Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Profilbilledeskift

2 deltagere

Go down

Profilbilledeskift Empty Profilbilledeskift

Indlæg af Silverchair Ons 10 Apr 2013, 17:08

Hey folkens

Jeg skifter hele tiden mit profilbillede, nok fordi jeg er et meget flyvsk menneske og trænger til noget nyt hele tiden, MEN tanken slog mig lige; irriterer det nogen at man skifter profilbillede tit? det kan måske forvirre lidt omkring hvem man er osv når man hele tiden har et nyt billede, enten et foto af sig selv eller et billede af noget andet..
Så tænkte bare lige, synes I at det er irriterende at jeg(og eventuelt andre) skifter billede meget ofte, eller er det bare fjong? :p
Silverchair
Silverchair

Antal indlæg : 872
Join date : 30/08/10
Age : 31
Geografisk sted : Rungsted Kyst

http://www.highcarb-nocruelty.blogspot.dk

Tilbage til toppen Go down

Profilbilledeskift Empty Sv: Profilbilledeskift

Indlæg af baby27 Ons 10 Apr 2013, 17:31

Det irriterer ikke mig det fjerneste, jeg skifter også selv mit profilbillede rigtigt tit! Razz Very Happy
baby27
baby27

Antal indlæg : 6241
Join date : 13/10/11
Age : 40
Geografisk sted : nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Profilbilledeskift Empty Sv: Profilbilledeskift

Indlæg af Gæst Ons 10 Apr 2013, 18:18

Det irriterer bestemt heller ikke mig - skifter også hele tiden Razz
Kører pt. jeg-elsker-mine-tattoos-stilen haha Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Profilbilledeskift Empty Sv: Profilbilledeskift

Indlæg af Silverchair Ons 10 Apr 2013, 19:52

Haha okay fair nok, det er da fedt Very Happy så behøver jeg ikke bekymre mig om det i hvert fald :p
Silverchair
Silverchair

Antal indlæg : 872
Join date : 30/08/10
Age : 31
Geografisk sted : Rungsted Kyst

http://www.highcarb-nocruelty.blogspot.dk

Tilbage til toppen Go down

Profilbilledeskift Empty Sv: Profilbilledeskift

Indlæg af Gæst Ons 10 Apr 2013, 21:42

det er ikke irriterende, men jeg bruger ofte folks billed fremfor deres navn til at genkende dem. så når der bliver skiftet billed, især hvis det er ofte eller der er flere der gør det tæt på hinanden, kan det godt blive forvirrende for mig XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Profilbilledeskift Empty Sv: Profilbilledeskift

Indlæg af Silverchair Tors 11 Apr 2013, 00:09

Proamy skrev:det er ikke irriterende, men jeg bruger ofte folks billed fremfor deres navn til at genkende dem. så når der bliver skiftet billed, især hvis det er ofte eller der er flere der gør det tæt på hinanden, kan det godt blive forvirrende for mig XD

Det var netop det jeg tænkte, at der jo er nogle fx dig, der har det samme profilbillede altid og at nogle måske mente det var mere hensigtsmæssigt så man kunne kende hinanden derpå Smile men håber så at det er til at finde ud af alligevel.. ellers må man jo lave en kreativ underskrift eller lign som folk husker eller sådan noget også :p
Din er sej, om Stein Bagger, jeg træner i øvrigt i fitness med han kone, hun er meget frisk Razz
Silverchair
Silverchair

Antal indlæg : 872
Join date : 30/08/10
Age : 31
Geografisk sted : Rungsted Kyst

http://www.highcarb-nocruelty.blogspot.dk

Tilbage til toppen Go down

Profilbilledeskift Empty Sv: Profilbilledeskift

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum