Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Same same but different...

2 deltagere

Go down

Same same but different... Empty Same same but different...

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012, 19:19

Hej alle.

Jeg er ny herinde. Har hverken AN eller BN, men jeg er yderst utilfreds med min vægt og mit forhold til mad er knap så sundt. Jeg har lige prøvet en "Ana" kur, og det fungerede indtil jeg havde tabt 5 kg. så gik det helt i stå ... Så prøvede jeg at spise noget mad... Nu har jeg så taget de 5 kg. på igen, i løbet af én weekend!

Jeg vil meget gerne have råd og vide hvad der virker. Jeg vil meget gerne tabe mindst 15 kg.

Ellers er jeg glad nok. Eller, altså stille og roligt. Jeg håber på at få hjælp herinde og høre en masse fra jer.

Knus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Same same but different... Empty Sv: Same same but different...

Indlæg af Butterfly Søn 21 Okt 2012, 20:16

En spiseforstyrrelse er ikke noget at sigte efter og et helvede at leve med hver eneste dag. Jeg har selv været syg halvdelen af mit liv, diagnosticeret siden marts 2010, og hvor ville jeg ønske, jeg aldrig havde påbegyndt mit "slankeprojekt".
Pas på - man bør ikke lege med ilden.
Butterfly
Butterfly

Antal indlæg : 1669
Join date : 26/08/10
Age : 27
Geografisk sted : Århus

Tilbage til toppen Go down

Same same but different... Empty Sv: Same same but different...

Indlæg af facadesarah Søn 21 Okt 2012, 23:34

Vil godt høre om du lider af en spiseforstyrrelse? Altså om du har rn forvringet syn på dig selv? Kaster op, sulter osv?
Dette her er ikke et sted for " normale" mennesker Smile
Og hvis du endeligt vil tabe dig, så pliz gør det på en sund måde, har selv været syg i ca 5år og vil gøre alt for at komme ud af dette helvede igen, men det er så fandens svært. Så gør dig selv den tjæneste, tænk dig om. Vil du virklig sætte dit smukke liv på spil pga en spiseforstyrrelse? Det tror jeg ikke.

Knus fra en bulimiker, som kæmper vær dag.
facadesarah
facadesarah

Antal indlæg : 1385
Join date : 13/08/10
Age : 31
Geografisk sted : midtjylland

http://ImellemDIGogMIG.blogspot.com

Tilbage til toppen Go down

Same same but different... Empty Sv: Same same but different...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum