Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Halløj. :)

+2
Enchanted.
Miss J
6 deltagere

Go down

Halløj. :) Empty Halløj. :)

Indlæg af Gæst Man 18 Nov 2013, 20:24

Halløj.

Jeg er en ung teenager, og jeg er strengt besluttet på at tabe mig, gøre hvad der skal til. Siden jeg var mindre var jeg blevet mobbet, og kaldt direkte fed. Jeg er 1.65 m. og vejer 52 kilo. Jeg er besluttet på at komme ned på mindst de femogfyrre kilo, i frygt for at komme op omkring overvægtspunktet.
Mit problem er blot, at jeg ikke rigtig lader til at kunne være beslutsom om hvorvidt jeg kan lide min krop eller ej. Jeg har de dage hvor jeg kigger på mine lår, eller ved mine armhuler og tænker, "Ad, hvor er der meget fedt!" men så har jeg også de dage hvor jeg tænker, "Du ser egentlig ret godt ud."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Halløj. :) Empty Sv: Halløj. :)

Indlæg af Gæst Man 18 Nov 2013, 20:28

Jamen velkommen til Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Halløj. :) Empty Sv: Halløj. :)

Indlæg af Miss J Man 18 Nov 2013, 20:56

Mindst 45 kg? Det lyder ikke som en god plan, håber du bliver klogere, det er ikke det værd I love you 
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

Halløj. :) Empty Sv: Halløj. :)

Indlæg af Enchanted. Man 18 Nov 2013, 21:15

Hvis du ikke allerede har en spiseforstyrrelse, vil jeg virkelig råde dig til at genoverveje dit valg - både mht. siden her og mht. vægttab.
Jeg er 21 år, på kontanthjælp på tredje år i træk, uden nogen studentereksamen eller noget som helst. Jeg valgte at begynde på et vægttab som 12-årig. Jeg er 21 og er stadig ikke ude af det lort. Jeg er afhængig af professionel hjælp, jeg bor på et botilbud for unge psykisk syge og har været indlagt utallige af gange siden jeg kom i systemet og ville for alt i verden ønske at jeg bare kunne spole tiden tilbage og søge hjælp da jeg var 12 i stedet for at sidde nu som 21-årig og snart have 10-års jubilæum som spiseforstyrret og selvskadende.
Jeg kan ikke bestemme over dig, det kan ingen, kun du kan træffe et valg. Og alt i dig skriger sikkert at jeg er en kælling fordi jeg blander mig. Men vær sød at gennemtænk din beslutning. Jeg ønsker ikke det her for andre. Og jeg mener intet ondt med min besked, det er kærlig omtanke og bekymring. Hvis du sidder og tænker nu at det ikke sker for dig og at du ikke ender hvor jeg er som 21-årig, så vær opmærksom på at sådan tænkte jeg også. Og det tror jeg stort set alle herinde har tænkt. Og det er syge mennesker der bruger denne side. Mennesker som er endt der hvor de engang lovede sig selv de aldrig ville ende.

Vær sød mod dig selv, ræk ud efter noget hjælp så du kan få det bedre. Lad være med at ødelægge din ungdom. Lad være med at ødelægge dine teenageår så alle de år der burde være fantastiske i stedet bliver hæslige fordi du er dybt besat af mad og kalorier og vægt. Lad være med at ødelægge dig selv.

Enchanted.

Antal indlæg : 2022
Join date : 09/10/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Halløj. :) Empty Sv: Halløj. :)

Indlæg af lomme Man 18 Nov 2013, 21:31

Skynd dig væk herfra.
lomme
lomme

Antal indlæg : 681
Join date : 20/11/11
Age : 34

Tilbage til toppen Go down

Halløj. :) Empty Sv: Halløj. :)

Indlæg af Gæst Man 18 Nov 2013, 21:32

velkommen til. Smile men pas på dig selv.
tror ikke du vil ikke ind i den spiseforstyrrede verden. den tankegang man får vil sandsynligvis følge dig resten af dit liv, og dét er noget rigtigt bæ. så please, pas på dig selv. snak med nogle inden det tager overhånd..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Halløj. :) Empty Sv: Halløj. :)

Indlæg af LK Man 18 Nov 2013, 21:35

Så enig med lomme og Enchanted.
LK
LK

Antal indlæg : 2866
Join date : 01/05/12
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

Halløj. :) Empty Sv: Halløj. :)

Indlæg af misstwenty Man 18 Nov 2013, 21:49

^ditto!

At have en spiseforstyrrelse er ikke at leve.. Det er ensomt, trist, ødelæggende både fysisk og psykisk, et helvede, et helvede og et helvede!!
Jeg vil også råde dig til at søge væk fra den her side.. Ikke fordi jeg vil dig noget ondt, tværtimod.. Det er virkelig for dit eget bedste!!
misstwenty
misstwenty

Antal indlæg : 1166
Join date : 13/01/13
Age : 31
Geografisk sted : Østjylland

Tilbage til toppen Go down

Halløj. :) Empty Sv: Halløj. :)

Indlæg af fedekath Søn 24 Nov 2013, 22:52

Vend om hvis du kan! Jeg ville ønske jeg havde gjort det.
fedekath
fedekath

Antal indlæg : 1237
Join date : 17/06/10
Geografisk sted : Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Halløj. :) Empty Sv: Halløj. :)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum