Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Vejen til Lykke (:

+4
Miss J
baby27
Naya
Within Temptation
8 deltagere

Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Vejen til Lykke (:

Indlæg af Within Temptation Fre 25 Jan 2013, 20:10

Hej til alle de smukke fightere herinde! Smile

Jeg er også en genganger her på siden. Tigerlillys ’Hemmelige veninde’ hjemmeside ledte mig her til i første omgang for et par år siden. Nu er jeg så tilbage, federe og mere miserable end nogensinde før. Jeg har haft en frygtelig tendens til at zigzagge mellem ekstremerne; sulte og overspise. Det sidste år har desværre været mest præget af sidstnævnte. Jeg er, modsat de fleste herinde, rent faktisk overvægtig. Det agter jeg at gøre noget ved og motivationen er intens. Dog er jeg præget af ambivalens, en del af mig glæder sig over Anas tilbagevenden og den medfølgende ekstreme kontrol, men samtidig skriger den sidste rationelle, raske del af mig, at Ana blot vil gøre mig en bjørnetjeneste. Derfor vil jeg denne gang forsøge at lave et kompromis, kind of, så jeg vil prøve på at undgå at faste i længere perioder og i stedet begrænse mit kalorieindtag til 100-500 om dagen.

Min overvægt får mig også til at føle mig uværdig til at være et sted som her, men jeg vil understrege at jeg ikke er en wannabe, da jeg selv har følt på egen krop, at kampen ikke er nogen leg og at besættelsen ikke er noget at ønske sig. Så jeg håber i vil acceptere mig trods mit fede legeme, da mit mål også er at få det bedre med min krop, min vægt og ikke mindst mig selv, som i sikkert kender til.

Ikke-spiseforstyrrelses relateret information: Mit navn er Lykke og jeg er en drømmer på 19 år, som læser Filosofi på universitet i Odense. Fascineres af ulve, glitter, rislende vand, astrologi, regnbuer, Daoisme, ædelsten, musik, Græsk mytologi, irisfarver og det psykofysiske problem .

Hvis jeg når mit mål (ikke endeligt drømme mål) på 55 kg, så vil jeg have tatoveret kanji tegnet for Lykke () mellem skulderbladene, som en belønning til mig selv.

Tak for jeres tid og held og lykke med jeres egen kamp Very Happy
Within Temptation
Within Temptation

Antal indlæg : 44
Join date : 25/01/13
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af Gæst Fre 25 Jan 2013, 20:38


Det der med en tattoo som belønning lyder super fedt :p

Stort held og lykke herfra Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af Naya Fre 25 Jan 2013, 21:39

Velkommen tilbage Very Happy
Naya
Naya

Antal indlæg : 355
Join date : 21/05/12

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af baby27 Fre 25 Jan 2013, 21:41

Tigerlilli er pist væk nu, og har været det længe efterhånden..
Velkommen retur Smile
baby27
baby27

Antal indlæg : 6241
Join date : 13/10/11
Age : 40
Geografisk sted : nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af Within Temptation Fre 25 Jan 2013, 21:46

Tak I tre Very Happy
Man kan da håbe, at Tigerlilli har fået det bedre og ikke har brug for forummets støtte mere.
Er der ingen der ved, hvor hun blev af og hvorfor?
Within Temptation
Within Temptation

Antal indlæg : 44
Join date : 25/01/13
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af baby27 Fre 25 Jan 2013, 21:51

Jo, det er der nok, men jeg ved det ikke.
Hun står stadig som moderator herinde, mærkeligt nok.
Men hun er vel derude et eller andet sted i den store verden.
baby27
baby27

Antal indlæg : 6241
Join date : 13/10/11
Age : 40
Geografisk sted : nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af Miss J Fre 25 Jan 2013, 22:26

Velkommen Smile
Miss J
Miss J

Antal indlæg : 1326
Join date : 10/08/10
Age : 33
Geografisk sted : Storkøbenhavn

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af Enchanted. Fre 25 Jan 2013, 22:35

Tigerlilli er syg.

KAN DU LIGE WT?!?!?!?! : D Og velkommen til!

Enchanted.

Antal indlæg : 2022
Join date : 09/10/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af misstwenty Fre 25 Jan 2013, 22:37

Velkommen tilbage til dig! Very Happy
misstwenty
misstwenty

Antal indlæg : 1166
Join date : 13/01/13
Age : 31
Geografisk sted : Østjylland

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af baby27 Fre 25 Jan 2013, 22:54

Enchanted. skrev:Tigerlilli er syg.

Ja, men hvad sker der lige med hemmeligskræmmeriet omkring det?
baby27
baby27

Antal indlæg : 6241
Join date : 13/10/11
Age : 40
Geografisk sted : nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af Enchanted. Fre 25 Jan 2013, 23:02

baby27 skrev:
Enchanted. skrev:Tigerlilli er syg.

Ja, men hvad sker der lige med hemmeligskræmmeriet omkring det?
Jeg tror såmænd ikke der er noget hemmelighedskæmmeri ved det, kære baby, problemet er nok nærmere at det er sjældent vi hører fra Tigerlilli, så vi ved ikke rigtigt hvor alvorligt det er. Sidst jeg hørte fra hende var hun ret skidt, men det er jo så også rigtig længe siden. Så vidt jeg ved, er det begrænset hvor mange herinde der rent faktisk ved, hvor Tigerlilli er henne i verden og hvordan hun har det lige nu, for det er vist længe siden vi alle har hørt fra hende. Jeg tror mere det er det..

Enchanted.

Antal indlæg : 2022
Join date : 09/10/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af Within Temptation Fre 25 Jan 2013, 23:07

Tak alle sammen Very Happy

Jeg er da ked af at høre, at Tigerlilli er syg Sad Håber det bedste for hende. I love you

Og ja, Enchanted. Jeg elsker Within Temptation. Fantastiske tekster, episk musik og Sharon den Adel har da bare en gudommelig stemme! Har altid syntes at bandnavnet er super fedt, så besluttede mig for at 'adoptere' det Wink
Kan du også lide deres musik? Smile

Within Temptation
Within Temptation

Antal indlæg : 44
Join date : 25/01/13
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af baby27 Fre 25 Jan 2013, 23:07

Nårh, sådan. Men er det psykisk eller fysisk eller hvordan?
Det er der jo ingen, der siger noget om, og der er jo trods alt en temmelig stor forskel på at være på en lukket psyk afd, at være dødsyg af kræft, at have en depression, eller at være forkølet.
Vi er jo alle meget åbne herinde omkring vores sygdomsforløb - på godt og ondt - og derfor har jeg svært ved at forstå hvorfor ingen herinde fortæller hvad sygdommen er.
At være syg kan være utroligt mange ting.
baby27
baby27

Antal indlæg : 6241
Join date : 13/10/11
Age : 40
Geografisk sted : nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af Enchanted. Fre 25 Jan 2013, 23:09

Within Temptation skrev:Tak alle sammen Very Happy

Jeg er da ked af at høre, at Tigerlilli er syg Sad Håber det bedste for hende. I love you

Og ja, Enchanted. Jeg elsker Within Temptation. Fantastiske tekster, episk musik og Sharon den Adel har da bare en gudommelig stemme! Har altid syntes at bandnavnet er super fedt, så besluttede mig for at 'adoptere' det Wink
Kan du også lide deres musik? Smile


Ooooooooh my god, oh my god, oh my god!!!! JEG ELSKER WITHIN TEMPTATION! De er SÅ fantastiske. Herre meget yndlingsband! Eller et af dem i hvert fald, det er så svært at vælge hvem der er nummer 1. Hihihih, jeg har aldrig mødt nogen der kan lide dem før. Det her er faktisk lidt vildt!

Enchanted.

Antal indlæg : 2022
Join date : 09/10/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af Enchanted. Fre 25 Jan 2013, 23:11

baby27 skrev:Nårh, sådan. Men er det psykisk eller fysisk eller hvordan?
Det er der jo ingen, der siger noget om, og der er jo trods alt en temmelig stor forskel på at være på en lukket psyk afd, at være dødsyg af kræft, at have en depression, eller at være forkølet.
Vi er jo alle meget åbne herinde omkring vores sygdomsforløb - på godt og ondt - og derfor har jeg svært ved at forstå hvorfor ingen herinde fortæller hvad sygdommen er.
At være syg kan være utroligt mange ting.
Sidst jeg hørte fra hende, var det fysisk og det tror jeg egentligt stadig det er. Det er i hvert fald mit indtryk og min fornemmelse. Ikke at man kan bruge det til skide meget, men altså... Jeg tror at der er noget galt fysisk og jeg frygter at det er ret alvorligt eftersom det er så forfærdelig længe siden vi har hørt fra hende. Jeg ærgrer mig over, at jeg kun kender hendes fornavn for ellers havde jeg fandme fundet hende på krak og kimet hende ned for at høre hvordan hun har det. Er ret så bekymret for hende.

Enchanted.

Antal indlæg : 2022
Join date : 09/10/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af Enchanted. Fre 25 Jan 2013, 23:13

Lige en tilføjelse: til dit "og derfor har jeg svært ved at forstå hvorfor ingen herinde fortæller hvad sygdommen er" så tror jeg virkelig ikke at nogen herinde ved, hvad der er galt med hende eller hvor hun er henne i verden.

Enchanted.

Antal indlæg : 2022
Join date : 09/10/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af Within Temptation Fre 25 Jan 2013, 23:18

Enchanted. skrev:
Ooooooooh my god, oh my god, oh my god!!!! JEG ELSKER WITHIN TEMPTATION! De er SÅ fantastiske. Herre meget yndlingsband! Eller et af dem i hvert fald, det er så svært at vælge hvem der er nummer 1. Hihihih, jeg har aldrig mødt nogen der kan lide dem før. Det her er faktisk lidt vildt!

Awesomeness!!! Very Happy De er helt klart også på min top 5 og jeg har ligesom dig meget sjældent stødt på folk, der kan lide deres musik, eller bare i det mindste kender til deres eksistens. Hvad er dine yndlings sange med dem? Smile

Within Temptation
Within Temptation

Antal indlæg : 44
Join date : 25/01/13
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af baby27 Fre 25 Jan 2013, 23:18

Det er så fair nok.
Gik bare ud fra at nogen vidste noget og havde kontakt til og med hende, eftersom hun stadig er oprettet herinde som moderator.
Men det må anti vel vide grunden til..
Ihvertfald mange tak for dit svar Smile
baby27
baby27

Antal indlæg : 6241
Join date : 13/10/11
Age : 40
Geografisk sted : nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af Enchanted. Fre 25 Jan 2013, 23:19

Within Temptation skrev:
Enchanted. skrev:
Ooooooooh my god, oh my god, oh my god!!!! JEG ELSKER WITHIN TEMPTATION! De er SÅ fantastiske. Herre meget yndlingsband! Eller et af dem i hvert fald, det er så svært at vælge hvem der er nummer 1. Hihihih, jeg har aldrig mødt nogen der kan lide dem før. Det her er faktisk lidt vildt!

Awesomeness!!! Very Happy De er helt klart også på min top 5 og jeg har ligesom dig meget sjældent stødt på folk, der kan lide deres musik, eller bare i det mindste kender til deres eksistens. Hvad er dine yndlings sange med dem? Smile

Jeg skriver lige til dig!!! : D

Enchanted.

Antal indlæg : 2022
Join date : 09/10/10
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af Within Temptation Fre 25 Jan 2013, 23:23

Det var dog forfærdeligt med Tigerlilli. Det lyder alvorligt, specielt hvis I næsten ingen ting har hørt fra hende :/
Jeg kendte hende ikke særlig godt, men hun var da klart en af de mest fremtrændende personligheder herfra. Vi må håbe at realiteten ikke er ligeså slem som vores bekymringer.

Within Temptation
Within Temptation

Antal indlæg : 44
Join date : 25/01/13
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af Liv♥ Lør 26 Jan 2013, 00:00

Stort velkommen (Tilbage)...<33

Jeg har også spekuleret en delt over det med Tigerlilli. Hvor er det bekymrende, men vi må bare håbe på at hun er i gode hænder. Dog ville det være rigtig rart med en lidt mere præcis status på hendes situation s:
Liv♥
Liv♥

Antal indlæg : 260
Join date : 19/07/12
Age : 28
Geografisk sted : Sydsjælland

http://www.LivBeautythin.tumblr.com

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af Within Temptation Lør 26 Jan 2013, 10:26

Mange tak, Liv Smile Jeg har savnet forummet, så er glad for at være officielt tilbage!
Within Temptation
Within Temptation

Antal indlæg : 44
Join date : 25/01/13
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af Anti Lør 26 Jan 2013, 11:48

Velkommen tilbage Smile

Normalt er reglerne sådan, at man skal benytte sin gamle bruger. Men nu har du skrevet en million indlæg fra den her bruger, så det ville blive noget rod. Hvis du kan huske din gamle bruger, så skriv en PM, så den kan blive lukket helt.

Ang. Tigerlilli, så er det sidste jeg hørte fra hende engang i juni. Der havde hun rigtigt mange somatiske problemer og var virkeligt, virkeligt syg Sad
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af Within Temptation Lør 26 Jan 2013, 12:05

Tak, Anti! Smile Jeg er er ked af, at jeg har brudt reglerne, var faktisk ikke klar over at det var i strid med reglementet, at lave en ny bruger. Følte bare et behov for en ny start og starte hel på en frisk om man vil. Så jeg vil blive rigtig glad hvis jeg må beholde denne bruger og få lukket den gamle. Jeg sender dig lige en PM. Undskyld for at give dig ekstra arbejde, fordi jeg ikke kan finde ud af, at læse reglerne til ende.

Det lyder godt nok slemt med hende Crying or Very sad Håber det bedste for hende. En lille solstråle som hende fortjener et sundt og lykkeligt liv. Giver du besked hvis du på et tidspunkt hører mere fra hende, Anti? (medmindre hun selv beder om, at det ikke bliver delt) For det lyder til mange herinde er bekymrede for hende I love you
Within Temptation
Within Temptation

Antal indlæg : 44
Join date : 25/01/13
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af baby27 Lør 26 Jan 2013, 16:32

Hvad hed du før herinde?
baby27
baby27

Antal indlæg : 6241
Join date : 13/10/11
Age : 40
Geografisk sted : nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af Within Temptation Lør 26 Jan 2013, 17:05

Hed MissApril førhen Smile
Within Temptation
Within Temptation

Antal indlæg : 44
Join date : 25/01/13
Age : 31

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af baby27 Lør 26 Jan 2013, 17:14

Okay Smile
baby27
baby27

Antal indlæg : 6241
Join date : 13/10/11
Age : 40
Geografisk sted : nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

Vejen til Lykke (:  Empty Sv: Vejen til Lykke (:

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum