundet spam få dage efter profilen blev oprettet. Hun kan derfor ikke læse hvad der bliver skrevet, hverken i den her tråd eller nogen andre.
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Gæst Lør 12 Feb 2011, 22:05

Solskin skrev:Noller - læste du i tråden inden du svarede Cool
haha. jeg er ikke den eneste der er gået glip af det hele Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Gæst Lør 12 Feb 2011, 22:31

hehe det hjalp på mit humør - tak Laughing

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hej jeg er ny Empty Sv: hej jeg er ny

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum