Never Perfect
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Regler til forummet

3 deltagere

Go down

Regler til forummet Empty Regler til forummet

Indlæg af Anti Tirs 28 Dec 2010, 13:06

Hej allesammen

Elana og mig skal til at skrive et regelsæt til forummet, for at få strammet lidt op.
Af emner som jeg syntes er vigtige kan lige nævnes:
- Reglerne for aktivitet
- Behandling frem for pro-ana dyrkelse
- Ingen reklame for slankeprodukter som ikke kan fåes på det danske marked, som er ulovlige eller skadelige
- At man ikke må opfodre til at tabe folk til at tabe sig yderligere, hvis de i forvejen har et meget lavt BMI eller andre sundhedsmæssige problemer
- At forummet primært skal bruges til at finde støtte til at få det bedre, men at der stadig skal være plads til at leve et spiseforstyrret liv

Hvad syntes i der skulle laves af tiltag?
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

Regler til forummet Empty Sv: Regler til forummet

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010, 16:05

Super god ide med et regl sæt Very Happy Når der er nogle retningslinier, som skal følges, er det lettere at bakke hinanden op og blive motiveret, til at være mere positiv mod at blive rask Very Happy
Godt initiativ Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Regler til forummet Empty Sv: Regler til forummet

Indlæg af KunMig Ons 29 Dec 2010, 00:23

Jeg er en af de personer der gerne vil være rask, men da jeg søgte herind var det for at få støtte og forståelse i min spiseforstyrrelse. Der er nok mange der vil droppe hjemmesiden, hvis det kun er personer der vil ud af sin spiseforstyrrelse... Hvis I forstår??
KunMig
KunMig

Antal indlæg : 612
Join date : 05/05/10
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

Regler til forummet Empty Sv: Regler til forummet

Indlæg af Elana Ons 29 Dec 2010, 00:29

KunMig skrev:Jeg er en af de personer der gerne vil være rask, men da jeg søgte herind var det for at få støtte og forståelse i min spiseforstyrrelse. Der er nok mange der vil droppe hjemmesiden, hvis det kun er personer der vil ud af sin spiseforstyrrelse... Hvis I forstår??


- At forummet primært skal bruges til at finde støtte til at få det bedre, men at der stadig skal være plads til at leve et spiseforstyrret liv
Elana
Elana

Antal indlæg : 6295
Join date : 16/10/10
Geografisk sted : Sydsjælland

http://kolboetteliv.blogspot.com/

Tilbage til toppen Go down

Regler til forummet Empty Sv: Regler til forummet

Indlæg af KunMig Ons 29 Dec 2010, 00:44

Er lige blevet bekræftet i det alle går og siger til mig... Jeg skal have det hele skåret ud i pap for tiden, dummi clown

Tak (:
KunMig
KunMig

Antal indlæg : 612
Join date : 05/05/10
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

Regler til forummet Empty Sv: Regler til forummet

Indlæg af Gæst Ons 29 Dec 2010, 22:27

Jeg frygter faktisk lidt det modsatte. Forummet er et rigtig dejligt sted, men det der med at blive rask.. Det kan jeg godt blive det andre steder, hvis det frister. Og når der så stå "At forummet primært skal bruges til at finde støtte til at få det bedre" kan det godt rykke lidt til min følelse af hvor velkommen jeg føler jeg er.

Selvfølgelig skal vi ikke ende som nogle af de der hysteriske skræksenarier man ser på proana-sider, men da heller ikke det modsatte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Regler til forummet Empty Sv: Regler til forummet

Indlæg af Anti Ons 29 Dec 2010, 22:54

Nej, vi skal ligge et sted lige midt imellem Smile
Men jeg vil ikke være årsag til, at nogen driver folk i døden med forslag til ekstreme diæter til nogen der kun vejer 36 kg i forvejen eller opfodrer folk til at tage nogen slankepiller som de kan dø af. Det er sådan noget jeg vil undgå. At folk giver hinanden alm. slanke- og motionsråd kan jeg ikke tage mig af. Det er også noget man kan få alle andre steder.

Desuden, hvis der ikke kommer en opstramning, så tror jeg helt ærligt ikke at der går længe før nogen kommer forbi og får forummet lukket.
Men reglerne skal mest være til for at undgå at folk indirekte får slået hinanden ihjel eller at folk får det værre af at være herinde.
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

Regler til forummet Empty Sv: Regler til forummet

Indlæg af Anti Tirs 01 Feb 2011, 20:17

Så ligger regelsæt og introduktion på portalen Smile
Anti
Anti

Antal indlæg : 6755
Join date : 30/03/10
Age : 35
Geografisk sted : kbh

http://www.neverperfect.dk

Tilbage til toppen Go down

Regler til forummet Empty Sv: Regler til forummet

Indlæg af Gæst Ons 02 Feb 2011, 14:27

Jeg synes det er nogle gode regler og har fuld forståelse for, at du, Anti, og Elena ikke har lyst til at være skyld i unge pigers ulykke Wink Personligt vil jeg også rigtig gerne komme ud af min spiseforstyrelse, hvilket jeg synes at dette forum hjælper mig rigtig meget med. Der er dog nogle dage hvor jeg er lidt nede eller kommer i tivl om noget omkring kalorier eller motion, og så er det super rat med dette forum, hvor alle forstår én og kan hjælpe en. Altså, det er dejligt, at det er iorden at have spørgsmål omkring kost som vil virke latterlige i "den virkelige verden" Laughing

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Regler til forummet Empty Sv: Regler til forummet

Indlæg af Gæst Ons 02 Feb 2011, 17:24

Jeg synes det er fine regler, for jeg bliver nervøs under "vægt idag" og søde Panda, der kun vejer 39 kg, får motivation og støtte derinde. Jeg var meget tæt på at dø ved de 37, for ganske kort siden - og Panda, skal istedet opmuntres, til at have et langt og lykkeligt liv... Jeg vil IKKE bitche, men hun er i behandling og det er der en grund til!! Håber ikke det bliver misforstået.
I love you

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Regler til forummet Empty Sv: Regler til forummet

Indlæg af Gæst Tirs 06 Dec 2011, 22:11

Synes det er lidt modsigende at der er tråde med "tap 10 kg" osv. Det opfordre da til at tabe sig? Synes i hvert fald det er en anelse for stødende at se.. Ved ikke om det bare er mig? Suspect

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Regler til forummet Empty Sv: Regler til forummet

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum